הרשמה

התנתק האינטרנט? גם אססין קריד 2

התנתק האינטרנט ? המשחק יפסיק וגם ההתקדמות שלכם לא תישמר
ad banner
ad banner

השערוריה הבאה שבפתח: אססין קריד 2 נותן לנו הצצה לעתיד של משחקי המחשב, והוא מכוער אש

עכשיו זה רשמי: כצפוי, Ubisoft הכניסה לגרסת המחשב של Assassin's Creed II את המערכת החדשה שלה שדורשת מכם להיות מחוברים לרשת כל הזמן על מנת לשחק במשחק, אפילו כשמדובר בקמפיין סינגלפלייר. אבל זו, מסתבר, רק ההתחלה.

אנשי מגזין PC Gamer קיבלו לידיהם את עותק הביקורת של אססין קריד 2 למחשב, והחליטו לבדוק איך המערכת עובדת. מתברר שכאשר תפעילו את המשחק הוא ינסה להתחבר ל"שרת המאסטר" של Ubisoft, ואם הוא לא יצליח (ולא משנה מה הסיבה) הוא פשוט לא יתן לכם להכנס למשחק.

אבל החלק המטריד באמת התגלה כאשר ניסו ב- PC Gamer לנתק את כבל הרשת של המחשב באמצע המשחק, על מנת לדמות מצב שבו הראוטר נתקע, או ספק האינטרנט מגהק, או סתם השרת של Ubisoft נופל מרוב עומס. מסתבר שהמשחק פשוט מפסיק, מודיע "החיבור שלך לשרת נותק. מנסה להתחבר מחדש", ומשאיר לכם אופציה אחת בדיוק: לצאת מהמשחק ל- Windows.


הציור הזה, של כתב PC Gamer, מדגים איך נראה המשחק כשהוא מאבד את הקשר לשרת של Ubisoft

ad banner

יתר על כן, כל ההתקדמות שלכם מאז נקודת השמירה האחרונה פשוט תמחק, וגם אם תצליחו להתחבר מחדש לשרת אתם תתחילו את המשחק מנקודת השמירה ולא מהנקודה שאליה הגעתם.

לצערי הרב, התנהגות דומה צפויה להתרחש גם ב- Command & Conquer 4 וגם ב- Starcraft II ובכל משחקי בליזארד ו- Ubisoft הבאים למחשב. וגם EA, לפחות באופן חלקי.

התגובות הנזעמות רק מתחילות

עידן זיירמן מ"העולם על פי אינטל" מכנה את ההתפתחות הזו "נסיונותיה המאומצים של תעשיית משחקי ה- PC לבצע התאבדות טקסית", ואין לי ברירה אלא להסכים עמו. אם זה באמת יישאר ככה גם בהמשך, לגרסאות הפיראטיות של המשחקים, שבוודאי ייפטרו מכל המגבלות המציקות הללו, תהיה עדיפות מטורפת על הגרסאות החוקיות.

ad banner

שום גיימר עם שכל, אפילו אם הוא מאוד בעד התעשיה ורוצה לקנות משחקים בכסף, לא יסכים לשלם על משחק שלא יעבוד ולא ישמור את ההתקדמות שלו ברגע שהאינטרנט מחליט להשתגע אפילו לכמה שניות בודדות.

מגבלה כזו דרקונית אין אפילו במשחקי MMO, כי הם שומרים את מצב הדמות שלכם בכל רגע ורגע, ואפילו אם החיבור לרשת מתנתק אתם יכולים לחזור לאותה הנקודה שבה הייתם.

ואולי התגובה הכי מתאימה ניתנה על ידי הבלוג המשובח RockPaperShotguns- "יא מנייאקים!":

חיבור אינטרנט בלתי-פוסק נדרש כדי לשחק ב- Assassin's Creed II למחשב

- זה מגיע גם ב- EA- השרת נפל, Dragon Age הפסיק לעבוד

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:45 18.02.2010 | מוזס מוזס (אורח)

    פשוט פיגור. לא מספיק שהם נדפקים מפיראטיות הם עכשיו הולכים להגביר ולהעצים אותה במו ידיהם?!
    על זה נאמר מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו....מה שנאמר לפני 2000 שנה נכון גם לגבי המציאות של היום. פשוט אירוני איך שאנחנו אף פעם לא משתנים

  2. 2

    09:46 18.02.2010 | DrizziTx DrizziTx

    האמת שלצערי אני די מסכים עם שני הצדדים, מה זה אומר?
    אז ככה, בראש ובראשונה הפיראטיות בשוק ה-PC כל כך גבוהה עד שנתח המכירות על ה-PC לא שווה השקעה, ראו COD או יותר גרוע, ראו את Crysys המסכן או Unreal 3, מכירות בריצפה למשחקים מהשורה הראשונה, על כל קניה אחת יש מאות ואלפי מורידים וכשהמכירות בריצפה חברות המשחק מחפשות איך להישאר בעיניינים, אז ממציאים הגנות שעדיפות על האלטרנטיבה.

