הרשמה

ה-OnePlus 2 יציג חיישן טביעת אצבע "מהיר יותר מה-Touch ID"

בקצב הזה, לאפל וסמסונג יש הרבה ממה לחשוש

הגרסה הבאה של "קוטל מכשירי הדגל" תכלול טכנולוגיה ביומטרית מהירה יותר מזו של אפל

לאחר שחשפה בפנינו את המעבד שיגיע ביחד עם מכשיר הדגל הבא שלה, הודיעה חברת OnePlus שתשלב ב-OnePlus 2 חיישן טביעת אצבע מתקדם ומבוסס מגע שע''פ החברה צפוי להיות "יותר מהיר מה-Touch ID" המוצלח של אפל.

טכנולוגיית הזיהוי הביומטרי כבר התברגה די חזק בעולם המובייל כאשר החברה הראשונה שהביאה את הטכנולוגיה לסמארטפון שלה היתה אפל אשר שילבה את ה-Touch ID באייפון 5S לראשונה. לאחר מכן, התחלנו לראות שגם חברות סיניות כמו Huawei החלו להשתמש בטכנולוגיה אבל החברה הגדולה הבאה שאימצה את הרעיון הייתה הענקית מקוריאה, סמסונג, אשר הביאה את הטכנולוגיה למכשירי ה-S6 שלה. בגלל שה-Touch ID של אפל הוא מהיר במיוחד, יהיה מעניין לראות כיצד OnePlus תפתיע אותנו.

ב-OnePlus אומרים: "ב-OnePlus 2, הקשה מהירה אחת תיקח אותך ישירות למסך הבית שלך. תוכל לאחסן כ-5 טביעות אצבע שונות, זה מהיר, וזה בטוח. הסמארטפון שלכם הוא הדבר הכי אישי שלכם, ואבטחה צריכה להיות אישית גם".

לאחרונה, גוגל הכריזה שגרסת האנדרואיד הבאה, שנקראת נכון להיום Android M, תגיע עם תמיכה מלאה בטכנולוגיית טביעות האצבע - דבר שיעזור לחברות לשלב טוב יותר את חיישני טביעות האצבע במכשירי הדגל שלהן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:22 01.07.2015 | ArchPsion ArchPsion

    החברה הראשונה ששילבה קורא טביעות אצבעות במכשיר סלולרי היא מוטורולה עם מכשיר האנדרואיד ATRIX, אפל לא הייתה הראשונה שעשתה שום דבר, פשוט אנשים מצחיקים, לגמרי מזלזלים במשהו עד שאפל עושה אותו ופתאום "וואו! חדשנות!".
    חבל שמה שאני מחשיב כאתר מכובד נפל בפח הזה.

  2. 2

    17:25 01.07.2015 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    אתה צודק שמוטורולה הייתה הראשונה, אבל החברה הראשונה שלמעשה אימצה ופיתחה את הרעיון לשלב קצת יותר מתקדם הייתה אפל, ולא תוכל לברוח מזה. אני לא רוצה להזכיר לך כיצד עבד החיישן במכשיר של מוטורולה, זה היה פשוט זוועתי. נכון שהם היו הראשונים, אבל אפל הייתה הראשונה שהציגה משהו שעובד, ומשהו שגרם לחברות ללכת בעקבותיה.
    עובדתית אתה צודק, אבל אפל הרימה את הטכנולוגיה הזאת למעלה בתחום המובייל.
    שלא תחשוב שזה לא נלקח בחשבון.

  3. 3

    04:51 02.07.2015 | ArchPsion ArchPsion

    זה לא עובד ככה, במוטורולה אטריקס היה חיישן מהסוג שהיה קיים ב-2011. כן, ברור שהוא היה יותר טוב מזה שהותקן באייפון 5S שנתיים אחריו! זה כמו שאתה תגיד שהאייפון היה הטלפון הראשון עם מצלמה היה אייפון, אני אגיד לך לא נכון, ואתה תגיד שכן, אבל המצלמה שלהם הייתה גרועה אז זה לא נחשב.
    אתה רוצה לתת קרדיט לאפל שהם לא כוללים משהו בטלפונים שלהם עד שהטכנולוגיה מספיק טובה בשביל שזה יעבוד seamless וחלק? סבבה, קיבלתי, כל הכבוד להם על זה, באמת שהם מכניסים משהו למכשירים שלהם אתה מרגיש שזה תוסף ולא גימיק זול. אבל אתה לא יכול להתעלם לגמרי מההסטוריה בטענה שהיא לא רלוונטית מספיק.

  4. 4

    11:24 02.07.2015 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    אני מקבל את הטענה שלך, יכול להיות שבאמת היה מקום לאזכור של מוטורולה.
    אקח את זה בחשבון להבא.

  5. 5

       | פורסם ע"י