הרשמה

Black Ops 3 - הכירו את הגיבורים של מצב הזומבים

טריילר חדש מכין אותנו לזוועות

כך מתחיל מצב הזומבים של Black Ops 3 - חושבים שתוכלו לשרוד את זה?

ההשקה של Black Ops 3 מתקרבת בצעדי ענק, והשנה תהיה ל-Call of Duty תחרות לא קטנה עם משחקים כמו Battlefront ו-Halo 5 שיושקו בסמיכות. אבל היי, הנה משהו שאין למתחרים - מצב זומבים מהמאסטרים של מצבי הזומבים - Treyarch. זו המפתחת שהביאה את טירוף הזומבים לסדרת Call of Duty וציפיות המעריצים גבוהות בהתאם. הטריילר החדש הוא בעצם סרטון הפתיחה שתראו לפני מצב הזומבים, והוא יעזור לכם להכיר את הדמויות ולהיכנס קצת לאווירה.

קבוצת ציידי הזומבים החדשה תהיה מורכבת מכוכבים הוליוודים: ג'ף גולדבלום ("פארק היורה") בתפקיד הקוסם, הת'ר גראהאם ("אוסטין פאוורס") בתפקיד האישה הקשוחה, רון פרלמן ("ילדי האנרכיה") בתפקיד המתאגרף וניל מקדונו ("קפטן אמריקה") בתפקיד השוטר. אליהם יצטרף רוברט פיקארדו ("סטארגייט אטלנטיס\SG1") בתפקיד "איש הצללים" ששולח אותם למשימות. מצב הזומבים החדש יכלול בין היתר סוגי אויבים חדשים כמו היצורים המעופפים המלחיצים שרואים בטריילר.

ויש עוד בונוס קטן ושווה: מי שירכוש את אחת החבילות המיוחדות של המשחק יוכל ליהנות ממפת זומבים חדשה עם צוות הגיבורים של המשחק הקודם.

Call Of Duty: Black Ops 3 יושק ב-6 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ובמועד מאוחר יותר לקונסולות ה-Xbox 360 וה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י