    האם זה טוב? לא האם זה ימנע ממני לקנות משחק כזה? בהחלט אבל השאלה היא, האם עדיף לא להוציא את המשחק למחשב בכלל, כי זו האלטרנטיבה בעיניהם לדעתי...,
    אני, שאני חסיד מחשב וזה הבסיס שלי, אם הייתי EA או כל חברה אחרת, לא הייתי טורח להוציא גירסה לקונסולות, אין הצדקה להשקעה, המשחק הפרוץ כבר ניתן להורדה לפני שהוא בכלל מגיע לחנויות, אז למה לטרוח. אני מניח שתחת הנסיבות הללו רכיב האוןליין המציק הזה הוא ניסיון/פיתרון הביניים שהם העלו.

    אה כן, ולא, אני לא אופטימי שזה מה שיעזור להם בתחום ה-PC

  3. 3

    09:48 18.02.2010 | DrizziTx DrizziTx

    תיקון: אני, שאני חסיד מחשב וזה הבסיס שלי, אם הייתי EA או כל חברה אחרת, לא הייתי טורח להוציא גירסה למחשב

  4. 4

    09:52 18.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 2:
    תגיד לי, אם כואב לך הראש אז הפתרון הוא לדפוק אותו בקיר? כי זה בערך מה שחברות המשחקים עושות כרגע.

  5. 5

    09:54 18.02.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    שני מצבים יכולים להיווצר:

    1. הגנות המשחקים שישתמשו במערכת הגנה זו לא ייפרצו, ואם מדובר במשחק טוב, יותר גיימרים ירכשו אותו.

    2. ההגנות ייפרצו, וכמו שיובל אמר, תהיה עדיפות גבוהה לגרסאות הפרוצות.

    3. ההגנות לא ייפרצו, וגיימרים, עקרונית, לא ייקנו את המשחק בכל זאת.

  6. 6

    09:58 18.02.2010 | Igi Igi (אורח)

    לא מזמן קניתי מ-Steam את bioshock 2, מאז הספקתי לשחק שני שלבים עד שלא הצלחתי יותר להתחבר ל-Games For Windows Live המטופש. (מקבל שגיאת התחברות שהאזור שלי לא נתמך, למרות שכבר התחברתי כמה פעמים). קניתי את זה במקום להוריד פיראטית, בכדי להועיל לתעשיית משחקי ה-PC, שבמחינתי זו ה-פלטפורמה למשחקים, ותמיד תישאר (למרות שיש לי PS3).
    מיותר לציין עד כמה שזה מתסכל לשלם עבור משחק ולא להיות מסוגל לשחק בו רק מכיוון שאני לא מצליח להתחבר לאיזשהו שרת.
    הגורמים בתעשיית המשחקים,ובמקרה הזה Microsoft, קוברים את ה-PC כפלטפורמת משחקים במו ידיהם. הם, ולא הפיראטיות. עכשיו באופן אירוני אני מוריד את Bioshock 2 הפרוץ מ-rapidshare, לאחר ששילמתי בשבילו כסף. "בזיון" זו לא המילה כאן.
    חשבתי לפני כן לקנות גם את Assasins Creed 2. זה כבר לא יקרה. את זה אני אוריד פיראטית, ובמצפון נקי לחלוטין.

  7. 7

    10:02 18.02.2010 | timmy timmy

    גרוע ביותר! ללא ספק התוצאה יהיו הפוכות לחלוטין ממה שהחברות מצפות - יותר פיראטיות ופחות רכישת משחקים, לצערנו הרב.

