יותר ויותר משחקים מצטרפים למגמה של חסימת האפשרות לשחק מולטיפלייר על שרתים ייעודיים ודרך חיבור רשת מקומי. סם בס, המעצב הראשי של משחק האסטרטגיה Command & Conquer 4 אישר שהמשחק לא יתמוך ב- LAN ולא יהיו לו שרתים ייעודיים. מצד שני, הוא ישמור את ההתקדמות שלנו, האצ'יוומנטים וכל שאר המידע בשרת מרכזי.
בלי שרתים ייעודיים, בלי חיבור רשת מקומי וגם עם מחויביות להיות מחוברים לאינטרנט בכל רגע- זה הכיוון שאליו נוטה כרגע תעשיית המשחקים למחשב.
תגובות
1
11:18 21.02.2010 | Summoned
לאט לאט, פחות ופחות משחקי מחשב תומכים בקונים...
2
11:50 21.02.2010 | orikr20
facepalm
3
12:30 21.02.2010 | DoubleFusion (אורח)
*sigh*
4
12:36 21.02.2010 | . (אורח)
אמן יפול פסנתר על הראשון שחשב על הרעיון הזה של השרתים הייעודיים ועל זה שצריך להיות מחוברים לאינטרנט גם בסינגל
הוא יותר גרוע מבני גורן
5
13:02 21.02.2010 |
4 קוראים לו רוברט בולינג ואם אמא שלו מתה
6
17:32 21.02.2010 | GDI
חרם על C
7
20:51 21.02.2010 | danik107
ל4....
תרגיע.....הם עדיין לא הגיעו לדרגה של בני גורן(ואני מדגיש את העדיין....)
בשבילי אפילו הבטא לא פועל נורמאלי מאתמול! סעמוק ערס -_-
8
21:22 21.02.2010 | Xaldin
אני פשוט לא מבין למה הם עושים את זה...
המצב הוא גם ככה בכי רע, אז במקום להפוך את חווית המשחק של אנשים שכן קונים משחקים לטובה יותר הם הופכים אותה לרעה יותר? הם מנסים לגרום לאנשים להפוך להיות פיראטים? כי זו בדיוק הדרך...
9
23:39 21.02.2010 | אעהאהט (אורח)
והכול התחיל בMW2 ואתם אומרים שזה משחק לא חדשני
10
03:52 22.02.2010 | אביב (אורח)
^גבר
11
| פורסם ע"י