הרשמה

ההכרזה של Doom "רק לנוכחים ב-QuakeCon"

ההכרזה העולמית - במועד מאוחר יותר

בחודש שעבר קיבלנו טיזר קצר ומטריד למשחק הבא בסדרת Doom, עם הבטחה כי ההכרזה הרשמית תקיים במהלך כנס QuakeCon - האירוע השנתי של המפתחת id. האירוע עומד להיפתח עוד קצת יותר משבועיים, ב-17 ליולי, וציפינו שההצצה הרשמית הראשונה ל-Doom תהיה לעיני כל העולם. למרבה האכזבה, המפיצה Bethesda הודיעה היום בבלוג שלה כי Doom יחשף רק בפני הנוכחים בכנס Quakecon. סביר להניח שנוכל לראות כל מני סרטוני "צד-שלישי" מאנשים שצילמו את המסך, אך נצטרך לחכות למועד מאוחר יותר בשביל החשיפה המלאה של המשחק.

"זה משהו בלעדי שאנחנו עושים לבאי האירוע כחלק ממצגת הפתיחה השנתית של QuakeCon. יהיה לנו עוד הרבה להראות לכולם במועד מאוחר יותר", נכתב בבלוג. נראה שב-Quakecon תהיה רק הדגמה קטנה של המשחק, בעוד שההכרזה שאנחנו מחכים לה תגיע במועד מאוחר יותר. המועד הסביר הבא אחרי QuakeCon הוא כנס Gamescom שיערך בגרמניה במהלך אוגוסט, אז זה ההימור שלנו.

בנוסף, Doom צפוי לקבל שלב בטא בחודשים הקרובים, ואם הזמנתם מראש את Wolfenstein: The New Order - כבר שריינתם לעצמכם מקום בשורה הראשונה. עדיין לא ידוע מתי הבטא תתחיל, אולי נגלה ב-QuakeCon או בעת ההכרזה הרשמית.

Doom צפוי לצאת ל-Xbox One, PS4 ו-PC, תאריך ההשקה עדיין לא נחשף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י