הרשמה

הויקינגים האבודים נמצאו ב-Heroes of the Storm!

החשיפה המלאה בהמשך השבוע

Heroes of the Storm, משחק ה-MOBA של Blizzard, התחיל להגביר את הקצב בהוספת דמויות חדשות ויביא לנו בקרוב את שלישיית הויקינגים האבודים, שכיכבו במשחק הקלאסי של Blizzard משנות ה-90. סרטון רשמי חדש מכין את השטח לשורה של סקינים חדשים וכמובן הוספת הויקינגים למשחק. החשיפה המלאה לתכנים החדשים תתרחש בשידור חי ב-Twitch ביום רביעי הקרוב ב-21:00 שעון ישראל. 

לפי סרטון הטיזר, שלושת הויקינגים יהיו בעצם דמות אחת, מה שבטח ייתן אפשרויות התקדמות מעניינות. במשחק המקורי לכל אחד משלושת הויקינגים היו יכולות שונות עם יתרונות וחסרונות, והטריק היה  לגרום לשלושה לעבוד ביחד. Eric יודע לרוץ מהר ולקפוץ, Baelog יכול לתקוף אויבים עם החרב או הקשת שלו, ו-Olaf יכול להגן ממתקפות ולדאות מגבהים.

בתור משחק שמאחד את כל הגיבורים מהיקומים השונים של משחקי החברה, תמיד היה ברור שהדמויות של Heroes of the Storm יגיעו משלושת הזכיונות העיקריים: Diablo, Starcraft ו-Warcraft. הויקינגים היו מבוקשים על ידי מעריצים כבר מהרגעים הראשונים של המשחק, אז נחמד לראות ש-Blizzard הקשיבה ועשתה כבוד לקלאסיקה. האם הדמות הבאה תהיה Kyle Vlaros מ-Blackthorne? אפשר רק לקוות.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י