הרשמה

המשחק הבא של מולינו מומן בהצלחה

GODUS יוצא לדרך, אחרי שהשיג (בקושי) את המימון שלו ב-Kickstarter

זה היה קרוב: GODUS, משחק האלוהות הבא של יוצא המשחקים פיטר מולינו, יוצא לדרך אחרי שהצליח להגיע ליעד שלו באתר גיוס ההון Kickstarter. למרות שמו של מולינו, אחד מיוצרי המשחקים המפורסמים בעולם, הדרך של המשחק אל היעד לא הייתה קלה, ובשלב מסויים אף נראה שהמשחק לא יצליח לגייס את ההון הדרוש לו.

GODUS ביקש מהגולשים סכום כולל של 450,000 פאונד, ובסופו של דבר הצליח לגייס קצת יותר מזה: 526,563 פאונד, שנתרמו לפרוייקט על ידי 17,184 גולשים. מכיוון שהפרוייקט עבר את קו ה-525,000 פאונד, היוצרים הבטיחו להוסיף לו מאפיינים שלא היו קיימים בתכנון המקורי, ביניהם מצבי משחק חדשים, מצב מולטיפלייר, סיפור מאת ג'יימס ליץ' וגירסה ללינוקס.

עם זאת, עד הימים האחרונים של המימון כלל לא היה בטוח ש-GODUS יצליח לעבור אפילו את קו ה-450,000. הגיוס נעשה בעצלתיים, לאט לאט, ורק לקראת סיום החודש מולינו היה יכול לנשום ברווחה. יש לציין שפרוייקטים ב-Kickstarter שאינם מגיעים לסכום היעד שלהם לא מקבלים אפילו דולר אחד - מה שכמעט קרה ל-GODUS.

גיימרים רבים שלא הסכימו להשקיע במשחק החדש של מולינו טענו שהם שבעו מההבטחות של מפתח המשחקים הזה, שנוהג לדבר על הרים וגבעות, אך בסוף משחרר משחקים בינוניים בלבד. טענה נוספת שנשמעה היא שלמולינו יש מספיק כסף, ושהוא מסוגל לממן את המשחק מכיסו. מולינו עצמו, אגב, אומר שהטענה האחרונה פשוט לא נכונה, ושהוא ממש לא מיליונר שמסוגל לממן לבד משחקים בסדר גודל כזה.

 

כך או כך, בסוף הטוב הכל היה טוב: GODUS קיבל את הכסף שלו, ומפתחי המשחק יכולים להמשיך לעבוד בבטחון לקראת ההשקה המתקרבת שלו. 

לפי מולינו, GODUS יהיה משחק האלוהות שהוא רצה לייצר כשפיתח את Populous, מה שמתאפשר לו לעשות רק עכשיו, בזכות הכח הרב של המחשבים של ימינו. "פופולוס המקורי נולד מעידן ה-8 ביט, אבל GODUS ישתמש בטכנולוגיה המודרנית ביותר שיש לעולם להציע", הוא כתב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י