הרשמה

GTA Online ממשיך להיאבק עם באגים ותקלות

Rockstar עובדת על מנת לתקן מקרי אובדן של נקודות, מכוניות וכסף

שחקני Grand Thef Auto: Online ממשיכים להוציא את תסכולם על הבעיות המתמשכות עם מצב האונליין של GTA. מאז השקת מצב המשחק ב-1 לחודש, השחקנים חוו בעיות חיבור, לאגים ובמקרים קיצוניים – אובדן של משאבים כמו מכוניות, כסף או "נקודות מוניטין" של הדמות. בתגובה, Rockstar הודיעה כי היא מטפלת בבעיה וכי עדכון קרוב צפוי לפתור חלק גדול מהבעיות.

בעדכון ש-Rockstar הוציאו באתר שלהם נכתב: "קיבלנו מספר דיווחים משחקנים על אובדן התקדמות של דמות השחקן, אביזרים, מכוניות וכסף בימי ההשקה הראשונים. אנחנו עובדים מסביב לשעון במטרה לזהות ולתקן את הבעיות הנגרמות במהלך המשחק, ובנוסף לעשות ככל שביכולתנו להשיב את מה שאבד לשחקנים במהלך המשחק."

בהודעה שהוציאו Rockstar נכתב כי יציאה ממצב האונליין אל מצב השחקן היחיד תשפר את הסיכויים לא לאבד מידע ולשמור על התקדמות הדמות במשחק. אם אתם חוויתם את אחת מהבעיות בימים האחרונים, תוכלו ליצור קשר עם החברה כאן.

GTA Online הוא מצב הרשת של המשחק הפופולרי GTA V, שיצא ל-Xbox 360 ול-PS3. מצב האונליין הושק כשבועיים לאחר השקת המשחק אבל לאור ריבוי הבעיות – אנו ממליצים להישאר במצב השחקן היחיד לבינתיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:11 07.10.2013 | goldyex goldyex

    לי עובד חלק לגמרי
    :)

  2. 2

    19:38 07.10.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    ל-1, כיף לך!
    לנושא: באמת שמגיע שאפו על זה שנלחמים בבאגים על ימין ועל שמאל!

  3. 3

    05:02 08.10.2013 | Hollow Hollow

    במחשב זה לא היה קורה

  4. 4

       | פורסם ע"י