הרשמה

EA הפכה למשווקת הראשית של משחקי Star Wars

האם יש תקווה למשחקי LucasArts הגנוזים?

אתמול EA הודיעה כי חתמה חוזה ארוך טווח עם Walt Disney Company, למטרת קניית הזיכיון של Star Wars וליצירת ליין חדש של משחקים ליקום ה- Star Wars.

ג'ון פלסנט, אחד מנשיאי Disney Interactive, שחרר הודעה לציבור: "ההסכם מראה את המחוייבות שלנו ליצור משחקים איכותיים שידחפו את הפופולריות של Star Wars קדימה במהלך השנים. שיתוף הפעולה עם אחת מחברות המשחקים הגדולות ביותר יוכל להביא נפח חדש לכותרי Star Wars העתידיים ולמעריצנו מסביב לעולם."

ידיעה זו עלולה לשמח את המעריצים שחיכו למשחקי LucasArts הגנוזים שהספיקו להרשים אותנו לפני סגירת האולפן על ידי דיסני: Battlefront III ו- Star Wars 1313, כשהראשון מביניהם ממשיך לצוץ ברשת בצורות שונות – רק השבוע ראינו יותר משעה של משחקיות מגרסאת האלפא שהשאירה אותנו עם טעם של עוד. כעת, EA תוכל להחזיר את הכותרים האלה לחיים אם תרצה בזאת.

ההסכם נותן ל-EA את האפשרות לפתח משחקים למותג Star Wars, למרות ש- Walt Disney Company, שומרים על הזכויות שלהם ליצור משחקי Star Wars לטלפונים, משחקי רשת ומשחקי רשתות חברתיות. נשיא EA, פרנק גיבאו, הודיע ששלושת האולפנים Dice, Visceraו-Bioware (שכבר צברה לא מעט נסיון עם משחקי Star Wars) יהיו אחראים על יצירת משחקים חדשים למותג ה-Star Wars ואף אמר שהמשחקים ירוצו על מנוע ה- Frostbite 3 העוצמתי, שכנראה יגיע אלינו רק בשנה הבאה ולפלטפורמות הדור הבא. יו"ר ההנהלה הזמני של EA, לארי פרובסט, הודיע שמשחקי Star Wars חדשים יצאו רק באפריל 2014.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:30 09.05.2013 | TREAO TREAO

    איך הם עושים עסקים עם החברה הגרוע ביותר כבר שנתיים רצוף.
    עכשיו גם את סטאר וורס הם יהרסו.

  2. 2

    18:17 09.05.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    ל-1, אנשים קצת יותר מדי דרמטיים ו"מלקקים" את כל המידע התקשורת בשלמותו, EA אומנם חברה לא אהודה במיוחד אך לקחו אותה בתור החברה הגרועה ביותר בUSA, כי בתכלס אין להם אומץ לרדת על תעשיית הנפט,הבנקים,הנשק,הבקר ועוד...
    כי אם כן אז הכל יכול לצאת מכלל שליטה (ואני לא צוחק)
    לעומת זאת EA היא סוג של "שעיר לעזעזל" של אמריקה אם תשים לב טוב טוב

  3. 3

    19:15 09.05.2013 | ek355 ek355

    קודם הסרטים,עכשיו המשחקים,פשוט משתפר מרגע לרגע

  4. 4

       | פורסם ע"י