  8. 8

    10:20 18.02.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    הדרך היחידה להילחם בפירטים זה לא בעזרת הגנות שפוגעות רק בשחקנים שקונים את המישחק
    אלא בעזרת בונוסים מסויימים ודברים שיהיו זמינים רק למי שרכש את המישחק ואם הם יהיו טובים אני בטוח שהרבה אנשים יהיו מוכנים לקנות בשבילם את המישחק

  9. 9

    10:32 18.02.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    מצחיקים החברות הללו , ממה שנראה לי בטח בישיבות על הפיראטיות באים גופים שונים (כי בדרך כלל החברה שמפתחת את המשחק לא מפתחת את ההגנה מפיראטיות אלה חברה חיצונית שמתמחה בעניין)

    וכנראה החברות הללו ממש לא מעניין אותן אתם השחקנים אלה הכיס שלהם ואיך לעשות כסף , ואז בהפוך על הפוך הם באים לאנשי האבטחה של המשחק שאחראים על העניין ואומרים להם שמע תן לנו 2 מליון דולר ואנחנו ניתן לך הגנה שחייבים אינטרנט כמו ב CS (בטח מציגים לו נתונים שנוחים להם שלמשל ב CS רמת הפיראטיות ממש נמוכה)

    ואז האיש שאחראי על האבטחה של המשחק מפיראטיות מתלבט ואז איזה איש נחמד משאיר לו מעטפת עם 50 אלף דולר ואומר לו שתהיה עוד אחת אם הוא יסכים לשים את ההגנה הזאת.

    והנה לכם איך ההגנה מטורפת כזו שלא קשורה למציאות מגיעה למשחקי מחשב.

  10. 10

    10:33 18.02.2010 | jables jables

    ל-8 הפיראטים משיגים גם את הIN-GAME BONUSES למיניהם כשהם מורידים את המשחק...

  11. 11

    10:34 18.02.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    ל 5 עד היום לא היה משחק סינגל פלייר אחד שעמד בפני התקפות של אקרים , וזה לא יעזור תמיד יצליחו לפרוץ כל משחק שתביא.

  12. 12

    10:35 18.02.2010 | InterAl InterAl

    אני מנסה להיזכר בפעם האחרונה ש"התנתק לי האינטרנט", ואני לא כ"כ מצליח. אני מניח שזה קורה איזה פעמיים-שלוש בחודש, אבל איכשהו אני קצת סקפטי שזה יקרה בדיוק באמצע המשחק שלי ב-AC2. וגם אם כן - אז מה? מה בדיוק קורה כשאתם באמצע משחק מולטיפלייר ב-CS,COD,SC,UT,WC,COH והחיבור לרשת הלך? אותו דבר - המשחק מתנתק באמצע, ומי כמונו יודע שכשזה קורה במולטי - זה מעצבן פי אלף (נסו לאבד דרגה ב-COH באמצע משחק מולטי בגלל שהתנתק החיבור). בסינגל זה עוד לגמרי בקטנה. בקיצור, די לעשות סנסציות. אני ממש לא חושב שהמפיצות "דופקות את הראש בקיר" בגישה הזאת. אם זה באמת יצמצם את הפיראטיות, כל הכבוד. אם לא, לפחות היה שווה לנסות. עם אחוזי פיראטיות גבוהים כ"כ על ה-PC, זה רק מתבקש שהמפיצות ינסו להשתמש בכל נשק אפשרי כדי להילחם בבעיה. אני חושב שזה נסיון אמיץ מבחינתה של UBISOFT.

