הרשמה

טרוי בייקר: MGS V: Phantom Pain "גדול יותר מ-Skyrim"

"המשחק הכי גדול שראיתי"

גם אם אתם לא מכירים את טרוי בייקר (Troy Baker) בשם, אנחנו יכולים להבטיח לכם ששמעתם את קולו לפחות במשחק אחד בשנים האחרונות. בייקר נחשב לאחד המדובבים המוערכים והעסוקים ביותר בתחום הגיימינג ושיחק בתפקידים ראשיים במשחקים כמו Bioshock Infinite (בתור בוקר), The Last of Us (בתור ג'ואל), Shadow of Mordor (בתור טאליון) והרשימה עוד ארוכה.

לאחרונה, בייקר התראיין בפודקאסט של ערוץ Kinda Funny Games בטוויץ' וחשף פרטים מעניינים על עוד משחק שהוא עובד עליו: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, הכותר הבא בסדרת ההתגנבות האגדית של Kojima. בניגוד ל-MGS V: Ground Zeroes שהושק בתור "פריקוול" ונועד לתת לנו טעימה קטנה, נראה ש-Phantom Pain יהיה משחק עצום בגודלו. כמה עצום? לדבריו של בייקר, "זה עשוי להיות המשחק הכי גדול שאי פעם ראיתי. פשוט מבחינת כל הדברים שאתם יכולים לעשות. Skyrim נראה כמו לול ילדים לידו. הוא מאסיבי. הוא פשוט מאסיבי במה שאתם יכולים לעשות."

לצורך השוואה, משחק התפקידים Skyrim שיצא ב-2012 הוא כנראה משחק העולם-פתוח הגדול ביותר שהעולם ראה עד כה, כשמחשבים את גודל העולם יחד עם מספר הפעילויות שהוא מציע. להגיד ש-Skyrim נראה פצפון ליד Phantom Pain עשוי להיות הגזמה, אך גם אם הוא יהיה באותו גודל ועם אותו מספר של פעילויות - הוא עדיין יהיה שווה מעל 300 שעות משחק. נראה שמשחקי 2015 הולכים למתוח את גבולות העולם הפתוח, עם כותרים נוספים כמו The Witcher 3 ו-No Man's Sky שמבטיחים לתת לנו חופש ומרחבים עצומים כמו שמעולם לא ראינו.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain יושק במהלך 2015 עבור ה-Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4 והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:17 15.01.2015 | Hollow Hollow

    לי מי אכפת הגודל זה הכול בביצוע (;

  2. 2

       | פורסם ע"י