הרשמה

CoD: Ghosts על המעבר וההבדלים בין הדורות

איך יתבצע המעבר מהדור הנוכחי לדור הבא?

Call Of Duty: Ghosts יוצא השנה גם לקונסולות הדור הנוכחי וגם לקונסולות הדור הבא. עובדה זאת הקשתה על Infinity Ward, הסטודיו האחראי על פיתוח המשחק. אחד ממפתחי המשחק הראשיים, מארק רובין(Mark Rubin), מסביר על המעבר אל הדור הבא ומה שחקנים יכולים לצפות מהמנוע הגרפי החדש. "אנחנו מעוניינים לבוא לקראת המעריצים, כי הם בסופו של דבר יעברו את התהליך אל(קונסולות) הדור הבא. בתור מפתחים אנחנו צריכים להקל להם על המעבר עד כמה שאפשר." אלה הדברים שרובין אמר ל-Joystiq.

מבחינת השחקנים, המעבר בין הדורות יהיה חלק בזכות האפשרות להעביר את הפרופיל שלהם אל קונסולת הדור הבא שיבחרו. אם אתם בעלים של קונסולת Xbox 360 ותרצו לשחק בקונסולת Xbox One של חבר, תוכלו לעשות זאת ללא שום בעיה ולחזור הביתה לנקודה בה הפסקתם לשחק אצל החבר. רובין מציין שכל זה נעשה על מנת להקל כמה שאפשר על השחקנים. בנוסף רובין הרחיב על המנוע החדש: "המנוע החדש מותאם לכל הפלטפורמות, הוא מתאים גם לקונסולות הדור הנוכחי וגם לדור הבא".

בין החידושים והאפשרויות שאיתם מגיע השימוש במנוע חדש, תוכלו למצוא את האפשרות לאבזר את החייל שלכם לפי ראות עיניכם ובנוסף תוכלו לראשונה לבחור בדמות של חיילת. רובין אומר שההבדלים בין הגרסאות של המשחקים בדור הנוכחי ובחדש, משמעותיים מבחינת גרפיקה והגשה אבל לא רציניים עד כדי כך שיפגעו בחווית המשחק הקיימת. "אחד ההבדלים המשמעותיים של משחקי הדור הבא הוא תאורה דינמית, דבר שלא תמצאו במשחקי הדור הנוכחי. אתם תקבלו אפקטים שהדור הנוכחי פשוט לא מתקרב אליהם".

Call Of Duty: Ghosts, יוצא בחודש נובמבר ל-Xbox 360, PS3, Wii U, PS4, Xbox One ו-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:05 20.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    מקווה שהמולטי לא יהיה אכזבהכי IW מאוד אכזבה בקטע של המולטי במשך שתי משחקים

  2. 2

       | פורסם ע"י