הרשמה

הבטא של Street Fighter V לא תתמוך בקרבות אופליין

למה? לא נוכל לשחק נגד חבר על אותה הקונסולה, Capcom מסבירה

הבטא הפתוחה של Street Fighter V תצא לדרך בהמשך החודש על ה-PS4, אבל נוכל לשחק רק נגד יריבים ברשת

ימים ספורים אחרי טורניר EVO 2015, אירוע משחקי המכות הגדול והחשוב בעולם, שחקני ה-PS4 יוכלו לנסות לזמן מוגבל את Street Fighter V - המשחק שמיועד לקחת את הכתר ותואר "מלך משחקי המכות" מקודמו, Street Fighter IV. חברת Capcom שחררה אתמול מסמך המפרט על תנאי הבטא הפתוחה.

נוכל להתחיל לשחק החל מה-23 ביולי ועד ה-28. מטרת הבטא היא לבדוק שני דברים עיקריים: איכות החיבור בקרבות רשת, ומערכת הגשת התוכן החדשה. מסיבה זו, לא נוכל לבדוק את המשחק באופליין (כלומר שני שחקנים על אותה הקונסולה) אלא רק בקרבות רשת נגד שחקנים מרחבי העולם. בעת השקת הבטא נוכל לשחק עם 4 דמויות: Ryu, Bison, Chun-Li ו-Nash. יומיים לאחר השקת הבטא, יצטרפו שתי הדמויות הנוספות: Cammy ו-Birdie. זאת כאמור במטרה לבחון את מערכת הוספת התוכן.

הבטא תעבוד בצורה קצת שונה ממה שראינו בהדגמות ובטורנירים: עם תחילת המשחק נצטרך לבחור דמות בה נשלוט במהלך הקרבות. משם אנו נגיע ישר למצב האימונים בזמן שהמשחק מחפש יריב ראוי ברשת. ברגע שהוא נמצא, הדמות שלנו תעבור ישר לקרב מבלי שתהיה לנו האפשרות לבחור אחת חדשה. אם אתם מתכננים לצלול פנימה, רצוי שתלמדו קודם דבר או שניים על מערכת הקרב החדשה.

Street Fighter V יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י