הרשמה

Gearbox מפתחת שני משחקים לדור הבא

הצטרפות ל-Twitch הרשמי ב-20$ תבטיח לכם גישת בטא לאחד מהם

על Gearbox עברה שנה מעורבת: מצד אחד, Aliens: Colonial Marines המצופה התברר כאסון, אך מצד שני – Borderlands 2 הפך לאחד המשחקים המוצלחים של השנה ואחד הכותרים החשובים ביותר של החברה (מה שמסביר את הגל השני של התוכן בתשלום בנוסף לתכני ה-Season pass).

היום אנחנו מגלים ש-Borderlands 2 הוא לא המשחק היחיד ש-Gearbox שוקדת עליו. למעשה, שני משחקים חדשים לדור הבא כבר נמצאים בפיתוח ו-Gearbox קוראת למעריצים השרופים להצטרף לקהילה ולקבל גישת מובטחת לבטא של אחד מהם. הזכות הזו תעלה לנו 20$, אבל למרבה המזל – זה לא הדבר היחיד שאנחנו מקבלים עבור ההוצאה.

התוכנית היא למעשה חלק מיום מיוחד של Gearbox עבור הקהילה, שיתרחש ב-14 לחודש וישודר באתר Twitch בחינם. המשלמים יקבלו גישה מוגברת לשידור החי עם רזולוציות גבוהות יותר ועדכונים בלעדיים. סה"כ, עבור 20$ אנו נקבל את הפריווילגיות לנרשמים מהצד של twitch, קודים לתוכן בלעדי ב-Borderlands 2, עותקים דיגיטליים של Homeworld Classic ו-Homeworld HD (כאשר יושקו) בשווי של 15$, והדובדבן שבקצפת – גישה לבטא הסגורה של משחק שעדיין לא הוכרז.

נראה שמדובר שעסקה לא רעה בכלל למעריצי החברה, ואם גם אתם רוצים להצטרף – תוכלו לעשות זאת בעמוד הרשמי של הפעילות. ספרו לנו מה אתם חושבים על הדיל והאם הוא שווה את המחיר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י