הרשמה

שמועה: Gears of War ו-Dishonored בגרסאות חדשות

שני המשחקים צפויים להגיע לדור הקונסולות הנוכחי בקרוב

אתם יכולים לאהוב או לשנוא את תופעת ה"גרסאות האולטימטיביות" למשחקים מהדור הקודם, אבל בינתיים הטרנד הזה רק מתגבר. אנחנו לא יכולים לחשוב על הרבה משחקים מוצלחים מתקופת ה-Xbox 360\PS3 שעדיין לא קיבלו את "הגרסה המושלמת" עבור ה-Xbox One/PS4, ונראה שבקרוב תוכלו להוריד עוד שניים מהרשימה: Dishonored ו-Gears of War. שני המשחקים צצו השבוע באתר הרשיונות הברזילאי בגרסתם האולטימטיבית: Dishonored Definitive Edition ו-Gears of War: Ultimate Edition.

לגבי Gears of War כבר קיבלנו כמות יפה של מידע דרך שמועות והדלפות, וגם Dishonored היה בקלפים לאחר ההצלחה הגדולה שלו ב-2012. שני המשחקים הקלאסיים צפויים להגיע לקונסולות ה-Xbox One וה-PS4 בהמשך השנה, אולי לצד הכרזות על משחקים חדשים לשני הזכיונות. אחרי הכל, ידוע כבר ש-Gears of War החדש כבר נמצא בפיתוח, אותו דבר לגבי Dishonored 2 שלפי השמועות היה אמור להיחשף ב-E3 2014.

אם אתם שואלים אותנו, מה שיקרה זה ככה: כנס E3 ביוני הקרוב יביא איתו את הבשורה על שני משחקי ההמשך שיושקו כנראה במהלך 2016, עם הגרסאות האולטימטיביות של משחקי הדור הקודם שיגיעו במהלך 2015 ויעזרו לחדש את ההייפ לשני הזכיונות.

מה דעתכם בנושא? האם הייתם רוצים לקפוץ לגרסאות האולטימטיביות על הדור הנוכחי או שאתם מעדיפים לחכות למשחקי ההמשך?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:43 10.05.2015 | DrizziTx DrizziTx

    "באתר הרשיונות הברזילאי" מה זה?

  2. 2

       | פורסם ע"י