  13. 13

    10:37 18.02.2010 | Guy950 Guy950

    אני מבין את הצעדים הנואשים שעושות החברות, אבל הן לא ריאליות. הן מאמינות שבעזרת שליטה מלאה שלהם בנו הם יגרמו לנו לקנות יותר משחקים מבמקום להוריד, דבר שהוא שגוי ומוטעה בגדול. כי הן חושבות רק לטובתן ולא לטובתנו, נניח אני עכשיו מחזיק במחשב נייד בשווי 12 אלף שקל שחזק מספיק כדי להפעיל את AC2, אני בדרך מחיפה לירושלים, הדרך ארוכה ומסורבלת, אז אני מפעיל את המשחק, אבל אוי רגע, שיט! אין אינטרנט אל-חוטי ברכבת! מה אני עושה? בוהה באייקון של המשחק ששילמתי עליו ומתחרט ששילמתי עליו 200 שקל. מה יהיה הצעד הבא שלי? כמובן שהצעד הבא שלי יהיה להחרים את החברה כי התנהגה אליי החברה בזלזול.
    אם הם רוצים להפחית את הפיראטיות ולהגדיל את המכירות, הצעד הראשון שהם צריכים לעשות זה להוריד את המחירים, אני לא אומר שיתחילו למכור משחקים ב10 דולר (למרות שזה עובד לסטים בקלות) אבל מחיר של 60 דולר למשחק שבקושי ממצה 6 שעות זה אבסורד. הצעד השני שעליהם לעשות זה כמובן לתת לנו הגיימרים אינטרס, למשל תקנו משחק, עוד חודשיים תקבלו חבילת הרחבה ראשונית בחינם (ושאר החבילות בתשלום כמובן) כי הרי החברות עכשיו נואשות לעשות חבילות הרחבה. צעד שלישי, תרימו את התחת ותתקשרו למשטרה. הרי כולנו יודעים שבצעד אחד יכולים החברות להתקשר למשטרה ולאתר את מי שהפיץ את המשחק ולגרום לו להתחרט. לתבוע אתרי הורדות שלמים זה לא פתרון כי אתרים נופלים, אתרים חדשים קמים. צריך להיכנס לשורש העניין וגמרנו.
    החברות מתהגות כמו יען, מפזזות כמו מפגרות ובסוף תוקעות את הראש בחור, כלומר, מתלוננות מתלוננות אבל לא עושות כלום (חוץ מלדפוק אותנו כמובן).
    שיהיה, תעשיית הגיימינג במחשב כבר לא משתלמת, יותר זול לקנות משחקים לאקס בוקס ולPS3, ככה נחיה בראש שקט, כי אם האקס בוקס או הPS3 יתנתקו אנחנו נמשיך לשחק, אבל אם האינטרנט במחשב יתנתק, אנחנו נתבכיין לחברה שלא תשים עלינו ז*ן.
    אתם ד"א הגיימרים רוצים משחקים זולים? רוצים להתנהג כמו בוגרים, תתחילו להזיז את התחת ולכתוב עצומות להורדת המחירים בישראל.
    תפסיקו לתרץ את ההורדות שלכם, תפסיקו ליהיות רמאים, משפיל שעכשיו כל העולם רואה בישראלים כפושעים וגנבים בגלל ילדים שלא לימדו אותם חינוך אמיתי וקיבלו את החינוך הערסי והפתטי של אבא שלהם. תפסיקו להתנהג כמו ערסים קטנים וטיפשים ותתחילו להתנהג כמו ציוני אמיתי, כלומר כמו בוגר אחראי וגאה במעשיו.

  14. 14

    10:39 18.02.2010 | אביב אביב (אורח)

    פשוט בושה יופי אחשו צריך בנוסף לדרישות הגבוהות חיבור חזק לאינטרנט שהמשחק לא יפול

  15. 15

    10:51 18.02.2010 | InterAl InterAl

    13 - די עם הקשקושים המטומטמים של "לפטופ ב-12K ברכבת שלא יוכל להריץ את המשחק". כולנו יודעים שזה בולשיט. 99.9% מקהל השחקנים ישחק את המשחק הזה בבית על ה-PC, עם האינטרנט מחובר. כל הטענות הסנסציוניות של "אוי אוי אוי, לא נוכל עכשיו לשחק אופליין" הם פשוט בולשיט אחד גדול. אף אחד לא משחק AC2 ברכבת, וכמעט אף אחד לא משחק אותו אופליין.

    ובלי קשר, את הצדקנויות המוסריות המסואבות שלך תשמור לעצמך בבקשה. ישראלים ערסים בלי חינוך? מי אתה חושב שאתה בכלל? כדאי מאוד שתרד מהעץ ותוריד את גובה האף. אתה לא יותר טוב מאף אחד.

  16. 16

    11:01 18.02.2010 | Niseg Niseg

    פרשת spore גרסה 2 עכשיו אחרי שיפרצו את זה אני מאמין שכל העולם ואחותו יורידו את המשחק רק כדי להעביר לUBISOFT את המסר

  17. 17

    11:01 18.02.2010 | SilentGodot SilentGodot

    גם ככה לא הייתי משלם עליו 60 דולר. מה אכפת לי?
    מעטים המשחקים ששווים את הכסף הזה.

  18. 18

    11:06 18.02.2010 | Guy950 Guy950

    ל-15, עובדה, אני משחק ברכבת כל פעם שאני חוזר מחיפה לירושלים, ואני רואה עוד אנשים ברכבות שמשחקים. לא חסר אנשים שמשחקים בלפטופ שלהם ברכבת.
    זאת הבעיה בך, אתה חושב שאנשים עושים כמוך ומשחקים רק בבית אבל לא, בכל העולם אנשים משחקים גם במחשבים ניידים באיזורים שונים (אתה יודע, בגלל זה טורחים למכור מחשבים ניידים לגימייניג, בגלל האופציה לשחק בכל מקום).

