אם תקחו את כל שחקני ז'אנר ה-MOBA (משחקי "זירה" ברשת) בעולם ותשימו אותם בחדר אחד, הם כנראה יתחלקו לשני מחנות – חסידי League of Legends וחסידי DOTA 2. גם אצלנו בארץ, שני המשחקים החינמיים האלה צברו פופולריות עצומה אך לפחות בישראל – סביר להניח שיש יותר שחקני LoL משחקני DOTA 2. אולם בזירה העולמית המצב קצת שונה ומסתבר ש-DOTA 2 הפך למשחק כל כך פופולרי שבכל עדכון תוכנה, כמות המשתמשים והמחשבים שמורידים אותו תופסים 3% מכלל תצרוכת האינטרנט העולמית.
ההצהרה מרחיקת-הלכת הזו הגיעה מלא אחר מאשר גייב ניוול (Gabe Newell), מנכ"ל Valve, במהלך כנס Linuxcon. "כשאנחנו עושים עדכון למשחק כמו DOTA 2, ככל שאנחנו יודעים, אנחנו מהווים 2-3% מהטראפיק העולמי של רשת האינטרנט". ניוול התייחס ל-DOTA 2 מאחר והוא כנראה הכותר הכי פופולרי היום ב-Steam, אך כוונתו היתה לשבח לא רק נתוני המשחק אלא את הנתונים המרשימים של פלטפורמת ה-Steam בכלל.
אם כן, אז כמה אחוזים מהתצרוכת העולמית מהווה עדכון של LoL? אולי ל-Riot, מפתחת המשחק, יהיה משהו להגיד בנושא בזמן הקרוב. ומה דעתכם – כמה אחוז שווה עדכון של LoL?
תגובות
1
17:56 18.09.2013 | sorce
בהחלט הרגשתי שהחיים שלי נהרסים כששיחקתי פעם אחת בDOTA2...
אחרי שעה וחצי של "משחק" רק רציתי שמשהו יגאל אותי מייסורי... עד היום אין לי מושג למה לא פשוט סגרתי את המשחק ישר...
2
00:13 19.09.2013 | MilkoMaN
אני היחיד שלא אוהב משחקים כאלה?
3
| פורסם ע"י