הרשמה

Borderlands: The Pre Sequel - טיפים מג'ק הנאה

כך תשרדו על הירח החדש

Borderlands: The Pre Sequel עומד להגיע אלינו בסתיו הקרוב, וכדי שכולנו נהיה מוכנים לדמויות החדשות והתנאים השונים על הירח Elpis, הנה סרטון של ג'ק הנאה (Handsome Jack) עם כמה טיפים להצלחה.

הסרטון נוגע בכמה מהפיצ'רים החדשים של המשחק והיכולות העוצמתיות שיעמדו לרשותינו. נוכל לקפוץ גבוה לאוויר ולהרוג אויבים מלמעלה, או לנצל את הרגע ולנחות עליהם בעוצמה. נוכל להשתמש בנשקי לייזר חדשים ואלמנט "קרח" שהתווסף למשחק, ויותר מכל - נוכל לבחור אחת מהדמויות החדשות ולהשתמש ביכולות שונות לגמרי ממה שהכרנו במשחקים הקודמים. "את'ינה, לך יש את המגן, ואני לא רוצה להיתבע אבל אם תשדרגי אותו נכון, תוכלי להשתמש בו בדיוק כמו מי שהשם שלו מתחרז עם שמפטן שמפמריקה."

Borderlands: The Pre-Sequel הוא משחק יריות-תפקידים עבור הדור הקודם (PC, Xbox 360, PS3) שיתרחש על הירח בפער ה-5 שנים שבין Borderlands ל-Borderlands 2. המשחק יגולל את סיפורו של ג'ק הנאה (Handsome Jack), הנבל של Borderlands 2. במשחק יככבו 4 דמויות חדשות לגמרי שעד כה הופיעו רק בתפקידי אורח או היו בוסים בכותרים הקודמים: Athena היא דמות המתמחה בקרב מטווח קרוב. היא יכולה לחסום יריות עם מגן קינטי ולהשמיד אויבים עם חרב הפלאזמה שלה; Wilhelm משתמש במכונות כדי להילחם - יש לו תותח ענקי על הגב ואם זה לא עושה את העבודה, הוא יכול לקרוא למזל"טים תוקפים שיעזרו לו בקרב; Nisha תוכל להשתמש בשני אקדחים ולחסל מטרות במהירות, ו-Fragtrap הוא רובוט ClapTrap שהותאם לקרב.

Borderlands: The Pre-Sequel יושק ב-14 לאוקטובר עבור ה-Xbox 360, PS3 ו-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:05 07.07.2014 | sagimi sagimi

    לא יאמן שהם רוצים 60$

  2. 2

       | פורסם ע"י