    ולמה לשמור, כל עוד אני לא פוגע במישהו ספציפית, יש לי את הזכות המלאה להעביר ביקורות כמה שאני רוצה, ואני אעביר ביקורת על החינוך הישראלי כרצוני, כי מה שהולך פה זה זוועה. ילדים הפכו את ההגדרה של "פשע" משלילי לחיובי.
    להפכו, את הצדקנות שלך אתה תשמור לעצמך, ותתחבא בתוך החור, אני לא.

  19. 19

    11:14 18.02.2010 | Zx Zx (אורח)

    החסימה לא תעזור להם במילא אחרי יום יומיים יפרצו תאמאמא של המשחק הזה ויהיה אפשר לשחק בכל דרך אפשרית , אם זה עם אינטרנט או בלי אינטרנט !

  20. 20

    11:17 18.02.2010 | ududy ududy

    InterAl, לא חייבים שהאינטרנט יתנתק. כל מה שצריך זה שהחיבור לשרת של Ubisoft יגהק, זה לא כזה נדיר. אצלי לפחות, קורה לעיתים די קרובות שאין גישה לאתרים בחו"ל למספר דקות. בכל מקרה, אני באמת לא רואה איך יש לצעד כזה אפילו סיכוי קלוש להוריד את רמת הפיראטיות.

  21. 21

    11:21 18.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    אינטרל,
    הבעיה שלי היא לא עם התנתקות אינטרנט מוחלטת, אלא עם מצבים בהם האינטרנט מג'עג'ע בגלל מזג אוויר רע, עומס על הרשת בישראל / החיבור הישראלי לחו"ל, מישהו שמוריד טורנטים ברקע ולוקח את כל הרוחב פס, וכן הלאה. אצלי אישית, למשל, אני צריך לאתחל את הראטור בערך פעם ביומיים כי הוא נתקע.

    בקיצור, הטענה שלי היא שיש לאחוז גדול מבין השחקנים סיבות שלא תלויות בהם לכך שהאינטרנט לא עובד 100% מהזמן ב- 100% אמינות. וזה אומר שיקרו מצבים שבהם הם לא יוכלו לשחק במשחק שהם שילמו עליו במיטב כספם, למרות שבאופן טכני אין בו שום בעיה- והכי חמור, שאם הם יורידו את הגרסה הפרוצה הם יוכלו לשחק בה בלי שום מגבלות או בעיות.

  22. 22

    11:30 18.02.2010 | פפ פפ (אורח)

    לפיראטיות יש מחיר.

  23. 23

    11:40 18.02.2010 | InterAl InterAl

    18 - לכמה אנשים יש לפטופים לגיימינג? שבריר אחוז מזערי שלא שווה בכלל התייחסות.
    יובל ואודי - מה קורה כשאתם משחקים אונליין במולטיפלייר והאינטרנט "מג'עג'ע"? כולנו מכירים את זה טוב מאוד, כולנו יודעים שזה חמור ומעצבן פי אלף ממשחק סינגל וכולנו גם למדנו לחיות עם זה.

  24. 24

    11:41 18.02.2010 | ududy ududy

    אם לפיראטיות יש מחיר, מי שישלם אותו הוא מי שגם ככה משקיע כסף בתעשיית המשחקים, לא הפיראטים. בכל אופן, אני לא בטוח שמדובר במחיר לפיראטיות, אלא ברצון של המפיצות הגדולות ליצור מערכת סגורה שבה תהיה להן שליטה על קהל השחקנים החוקי שלהן - על פיראטים הן כבר ויתרו - ולספק לו פרסומות, להציע לו DLC בלחיצת כפתור, לאסוף סטטיסטיקות משחק, להציע לו שירותי פרמיום (קראתם על סוני וה-PSN Chat אתמול? אותה חיה) וכו'.

  25. 25

    11:42 18.02.2010 | צרוב צרוב (אורח)

    יאללה כולם להוריד משחקים, גם ככה המקוריים לא עובדים :]

  26. 26

    11:53 18.02.2010 | Megacool Megacool

    מפגרות החברות האלה פשוט מפגרות רק על זה אני לא קונה יותר משחקים לא AC לא COD לא MOH לא BF כלום חברות מטומטמות ברמות היסטריות ומי שכתב על הבונוסים צודק אם יעשו את זה לא יהיו בעיות בגרושלס

  27. 27

    11:54 18.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 23:
    קודם כל, אתה אומר שעכשיו אנחנו צריכים לסבול בסינגלפלייר אתה הבעיות של המולטיפלייר בלי שום סיבה או יתרון שזה נותן לנו. יופי באמת.
    וחוץ מזה, יש הבדל משמעותי- במולטיפייר, כשהאינטרנט מג'עג'ע אתה לא יכול לשחק, אבל זהו. כאן אתה תאבד את ההתקדמות שלך במשחק מאז נקודת השמירה האחרונה, שוב ושוב ושוב...

