הרשמה

סוני מנסה להחיות את ה-PS Vita

ירידת מחירים, משחקים חדשים וחברות צמודה עם ה-PS4

הקונסולה הניידת החדשה של סוני נמצאת בשוק כבר מעל שנה וחצי ועדיין מתקשה במכירות, אך במקום לוותר על קרב שהוא אולי אבוד מראש – סוני החליטה להילחם ולהתחיל להשקיע משאבים הרבה יותר גדולים בקידום ה-Vita ובפיתוח משחקים שאנחנו באמת רוצים לשחק.

בתור התחלה, סוני הודיעה שמחיר ה-PS Vita הולך לרדת באירופה ובארה"ב ויעלה  €199.99 ו-199$ בהתאמה. שינוי המחיר יחל מהיום.

בנוסף, הוכרז כי משחק האינדי FEZ הולך להגיע ל-Vita ביחד עם Velocity, בנוסף להם גם: Borderlands 2, Football Manager 2014, Batman Arkham Origins: Blackgate וLEGO-Marvel. הוכרז גם על משחק חדש בשם Murasaki Baby מבית הסטודיו האיטלקי Ovosonico, מיועד במיוחד ללחצני המגע של ה-PS Vita. בנוסף לכל אלה, הוכרזו גם Hotline Miami 2, Rogue Legacy ו-Wasteland Kings שיגיעו כולם ל-PS Vita וגם ל-PS4.

האפשרות להשתמש ב-PS Vita בתור שלט נוסף כמעט בכל כותרי ה-PS4 הודגמה ע"י מנכ"ל Ubisoft, יבוס ג'יליאומונט(Yves Guillemot), שהדגים בעזרת Assassin's Creed: Black Flag את יכולת הזרמת המשחק מה-PS4 ל-PS Vita. ממה שהיה אפשר לראות בזמן ההדגמה המשחק רץ חלק וללא תקלות כלשהן.

כל החזון ש-Sony מראה כאן מראה על ניסון חזק מאוד להביא את ה-PS Vita אל קדמת הבמה.

BigFest, משחק חינמי חדש הוכרז ל-PS Vita. מטרת המשחק היא לבנות את הפסטיבל המעניין ביותר גם דגש על קידום, בניית ליין-אפ, ארגון המקום וניהול של הלהקות במטרה להפוך למפיק מוזיקה המצליח בעולם.

מה אתם חושבים על הנסיון המחודש להפיח חיים מחודשים ב-Vita המדשדשת? האם יש לנו מספיק סיבות טובות עכשיו כדי להתחדש ב-PS Vita משלנו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י