הרשמה

הסרט של WoW יעסוק במפגש בין בני אדם לאורקים

נחווה את המאבק משני צדדיו באופן שווה

כנס Blizzcon 2013 כבר מאחורינו והמידע ממשיך לטפטף – אחרי ששמענו על Heroes of the Storm, ההרחבה Reaper of Souls  ל-Diablo III וההרחבה Warlords of Draenor ל-World of Warcraft, פתאום מגיע מידע על משהו קצת אחר – הסרט המצופה על עולם World of Warcraft.

בפאנל שנערך במהלך הכנס, הבמאי דאנקן ג'ונס (Duncan Jones) יחד עם נציגי Blizzard ענו למעריצים על שאלות בנוגע לסרט וחשפו את הכיוון של העלילה יחד עם עוד כמה פרטים מעניינים. נראה כי הסרט יעסוק במפגש הראשון בין בני האדם לאורקים וימשיך את צורת הסיפור שחווינו במשחקי Warcraft ו-World of Warcraft, בה כל הצדדים מוצגים לנו באופן שווה. הרעיון הוא שנחווה את שני צדדי המאבק בצורה שתאפשר לנו להזדהות עם כל הגיבורים באופן שווה. "לספר סיפור שבו אתה באמת, בכנות מספר אותו משני צדדיו – במיוחד סרט מלחמה – זה מאוד יוצא דופן" אמר ג'ונס. "העובדה שאנחנו בכלל יכולים לקבל הזדמנות כזאת, ברמת הסיפור, כבר שוברת כמה מחסומים. אני לא חושב שתראו הרבה סרטים עם המבנה הזה."

הסרט של Warcraft צפוי לצאת לקראת סוף 2015, וחוץ מעלילה יש כבר כמה שחקנים על הכוונת כמו פאולה פאטון וקולין פארל .

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:58 11.11.2013 | Aldor Aldor

    נשמע מעניין, רק שאני ציפיתי שהם ילכו יותר בכיוון של סיפור ספציפי כלשהו מהLORE ויעשו ממנו סרט טוב עם גיבור וזה.. כי הספרים של WOW הם באמת הLORE עם הכי הרבה צורת סיפורת ביחס למה שמוצג במשחקים (קשה להפוך משחק לסרט, יותר קל ספר לסרט)

  2. 2

       | פורסם ע"י