הרשמה

הסימון המסחרי של Half Life 3 – שקר

מסתבר שהבדיחה היא עלינו

בשבוע שעבר דיווחנו (על האפשרות ש-Half Life 3 נמצא בפיתוח. למרות שהוא כנראה אכן בפיתוח, בהתחשב בדליפה מתוכנת ה-Valve User Picker שסימנה את צוות הפיתוח של המשחק, הדיווח השני על סימון מסחרי ל-Half Life 3 שהוגש לאיחוד האירופי התברר כשקר וכזב.

אתר PCGamesSN גילה כי כמו העוגה ממשחקי Portal, גם הסימן המסחרי של Half Life 3 הוא שקר. עמוד המוצר שנחשף לפני כמה ימים, נעלם מהאתר הרשמי של OHIM (האחראיים על סימונים מסחריים באיחוד האירופי), ונראה שהוא מעולם לא היה לגיטימי – אולי מפני שהוא לא הוגש על ידי Valve או אולי מפני שהוא לא כלל לא היה באתר מלכתחילה. כך או כך, המעריצים שמחכים לסימן חיים ל-Half Life 3 עוד מ-2007 יצטרכו פשוט להכיר בעובדה שהמשחק עוד נמצא רחוק מאיתנו. מ-Valve, אגב, לא נמסרה שום תגובה בנושא עד כה.

Half Life 3 הוא משחק ההמשך המצופה בסדרת משחקי היריות המצויינת Half Life. הסדרה הזו הגדירה מחדש את הז'אנר במשחקים שלה ופתחה דלת לדור חדש של חווית משחק, המתמקדת לא רק באקשן אלא גם באירועים ובעלילה. המתפתחת Valve כנראה עובדת על Half Life 3 מאחורי הקלעים אך כרגע היא מתמקדת בהכרזות החומרה הגדולות שלה SteamOS, Steam Machines וה-Steam Controller.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:38 07.10.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    :( The game is a lie!

  2. 2

    21:54 07.10.2013 | sagimi sagimi

    but what about the cake? it's my birthday

  3. 3

       | פורסם ע"י