  28. 28

    12:03 18.02.2010 | InterAl InterAl

    כן, תיאלץ לסבול את הבעיות של המולטיפלייר. אני לא חושב שזה כ"כ נורא. אין כ"כ הרבה התנתקויות ובעיות תקשורת כמו שאתה מנסה להציג את זה. די עם ההתבכיינויות האלה. בנוגע לאיבוד ההתקדמות במשחק - אין שום בעיה טכנית לשים QUICKSAVE במשחקים או אפילו לשמור ב-QUICKSAVE את מצב המשחק ברגע של התנתקות מהשרת. בכל מקרה, במשחקים של הדור האחרון הצ'קפוינטס מאוד קרובים זל"ז, וכבר כמעט ולא קורה שאתה מאבד התקדמות משמעותית מנקודה אחת לשנייה.

  29. 29

    12:13 18.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ההבדל הוא כנראה שלך אישית אין כל כך הרבה התנתקויות. זה לא ככה לאחוז משמעותי מבין שחקני המחשב.

  30. 30

    12:22 18.02.2010 | InterAl InterAl

    אחוז משמעותי משחקני המחשב משחקים יפה מאוד COD,CS ו-WOW ולמדו לחיות עם הבעיות הנוראיות, השחורות, שוברות המשחקים וגורמות החלחלה האלה. למרות הכל, נחש מה? המשחקים האלה עדיין פופולריים מאי פעם ואנשים משחקים אותם בהנאה רבה, בלי יותר מדי תלונות. עתיד שחור זה בטח לא.

  31. 31

    12:22 18.02.2010 | Guy950 Guy950

    ל-28:
    אתה כנראה בר מזל או שאתה פשוט משלם סכומים מכובדים לספקית שלך, אבל אולי לך אין התנתקויות, אבל לרבים רבים בארץ יש. באיזור שלי יש מלא התנתקויות של האינטרנט והרבה פעמים אני נאלץ לאפס את הראוטר כדי לקבל גישה לאינטרנט (החלפתי כבר ראוטר ואותה בעיה), אפילו כשאני משחק באקס בוקס לייב, יש התנתקויות רבות, והנה באקס בוקס הוא פשוט ממשיך במשחק בלי בעיה. אין שום סיבה שידפקו את בעלי המחשב למחשב. אתה פה מתייחס אך ורק על עצמך "לי אין התנתקויות, תפסיקו לבכות כי אני לא בוכה", אבל אם היו לך התנתקויות, גם אתה היית מרגיש כמונו.

    אבל יודע מה, בוא נעזוב שניה מחשבים ניידים לגיימרים ומשחקים, נניח אתה עכשיו מנהל חברה של תוכנה X, והרי גם לך יש פיראטיות כמו כל תוכנה, אז מה ימנע ממך גם לעשות את אותה השיטה?
    ואתה יכול להגיד לי בוודאות שאם מיקרוסופט תחליט לעשות את אותה השיטה על האופיס שלה, אנשים לא ידפקו כשהם בדרכים? אתה יכול להגיד לי שאם פוטושופ ידגלו באותה שיטה, אז אלה שבדרכים לא ידפקו? אתה רוצה להגיד לי שזה טוב מאוד שהם עושים את זה ואנחנו צריכים להתמודד? אתה לא מסתכל בראיה המרחבית, אלא בראייה צרה וברורה של "תתמודדו ותפסיקו להתבכיין", שזה טעות. אין לנו סיבה לא להתעצבן שעכשיו כל החברות יקבלו פה השראה ואני באמת אצטרך לשבת 24/7 על המחשב הנייח כדי להדפיס משהו.
    אני לא מתעצבן שעושים את השיטה הזאת על משחקים, אני מתעצבן שעכשיו כל החברות יקבלו מזה השראה והמחשב שלי ניהיה חסר תועלת כי לא בכל מקום יש חיבור לרשת אל-חוטית.

