הרשמה

הכירו את "מרשמלו", גרסה 6.0 של אנדרואיד

הגרסה החדשה צפויה לשמור על הממשק והאסתטיקה המוכרים יחד עם שינויים משמעותיים שיקלו על חווית המשתמש

גוגל הכריזה על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, הכירו את "מרשמלו" או אנדרואיד 6.0

חודשים לאחר שהכריזה על הגרסא החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד שנקראה אז M, הכריזה אמש גוגל על כך ש-M זה בעצם מרשמלו, ומדובר בגרסא 6.0 של מערכת האנדרואיד ולא 5.2 כפי שחשבו תחילה.

גוגל ממשיכה במסורת השמות המבוססים על ממתקים, ולאחר שהיה לנו את ג'לי בין, קיטקט ולוליפופ, כעת יש לנו את מרשמלו. בנוסף לחשיפת השם, גוגל שחררה גם את הגרסא הסופית של סביבת הפיתוח של גרסא 6.0 ואת גרסת הבטא האחרונה של מרשמלו שניתן להתקין על פני מכשירי הנקסוס.

אנדרואיד מרשמלו מביא גישה פשוטה יותר להרשאות שהאפליקציות מבקשות בעת התקנה, מערכת תשלומים חדשה בשם Android Pay, תמיכה בחיבור USB Type C, תמיכה בחיישני טביעות אצבע וכמובן שיפורים ושידרוגים נוספים במערכת ההפעלה. לא מדובר כאן בשינויים בסדר גודל של אנדרואיד 5.0 לוליפופ, אבל בהחלט מדובר בשינויים משמעותיים בעיקר מאחורי הקלעים שיקלו על המשתמש.

מתי כל הטוב הזה יגיע אלינו? ובכן, ע''פ המסורת גוגל נוהגת לשחרר את מערכת ההפעלה החדשה ביחד עם מכשיר נקסוס, וגם זה הולך לקרות השנה. כבר סיפרנו לכם שהשנה צפויים להגיע שני מכשירי Nexus חדשים - אחד תוצרת LG ואחד תוצרת Huawei, שניהם צפויים להגיע ביחד עם מרשמלו בחודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י