הרשמה

סיקור סלולרי: Kane & Lynch

Kane & Lynch

קיין הוא שכיר חרב, לינץ' הוא פסיכופת עם דיפלומה, והם נאלצים לשתף פעולה בעבודה בעבור ארגון פשע רב עוצמה. בעזרת המיומנות של קיין בלחימה במגוון כלי נשק, מעוזי ועד משגר רימונים, ותוך היעזרות בכשרון הצליפה של לינץ', השניים יפרצו לתוך הכספת התת-קרקעית השמורה היטב של בנק מרכזי ויוציאו משם מזוודה עם הרבה כסף.

הגרסה הטלפונית של המשחק של Eidos היא משחק פעולה ממבט צד, שגרתי ברובו מלבד היכולת להחליף בין שליטה בקיין, המנהיג, לבין שליטה בלינץ', לו אנו זקוקים כדי לטווח בעזרת רובה הצלפים שלו מטרות שקיין לא יכול להגיע אליהם. מכיוון שהשניים צמודים כל הזמן (מלבד כאשר AI המעקב של לינץ' כושל והוא מפגר אחרינו), המערכת הזו מתפקדת לא שונה ממשחק עם דמות יחידה שניתן לעבור איתה בין מצב ירי רגיל למצב צליפה. לוחצים על #, מזיזים את כוונת הצליפה, נפטרים מצלף האויב המציק או מפעילים מכניזם רחוק בעזרת יריה, וחוזרים לקיין בלחיצה נוספת על #.

המשחק נראה ונשמע מקצועי, ומלבד מספר מגבלות בתחום ה-AI (גם הידידותי של לינץ', וגם של האויב - למשל, שומרים אף פעם לא ישתמשו בסולמות) יכול להיחשב סולידי. הבעיה היא שסולידי בתחום זה לא מספיק - רשימה ארוכה של משחקים עשתה את כל עניין הפריצה ההי-טקית למבנים שמורים הרבה יותר טוב. במשחקים כמו Splinter Cell הסלולרי, Die Hard ו-Mission Impossible, הגיבורים שלנו מצויידים בהרבה יותר תנועות וגימיקים, וצריכים להתמודד עם מבחר גדול ומעניין יותר של אתגרים - הסתוואות בצללים, אויבים שמפעילים אזעקות, נטרול מלכודות ופריצת מפתחות אלקטרוניים, אם לציין רק את חלקם. Kane & Lynch, עם ה-AI הבסיסי ומערכת הלחימה הפשוטה שלו, יוצא חדגוני ומעוט ריגושים ביחס, ומרכיב העבודה בצוות שתואר לעיל לא מספיק כדי לפצות על כך.

ציון: 6.5/10

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/080224/KnL.flv[/vod]

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:55 24.02.2008 | Alpha-Fox Alpha-Fox

    חחח

    kane and lynch in my ass
    סתם ביזבזתי זמן ו כסף על
    המשחק הדפוק הזה!

  2. 2

    22:00 24.02.2008 | Sgt.DonnyDonowitz Sgt.DonnyDonowitz

    המשחק' שהיה אכזבה למחשב

    עכשיו יהיה באכזבה יותר
    גדולה לסלולר?

  3. 3

    13:23 25.02.2008 | ZezimA` ZezimA`

    זה נראה כ"כ מעפן

  4. 4

    22:18 26.02.2008 | saaron6 saaron6

    לא נראה משחק טוב

    כותרת ^^

  5. 5

    15:54 03.10.2010 | לולי ה100הממת המלכה לולי ה100הממת המלכה (אורח)

    זה נראה כל כך מעפן אני ינסה לשחק אני רק רוצה להרוויח כסף לכדורון

  6. 6

       | פורסם ע"י