הרשמה

DMC: Definitive Edition יושק מוקדם מהצפוי

אחרי כל האכזבות האחרונות, נחמד לראות הקדמה בתאריך היציאה

עם כל הדחיות והאכזבות שחווינו בשנה האחרונה (עם התוספת הטריה של דחיית גרסאת המחשב של GTA V), תמיד נחמד לראות דווקא הקדמה של תאריך היציאה. זה בדיוק מה שקרה ל-DMC: Definitive Edition, שיושק לקונסולות הדור הנוכחי שבוע מוקדם מהצפוי. תאריך היציאה המקורי היה ה-17 למרץ, וכפי שהוכרז על ידי Capcom - נוכל ליהנות ממנו שבוע מוקדם יותר ב-10 למרץ.

DMC: Definitive Edition יגיע ל-Xbox One וה-PS4 במרץ השנה עם כל התוכן ששוחרר למשחק, כולל הקמפיין הנפרד של Vergil (האם התאום של Dante, גיבור הסדרה). חוץ מביצועים גבוהים יותר של 60 פריימים לשניה ורזולוציית 1080p מלאה (1920x1080), אנו יכולים לצפות גם למצבי משחק חדשים, רמות קושי גבוהות יותר ותיקונים שונים למערכת הקרב. DMC: Devil May Cry הוא המשחק החמישי בסדרה, והראשון שפותח על ידי צוות פיתוח מערבי - Ninja Theory. המשחק הוא גרסאת Reboot לסדרה שמראה לנו את הגיבור דנטה בצעירותו, וכולל מערכת קרב שונה לגמרי מזו של המשחקים הקודמים.

בנוסף ל-DMC: Definitive Edition אנו צפויים לקבל גם את המשחק הקודם לו - Devil May Cry 4 שזכה להצלחה גדולה יותר מיורשו. Devil May Cry 4: Definitive Edition יגיע אלינו בקיץ 2015 ופרטים נוספים עליו יגיעו בקרוב.

DMC: Definitive Edition יושק ב-10 למרץ עבור ה-Xbox One וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:56 14.01.2015 | Hollow Hollow

    חרא משחק

  2. 2

       | פורסם ע"י