הרשמה

שמועה: יוביסופט רוצה לקנות את מותגי THQ

ביוביסופט עוקבים בעניין אחרי פשיטת הרגל של THQ, ולא פוסלים אפשרות של רכישת נכסי החברה

 יוביסופט עם היד בארנק? דיווח חדש שפורסם ב-MCV מספר שראשי חברת המשחקים יוביסופט שוקלים ברצינות לנסות ולרכוש את נכסי חברת המשחקים THQ, שהכריזה בשבוע שעבר על פשיטת רגל.

יש לציין שב-THQ הכריזו על פשיטת הרגל במטרה למכור את כל נכסיה לחברת השקעות, ולא כדי לסגור את החברה. בחברה הבהירו שכל הפרוייקטים שהיא מפתחת כרגע עדיין מתוכננים לצאת כרגיל, ושאף אחד מאולפני המשחקים שבבעלותה לא צפוי להסגר או להצטמצם. פשיטת הרגל נועדה רק כדי למחוק את חלק מחובות החברה, ולאפשר לחברת ההשקעות החדשה לרכוש אותה ו"לפתוח דף חדש", ללא חובות העבר.

עם זאת, עד שהעסקה עם חברת ההשקעות תהיה חתומה וגמורה, דברים יכולים להשתנות. זאת ועוד: גם חברת ההשקעות רוכשת את נכסי THQ מתוך מטרה "להבריא" את החברה, ולמכור אותם ברווח מאוחר יותר. לפי כך, השאיפות של יוביסופט לרכוש חלק מהנכסים של THQ ולצרף לארסנל המשחקים שלהם סדרות כמו Saints Row, Darksiders ועוד מובנות לחלוטין, ואם יוביסופט יהיו מוכנים לשלם מספיק כסף, יש גם סיכוי שיתממשו.

 

לפי דברים שאמר בעבר המנכ"ל של יוביסופט, בחברה לא מעוניינים לרכוש את THQ כולה, ומחכים לאפשרות לרכוש אך ורק חלק מהנכסים שלה. 

לפי הדיווח של MCV, בעת האחרונה ניהלו מנהלי THQ "דיונים ארוכים" עם מנהלי יוביסופט, ככל הנראה מתוך ידיעה של האחרונים שהם לא יוכלו להמשיך לתפעל את החברה לטווח ארוך ללא שינוי מהותי. עם זאת, נראה שלפחות בשלב זה הרכישה על ידי יוביסופט לא תתממש. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:35 23.12.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    תמיד רציתי שיוביסופט יקנו את THQ (:

  2. 2

       | פורסם ע"י