הרשמה

מה מתוכנן ל-Fallout 4 לאחר ההשקה?

Season Pass, כלי מודינג ועוד

משחק התפקידים המצופה מתקרב לסוף הפיתוח וחושף Season Pass ב-30$ ועוד הפתעות

לקראת ההשקה של Fallout 4 בנובמבר הקרוב, חברת Bethesda שחררה מסמך שעוסק ביום שאחרי - אז איזה תוכן ותמיכה נקבל לאחר השקת המשחק?

"לאחר שנים רבות, Fallout 4 מגיע לחודשי הפיתוח האחרונים שלו. נתנו מעצמנו במשך כל כך הרבה זמן, שאנחנו לא מאמינים שזה עוד רגע נגמר. המשחק בקרוב יהיה מחוץ לידיים שלנו ויגיע אליכם. יש כל כך הרבה דברים שעדיין לא דיברנו עליהם כי רצינו שאתם תגלו אותם, תהפכו אותם לשלכם. בשלב כזה של הפיתוח, אנחנו מתחילים לחשוב איך נוכל לתמוך ב-Fallout 4 לאחר ההשקה. רצינו לחלוק אתכם קצת מידע נוגע למה אנחנו מתכננים לעתיד:"

עדכונים שוטפים

"אנחנו נדאג לעדכן לכם את המשחק בחינם. לא מדובר רק בתחזוקה. כמו ב-Skyrim, אנחנו מתכננים להכניס אפשרויות חדשות למשחק. ל-Skyrim הוספנו דברים כמו לוחמה על סוסים, מצב Legendary, מצלמות הרג (Kill Cams), שיפורים ויזואליים ועוד. אנחנו נעבוד ביחד אתכם כדי לראות אילו דברים חדשים תאהבו לראות ב-Fallout 4, בין אם מדובר בשיפורים קטנים או תוספות שלמות."

מודים וערכות יצירה

"הדבר החשוב ביותר במשחקים שלנו, היא האפשרות שתוכלו ליצור לעצמכם את החוויה, מודים הם חלק גדול מאוד מזה. כמו כל המשחקים הקודמים שלנו, דאגנו להשאיר את Fallout 4 פתוח לשינויים בכל שלב של הפיתוח. בתחילתה של השנה החדשה נשחרר את ערכת היצירה החינמית למחשב. מדובר באותם כלים שאנחנו משתמשים בהם בסטודיו. תוכלו ליצור מודים משלכם ולחלוק אותם עם אחרים. אנחנו מאוד מתרגשים גם שאותם מודים יוכלו להגיע גם ל-Xbox One וה-PS4."

תוכן עתידי להורדה

"תמיד הכנסנו הרבה תוכן להורדה (DLC) לתוך המשחקים שלנו. אנחנו אוהבים להכין אותם ואתם תמיד אוהבים לבקש עוד. כדי לתגמל את המעריצים הנאמנים ביותר שלנו, הפעם נציע Season Pass שיביא לכם את כל התוכן העתידי של Fallout 4 רק ב-30$. בגלל שאנחנו עדיין עובדים קשה על המשחק, אנחנו לא יודעים מתי תוכן ה-DLC יהיה זמין, אבל נתחיל לעבוד עליו בתחילתה של השנה החדשה. כמו שעשינו במשחקים קודמים כמו Oblivion, Fallout 3 ו-Skyrim, אנחנו משערים שזה יהיה תוכן ששווה בסביבות ה-40$, ואם נעשה עוד, תקבלו אותו ב-Season Pass."

Fallout 4 ממשיך להיראות כמו אחד המשחקים היותר מבטיחים של השנה. האם יש לו סיכוי לחטוף את תואר "משחק השנה" מ-Metal Gear Solid V: The Phantom Pain / The Witcher 3?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:37 10.09.2015 | sagimi sagimi

    כל שלושת המשחקים האחרונים של bethesda game studioa חטפו את התואר goty
    אז אני מאמין שגם השנה

  2. 2

    19:14 10.09.2015 | אדם אדם (אורח)

    ואני לתומי חשבתי להשקיע השנה בלימודים...

  3. 3

    20:04 10.09.2015 | ליאור ליאור (אורח)

    חחחח, אדם שכח מזה

  4. 4

    08:49 12.09.2015 | יונתן יונתן (אורח)

    למה יש כל כך הרבה משחקים טובים בזמן האחרון?! מטאל גיר סוליד, מד מקס, די וויטצ'ר והמשחקים שבאים כמו פולאאוט היילו 5 ובאטלפרונט?! מה לקנות?!?!?!

  5. 5

       | פורסם ע"י