הרשמה

הכירו את Ed, הדמות החדשה ב-Street Fighter V

שילוב של Balrog ו-M. Bison

Capcom מוסיפה בקרוב את Ed לקאסט הדמויות של Street Fighter 5, הינה הסיפור שלו

דמות ה-DLC הבאה של המשחק Street Fighter V היא Ed, שאותו אתם אולי מכירים כילד בעלילות של Rose ו-Balrog ב-Street Fighter 4 וב-Super Street Fighter 4. 

Ed הקטן והמסכן נחטף ע''י חטיבת ה-S.I.N של Shadaloo והתבצעו בו ניסויים שמטרתם הייתה לבדוק האם אפשר להשתמש בגוף שלו כהחלפה עבור M. Bison, וזו כנראה הסיבה שהגוף שלו התפתח בצורה מלאכותית למבנה של לוחם, הרבה לפני המועד הנורמלי. לכן אין סיבה שתהיו מופתעים ברגע שתראו איך הוא נראה ב-Street Fighter 5. 

Ed גודל ע''י Barlrog, מה שאומר שסגנון הלחימה שלהם דומה מאוד ומבוסס על תנועות אגרוף, אבל הודות להתערבות הגנטית של Shadaloo, הוא מחזיק כעת גם ב-Psycho Power, מה שאומר שיש ב-Ed קצת מ-Balrog וקצת מ-M. Bison. הסרטון הבא מסביר קצת יותר על יכולות הלחימה של Ed. 

דבר חשוב נוסף הוא ש-Ed הוא דמות ייחודית בקאסט הדמויות של המשחק, מאחר ואת התנועות המיוחדות שלו ניתן להפעיל באמצעות קומבינציית לחיצות פשוטה מאוד. את כל המהלכים המיוחדים שלו ואיך עושים אותם תוכלו למצוא בקישור הבא

למרות שהוא טרם קיבל תאריך השקה, Ed יהיה הדמות השלישית שתגיע כחלק מה-Season 2 Character Pass של Street Fighter 5. ניתן להתנסות בו ב-CFN Beta הקרובה, או לקנות את הדמויות Akuma, Kolin, Ed ועוד שלושה דמויות חדשות ביחד עם חליפות וצבעים עבור כ-30 דולר. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י