הרשמה

יוצרי F.E.A.R הכריזו על Betrayer

משחק אקשן\הרפתקאות מותח ומיסטי המתרחש בארה"ב בתקופת המושבות

הצוות הקריאייטיבי מאחורי משחק היריות המוצלח F.E.A.R והקלאסיקה No One Lives Forever יצר אולפן עצמאי משלו, והפרוייקט הראשון של הצוות הוא כותר היריות מגוף ראשון – Betrayer. המשחק מוגדר כ"הרפתקאת-אקשן מגוף ראשון" והוא ייקח אותנו ל"עולם החדש של תחילת המאה ה-17". לא מדובר כאן בכותר AAA אלא בכותר עצמאי שינסה להצליח במשימה שהרבה נכשלו בה: לפתח משחק שמשלב בצורה מוצלחת אלמנטים של אקשן וקווסטים. The Betrayer יושק ב-14 לחודש במסגרת Steam Early Access במחיר של 15$. למי שלא יודע, תוכנית Early Access מאפשרת לנו לקנות ולשחק משחקים עוד בשלב הפיתוח, כך שנוכל ליהנות מהם החל משלבי האלפא ועד שהמשחק יוצא לאור באופן רשמי.

הגיבור שלנו במשחק הוא מתיישב שהגיע מאנגליה לאמריקה במטרה להצטרף לקולוניה קטנה על חופי וירג'יניה בשנת 1605. אך במקום מתיישבים, הגיבור שלנו מוצא רק רוחות רפאים ואירועים לא מוסברים ששולחים אותו אל מסע שאולי יעזור לו להבין: מה קרה באיזור ששאב ממנו את כל הצבע והחיים? איפה המתיישבים והילידים שהתגוררו כאן? ומי זאת האישה באדום שעוזרת לו ממרחק?

הסגנון הויז'ואלי של המשחק נראה מעניין עם לוק שחור-לבן ועצמים מסוימים המובלטים באדום. התמונות והסרטון שנחשפו רומזים לנו שמדובר במשחק יריות בו ניאלץ להתמודד עם שלל אויבים מהסוג העל-טבעי, אך בחלק מהמקרים נוכל להיעזר ברוחות כדי למצוא עוד רמזים ולהתקדם בעלילה. בינתיים לא נחשף המון מידע על המשחק אך עם שבוע וחצי בלבד עד השקת הבטא, אנו מצפים ללמוד עוד בזמן הקרוב.

מה אתם חושבים על Betrayer? האם הוא הצליח לעורר את סקרנותכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י