  32. 32

    12:39 18.02.2010 | InterAl InterAl

    לא אמרתי שאין לי התנתקויות, אמרתי שאין לי הרבה התנתקויות, וכך גם לרוב החברים והמכרים שלי איתם אני משחק יחד במולטי בקביעות. הטענות שלכם מוגזמות וחסרות פרופורציה. לגבי תוכנות אחרות שישאבו מזה השראה - אולי, אבל לא נראה לי. תוכנות כמו אופיס וכו' הן פופולריות מדי על הלפטופים בשביל זה. AC2 לא. אני ממליץ לכל "רגזני האינטרנט" הקבועים פה לרסן את עצמם ולחשוב פעמיים לפני כל פוסט מוגזם וקנטרני. זה לא בריא ובאמת שמוציא את החשק להיות כאן.

  33. 33

    12:52 18.02.2010 | IceTea IceTea

    אז פשוט נוריד אותו, ואין צורך בחיבור אנטרנט.
    פשוט וקל, לא?

  34. 34

    12:54 18.02.2010 | truejaz truejaz

    אם כול הגיימרים התאחדו ולא יקנו את המשחק
    חברות המשחקים יבינו מהר מאוד את הטעות שלהם

  35. 35

    13:00 18.02.2010 | אביב אביב (אורח)

    אני חושב שמספיק שEA היו מורידים את הסצנות של ה""""סקס"""" מMass Effect 2, ומוסיפים אותם בתור DLC וכולם היו קונים את זה. חחח
    בכלל, שכל חברה תעשה אופציות של סקס ועירום בDLC בחינם עם קניית משחק, ואז כולם יקנו משחקים.

    אבל ברצינות, למשל Mass Effect זה דוגמא טובה. אם למשל כל המשימות נאמנות, כל הנשקים הכבדים, כל הסצינות סקס היו נפתחות רק בDLC, אז זה היה משפיע, ואולי בכלל לנעול את הסורק כוכבים שזה הדבר הכי מעצבן בעולם בערך, ואז רק מי שיקנה את המשחק יוכל לקנות שדרוגים, ככה גם כל מי שלא יקנה את זה, יאכל אותה בסוף של המשחק.

    במקרה עם מאס אפקט 2, הם פישלו ואת כל הDLC כבר היה אפשר להוריד מזמן בקלות, כולל השריון של Dragon Age, אבל זה משהו שאפשר להמנע ממנו לדעתי.

  36. 36

    13:00 18.02.2010 | Hipno Hipno

    מדהים כמה שהם מנסים להלחם בפיראטיות רק מחזקת אותה...

  37. 37

    13:08 18.02.2010 | DeShadow DeShadow

    מסכים עם כל מילה.
    כל הכבוד על כתיבת המאמר, הצלחת לעורר מחאה.
    יפרצו אותו תוך שניה לא בשביל לשחק, אלא בישביל להראות להם עד כמה הם טועים.

  38. 38

    13:11 18.02.2010 | אחד שהשתכנע. אחד שהשתכנע. (אורח)

    שכנעת אותי לא לקנות AC2 , והוא יהיה המשחק ה-2 שאני מוריד בגלל שהחברה קילקלה אותו.
    חבל , פשוט חבל מה שחברות המשחק עושות לעצמן , אחר כך הן מתפלאות על הפיראטיות.
    אני מקווה שיוביסופט ועוד כמה ילמדו לקח , ושהפיראטים יצליחו לפרוץ ולבטל את האינטרנט המחורבן הזה!

  39. 39

    13:30 18.02.2010 | blisf blisf

    בהתחלה חשבתי שזה צעד חכם. ככה באמת הפיראטים לא יוכלו להיכנס לאפליקציות הבאמת מעניינות (כמו שהם לא יכולים במשחקי רשת היום).

    אבל עכשיו שאני קורא את זה אני פשוט מזדעזע מלחשוב על העתיד של משחקי מחשב קנויים.

  40. 40

    13:39 18.02.2010 | EdenAlon EdenAlon

    אחעם אחעם אחאםחםאחםאחםעחא "קונסולות שליטה" אחםאחעםאחעםאח
    חחחחחח סתם.
    רק משהו אחד לא ברור לי כאן, מישהו יכול להסביר לי מה האינטרס של חברה לעשות דבר שכזה?

