הרשמה

האם Mass Effect הבא ירגיש כמו Dragon Age 3?

מהלך עצל מצד BioWare או אולי ייעול תהליכים?

מנהל סטודיו BioWare Montreal, יאניק רוי, פרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעה לפיה המשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים המד"בית Mass Effect "ישאיל" מערכות רבות מתוך Dragon Age Inquisition, משחק תפקידים בסגנון פנטזיה שגם הוא נמצא תחת פיתוחה של חברת Bioware.

בעקבות ההודעה שפורסמה בטוויטר, יאניק נשאל מה משמעות ה"השאלה" ומתי הפרק הבא בסדרת Mass Effect יצא לאור. תשובתו של יאניק אמנם לא סיפקה הערכה לתאריך או חלון זמן בו המשחק עתיד לצאת, אבל טענה כי השאלת המערכות בין המשחקים נועדה כדי להאיץ את תהליך הפיתוח של הכותר החדש בסדרה.

כרגע איננו יודעים דבר על Mass Effect החדש למעט שתי עובדות: האחת היא שדמותו של קומנדר שפרד לא תופיע בכותר החדש מאחר וסיפורו של שפרד הגיע לסיומו ב-Mass Effect 3. השניה היא שהכותר האנונימי יהנה משדרוג ויזאולי משמעותי ביחס לקודמיו בזכות שימוש במנוע הגרפי FrostBite 3, אותו מנוע בו עתיד להשתמש משחק הפעולה-צבאי Battlefield 4. נקווה רק שב-Bioware ישכילו לא לייצר שני משחקים דומים מדי, אחד עם לייזרים וחלליות והשני עם כדורי אש ודרקונים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:00 21.06.2013 | gilmeiri1 gilmeiri1

    השאלה האמיתית היא מתי יתרחש המשחק ואיפה.
    אין כל כך אירועים משמעותיים בתקופה של לפני המשחק שכוללים בני אדם(המלחמה של בני האדם נגד הטוריאנס זה האירוע הכי משמעותי והיו בו רק כמה מאות הרוגים... זה אולי מתאים למשחק Spin Off בסגנון COD אבל לא לME4)
    מצד שני איך בדיוק היוצרים יעשו משחק שמתרחש אחרי עלילת ME כשכל סוף שונה לחלוטין מסוף אחר(בסוף הירוק רובוטים ובני אדם הופכים לאחד ובסוף האדום כל הרובוטים מתים...)

  2. 2

       | פורסם ע"י