הרשמה

Gears of War 2: פרטים חדשים

בראיון שקיימו עם John DiMaggio, המדובב של Marcus Fenix גיבור המשחק (וגם של Bender מהסדרה Futurama) הוא מגלה לנו כמה פרטים חדשים על המשחק: בין השאר שהפעם יערך עימות עם Brumak, המפלצת הענקית, ויתווספו נשקים חדשים. אין ספק כי השחקן באמת מתרגש לקראת המשחק והתרשם ממה שראה.

על פניו נראה כי השחקן כבר עובד על חלקו במשחק לא מעט זמן. ובנוסף לכך שהוא מגלם את קולו של גיבור המשחק Marcus Fenix הוא מגלם גם את הדמות של Franklin, מנהיג ה-Stranded, בשטחם היה על Marcus וחבריו לעבור במשחק הראשון בדרך לתחנת הדלק.

חזרתו של הדמות של Franklin במשחק השני מעניינת כי יכול להיות שהדבר מרמז על חזרה למקומות שביקרנו בהם במשחק הראשון. DiMaggio גם מאשר כי במשחק הפעם גם נילחם במפלצת הענקית "Brumak" ששחקני ה-360 לא זכו להילחם מולה במשחק הראשון. כמו כן הוסיף כי "זאת רק ההתחלה".

"אתמול ראיתי איזה שלב במשחק, הוא היה מדהים! אתם חייבים לשמוע לי - במשחק הזה המפלצות יהיו גדולות יותר. הרבה יותר גדולות..." הוא גם דיבר על כך שיהיו נשקים חדשים ודמויות חדשות. "גם העלילה עצמה מאוד מעניינת ומסבירה הרבה דברים שלא היו מספיק ברורים מעלילת המשחק הראשון. גם הדמויות הרבה יותר עמוקות במשחק ההמשך" לסיכום אמר "גם כל השחקנים שמדובבים את הדמיות הם חברים וכולנו מעריצים של המשחק."

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/080228/GoW2Interview.flv[/vod]

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:11 02.03.2008 | `oRi `oRi

    אחלה משחק ואחלה סיקור!

    תודה, אחלה סיקור. ראיתי את
    הטריילר, נראה חזק!
    אתה יודע אם זה יצא למחשב ?

  2. 2

    11:17 03.03.2008 | bozeman bozeman

    כרגע לא

    כרגע הוא אקסלוסיבי ל-360. אבל
    אם נסיון העבר מלמד אותנו משהו,
    הוא שכנראה המחשק יגיע תוך חצי
    שנה -שנה לPC.

  3. 3

       | פורסם ע"י