הרשמה

היוצרים של Magicka הכריזו על War of the Vikings

משחק לחימה ברשת שייקח אותנו אל הקרבות של המאה העשירית

חברת Paradox ביחד עם Fatshark הכריזו היום על משחק לחימה חדש שייקח עד 64 שחקנים ברשת וישים אותם בשדות הקרב העקובים מדם של אנגליה במאה התשיעית והעשירית.War of the Viking הוא המשחק שיעצב את סדרת משחקי ה-"Wars", ומבחינת סגנון ומשחקיות – הוא שואב הרבה מהמשחק War of the Roses. הוא מתוכנן לצאת ברבע הראשון של 2014 וכרגע הוא מפותח אך ורק למחשב.

War of the Vikings ישים דגש רב על אותנטיות היסטורית ויאפשר לנו לעצב את הלוחם המושלם מהמאה העשירית – בין אם הוא בצד הויקינגים או בצד הסקסונים. בשני הצדדים נוכל לבחור לוחמת במקום לוחם, שכן נשים לוחמות היו חלק מההיסטוריה האלימה של תקופה זו. כמו War of the Roses, גם כאן יהיה דגש הרבה יותר גדול על יכולות משחק מאשר ציוד ויכולות שנפתחים ככל שעולים ברמות – המשמעות של זה היא שכל השחקנים בשדה הקרב יהיו שווים מבחינת ציוד, והדבר המרכזי שיעשה את ההבדל זה כמה טוב אנחנו יודעים להילחם ביחס לאויבים שלנו. המשחק יתמוך בקרבות של עד 64 שחקנים, מה שבהחלט יעזור לתחושת הבלבול והכאוס בעת הקרב וכמובן גם לאמינות ההיסטורית.

מבחינת משחקיות, אנו יכולים לצפות בעיקר לקרבות מטווח קרוב אך מי שמתעקש להילחם מרחוק עם חצים, חניתות או גרזנים – יוכל לעשות זאת. המשחק יכלול אפשרויות לבניה וניהול "חוליה", ויאפשר לנו לתאם את הקרב בעזרת מתן תפקידים ובונוסים שונים לחברי החוליה. מעבר לבונוסים הניתנים ללוחם בחוליה, נוכל לעצב את הדמות שלנו החל מהנשק וסוג השריון, ועד אורך וצבע הזקן.

War of the Vikings הגיע עם טריילר משלו, אך למרבה הצער – הוא לא חושף בפנינו את המשחק בפעולה. אנו צפויים ללמוד עוד על המשחק המסקרן הזה בכנסים הקרובים כמו PAX Prime ו-TGS. הכנס הכי קרוב בו המשחק ייחשף הוא Gamescom שייערך בגרמניה עוד כשבוע וחצי. אם גם אתם להוטים להצטרף לשדות הקרב ולהילחם בויקינגים או אנגלים, אתם מוזמנים להירשם לבטא עכשיו ולנסות לשריין את מקומכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:05 06.08.2013 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    המשחק יהיה מגוף ראשון או שלישי מישהו יודע?

  2. 2

    23:20 06.08.2013 | weis29 weis29

    אין לי מושג אבל יבאס אותי אם זה יהיה שלישי

  3. 3

       | פורסם ע"י