הרשמה

Rockstar: "תמיד התכוונו להוציא את GTA V למחשב"

אז למה המשחק הגיע באיחור כזה גדול?

ביממה הקרובה, שחקני המחשב סוף סוף יוכלו להיכנס לעיר לוס סאנטוס וליהנות מאחד המשחקים המצליחים והאיכותיים ביותר של השנים האחרונות: GTA V. משחק העולם-פתוח יגיע השבוע למחשב שנה וחצי אחרי ההשקה על קונסולות הדור הקודם (Xbox 360 ו-PS3), וכחצי שנה אחרי ההשקה על קונסולות הדור הנוכחי (Xbox One ו-PS4). עד כנס E3 2014 שנערך ביוני שעבר, המפתחת Rockstar אפילו לא הזכירה את קיומה של גרסת ה-PC אך מידע חדש חושף שהתוכנית להביא את המשחק למחשב היתה שם במשך כל הזמן הזה.

בראיון עם אתר PCGamer, נציגי Rockstar ענו על שאלות לגבי הפיתוח והמשחק עצמו. כשנשאלו "מתי הוחלט להשיק את GTA V גם למחשב", התשובה היתה מעניינת: "תמיד תכננו להוציא את GTA V למחשב. תכננו את גרסת המחשב מהיום הראשון וביצענו החלטות טכניות בהתחשב בעובדה שתהיה גרסה כזו. למרות שהתחלנו את הפיתוח למחשב בשלב די מוקדם, החלטנו להשקיע את מירב המאמצים בגרסאות הדור הקודם כדי לדחוף אותן הכי רחוק שאנחנו יכולים לפני שתשומת הלב עוברת לפלטפורמות הדור הנוכחי."

נושא ההשקה למחשב של GTA V היה שנוי במחלוקת עוד מההתחלה, וחובבי תיאוריות הקונספירציה משוכנעים שההשקה למחשב התעכבה על מנת "לסחוט" כמה שיותר מכירות על הקונסולות מבלי שגרסת המחשב תעפיל עליהן עם ביצועים גבוהים בהרבה, תמיכה במודים וכו'. ב-2013 שמענו אפילו תיאוריה לפיה "מישהו מסויים שילם הרבה מאוד כסף כדי לשמור את ההשקה בלעדית לקונסולות." כעת התאוריות נשמעות אפילו יותר הגיוניות, כשאנחנו יודעים שגרסת המחשב נמצאה בפיתוח עוד מההתחלה אך לא התיחסו אליה עד שהמשחק הושק על כל הקונסולות. מצד שני, אפשר גם להסתכל על העניין בצורה יותר הגיונית ולהתחשב בזמני הפיתוח הארוכים יותר שגרסת המחשב דרשה, מה שאמור למנוע מתקרית GTA IV (פורט ממש גרוע ולא יציב למחשב) להתרחש שוב.

GTA V זמין כיום לקונסולות הדור הקודם והנוכחי, ויושק למחשב ביממה הקרובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:32 13.04.2015 | ●̛̺̀•/Cham[P]/●̛̺̀• ●̛̺̀•/Cham[P]/●̛̺̀•

    תודה על הפרסום, תותח.

  2. 2

       | פורסם ע"י