הרשמה

Metal Gear Solid: Legacy לא יגיע ל-Xbox360

בניגוד לאמרה הלעוסה, הפעם הגודל כן קובע

בניגוד לאמרה הלעוסה, הפעם הגודל כן קובע.

במסגרת תכנית הרדיו של אתר המשחקים Kotaku, הודיע הידאו קוג'ימה, יוצר סדרת משחקי הפעולה-התגנבות Metal Gear Solid, כי חבילת ה-MGS: Legacy תצא לקונסולת ה-PS3 בלבד, בניגוד לתכנון הקודם להוציאה גם ל-Xbox360. מדובר בחבילה המאחדת את כל משחקי Metal Gear Solid שיצאו לקונסולות ה-PS לדורותיהן, מהראשון בסדרה ועדMetal Gear Solid 4.

כשהתבקש קוג'ימה להסביר את ההיגיון למהלך, אמר היוצר שמדובר בסיבה פשוטה מאוד: הגודל. בעוד ה-PS3 משתמשת בדיסקים של Blu-Ray, המסוגלים להכיל כמויות עצומות של מידע, ה-Xbox360 עדיין תקועה עם טכנולוגיית ה- DVD המיושנת.

"אילו היינו רוצים להוציא את Metal Gear Solid 4 ל-Xbox360", הסביר קוג'ימה, "לאור כמות האינפורמציה העצומה שלו, היה צריך לחלק את נפחו לשבעה דיסקים של DVD". במלים אחרות, כדי להוציא גרסה של MGS: Legacy ל-Xbox360 בתנאים הנוכחיים, החבילה תדרוש לא פחות משמונה דיסקים.

למרות זאת, קוג'ימה השאיר שביב של תקווה לחובבי הקונסולה של מיקרוסופט: אם השמועה שה-Xbox הבאה תכיל כונן דיסקים בטכנולוגיית ה-Blu-Ray אכן נכונה, קוג'ימה ישקול בחיוב לייצר גרסה של MGS: Legacy שתתאים לקונסולת הדור הבא של מיקרוסופט. נצטרך לחכות עד ה-21 במאי כדי לדעת בוודאות, אז תיחשף רשמית הקונסולה החדשה. בכל מקרה, בעלי ה-PS3 יוכלו להנות מהחבילה כבר בחודש יוני הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י