הרשמה

סרטון חדש נחשף עבור המוד Fallout 4: New Vegas

ווגאס החדשה מגיעה לבוסטון

המוד שואף להעביר את כל מפת New Vegas למנוע של Fallout 4

בשנה שעברה סיפרנו לכם על מוד למשחק Fallout 4 אשר נקרא Fallout 4: New Vegas. המוד שואף להעביר את כל המפה של New Vegas - המשחק הקודם בסדרת המשחקים ולדעת רוב הקהילה, המשחק הטוב ביותר בסדרה, אל Fallout 4. מדובר בחזון ענק ורבים מהמעריצים היו יותר מסקרנים לדעת איך הכל יראה והאם זה יעבוד בצורה מספיק טובה? סרטון חדש שעלה לרשת מהצוות שעובד על המוד מציג קטע משחקיות חדש ומספק לנו הצצה קטנה אל המערכות החדשות שהתווספו למשחק.

הסרטון מציג את השחקן מתהלך במדבר שומם ומאזין לתחנת הרדיו Radio New Vegas. כבר כאן ניתן לראות את הדמיון ל-New Vegas בגלל הגוון הצהבהב של הכיתוב על ה-Pip-Boy לצד האיזור שהשחקן נמצא בו. הוא מגיע למקור המים של העיר Goodsprings, העיר שבה אתם מתחילים את המשחק, ובאמת ניתן לראות שהמפתחים השקיעו המון עבודה בלוודא שהכל נאמן לחומר המקורי. המוד מחזיר את מערכת ה-Perks האהובה ואפילו הוסיף אפשרויות חיפוש לגישה נוחה יותר.

Fallout 4: New Vegas נמצא בפיתוח כבר חודשים רבים, ובהתחשב בגודל ובכמות התוכן העצומה שנמצאת ב-New Vegas, ההעברה של הכל למנוע של Fallout 4 יכולה לקחת שנים, אבל אם המוצר הסופי יראה טוב כמו החומרים שראינו עד כה, אנחנו מוכנים לחכות.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י