כשנתיים לאחר השקת המשחק The Witcher 2: Assassin Of Kings, המפתחת Projekt Red השיקה את ה-Redkit - כלי מודים שאיפשרו לשחקנים ליצור משימות משלהם. אך בגלל שהכלים לא נתנו מספיק חופש כמו, למשל, כלי המודינג של Skyrim, המשחק לא הצליח לבנות קהילת מודרים גדולה ובריאה כמו של חלק מהמתחרים. Red Projekt שואפת לשנות את זה.
בראיון לאתר WitcherBR (שהוא, אגב, בפולנית) אמן האפקטים המיוחדים חוזה טקסרה (Jose Teixeira) הסביר מה המפתחת מנסה לעשות: "אנחנו עובדים על זה. בזמן הפיתוח של המשחק נאלצנו ליצור המון דברים חדשים, הרבה כלים, ובזה הרגע, ה-ReEDKit וה-REDEngine עובדים טוב אבל הם מסובכים מדי. אנחנו עובדים על זה כך שיהיה קל יותר לציבור להשתמש בכלים האלו. אנחנו רוצים לתת כמה שיותר חופש כדי שתוכלו לעשות כל מה שרק תרצו." אם כן, נראה שכלי המודינג ל-The Witcher 3 כנראה לא יגיעו בזמן הקרוב, אבל הם בהחלט נמצאים בתכנון. אם Skyrim וקודמיו לימדו אותנו משהו זה שאורך החיים של משחק יכול לגדול פלאים בזכות כלי מודינג מוצלחים.
The Witcher 3: Wild Hunt יושק ב-19 במאי ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.
גיא דהן - עורך ראשי
משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer
כשאני לא משחק אני: ישן
מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו
תגובות
1
| פורסם ע"י