  41. 41

    13:41 18.02.2010 | רפי רפי (אורח)

    טוב עכשיו אני בטוח לא קונה את המשחקים עם ההגבלות...טוב שיש טורנטים

  42. 42

    13:54 18.02.2010 | יובל יובל (אורח)

    הרי בכל זאת יפרצו את זה! לא משנה איזו הגנה תהיה, *בסוף* יפרצו את זה, עדיף לא לבזבז כסף על שום הגנה, מי שקונה, תמיד יקנה, ומי שמוריד, בד"כ תמיד יוריד T_T
    גם אלה שקונים "בודקים" את המשחק לפני הקנייה

  43. 43

    14:08 18.02.2010 | ל-35 ל-35 (אורח)

    עוד ילד שמושפע מהחברים הערסים שלו ומההורים המוזרים... למה נראה לך שלכל העולם מעניין רק סקס? ולמה נראה לך שאנשים יקנו את זה?! עם אני רוצה סקס, אני נכנס לאתרים וכדומה אבל במשחקים להוציא DLC רק על סקס? עד כמה נמוך אפשר לרדת!

  44. 44

    14:08 18.02.2010 | gilmeiri1 gilmeiri1

    חשבתי לקנות עכשיו אני מוריד פרוץ בטוח

  45. 45

    14:24 18.02.2010 | nimce nimce

    למי אכפת? המשחק גרוע ממילא

  46. 46

    14:26 18.02.2010 | wokinstorm wokinstorm

    תשמעו זה סוג של לחימה שלהם בפירטיות...לא שזה יעזור להם.

    אני כמעט תמיד קונה משחקים אבל עם ככה העתיד יהיה אני יעדייף להוריד מאשר לצאת מהמשחק על כל בעיה בחיבור.

  47. 47

    14:32 18.02.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    החברות הרסו לעצמם את הכל, אני לדוגמא אם באמת יש משחק שניסיתי ואני ממש אוהב אז אני קונה אבל רק אם אני ממש ממש אוהב אותו והמחיר שלו לא משוגע! כמו CRYSIS ו frontlines fuel of war שקניתי..
    החברות עכשיו באמת גורמות שרמת שהפיראטיות תעלה וכמובן היה מישהו יוציא Crack שלא תהיה חייב להיתחבר לרשת.. או שייצרו שרת שאפשר להיתחבר אליו במשחק עצמו ולשחק.. אולי זה יעקב את ההאקרים מלהוציא פריצה מקסימום בחודש.

  48. 48

    14:37 18.02.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    אני כבר רגיל ל-steam
    אני לא אוריד שום משחק!!!
    אני פשוט לא אקנה אותו p:

  49. 49

    14:40 18.02.2010 | shonshrinks shonshrinks

    מה שחור בחיי לכתב פה יש דעות מוזרות, כל הכבוד להם, הסוף לפיראטיות מתקרב, האמן שכל החברות יעשו ככה.

  50. 50

    14:50 18.02.2010 | OZiris OZiris (אורח)

    מחשב נייד?!

  51. 51

    14:59 18.02.2010 | OrelMac OrelMac (אורח)

    תוך שנייה יפרצו אותו, וUBISOFT תפסיד כסף, הרבה כסף,
    טיפשים.

  52. 52

    15:14 18.02.2010 | 52 52 (אורח)

    52 בן זונה

  53. 53

    15:16 18.02.2010 | Nojaw Nojaw

    והכי עצוב, שזה משחק בינוני ומטה שאין לו אפילו MULTIPLAYER חחח
    מילא הייתה הצדקה לחיבור לאינטרנט אבל זה...זה בהחלט יקבור אותם. כל הכבוד UBISOFT, תודה רבה שהחלטתם בשבילי איזה משחקים בחיים אבל בחיים לא לקנות

  54. 54

    15:23 18.02.2010 | RAZOR RAZOR (אורח)

    אני מאמין שRAZOR11991 יפתור את הבעיה בקלותP:

  55. 55

    15:28 18.02.2010 | Rarity Rarity

    זה לא משנה מה, הם עוד יותר מחמירים את זה בכך שהם עושים להאקרים את החיים קלים יותר.

  56. 56

    15:28 18.02.2010 | Nojaw Nojaw

    ועכשיו ברצינות, מישהו פה שיחק אי פעם ב-MMO כלשהו?

    כי אני לדוגמא משחק ושיחקתי בכמה, וכשהשרתים יורדים לטיפול זה מציק לי..זה אחד
    אם שרת מתרסק לי באמצע משחק זה מעצבן אבל אם שרת מתרסק ואני מאבד את ההתקדמות שלי במשחק...אני חוטף קריזה ולא עוזב את ה-GMים עד שאני מקבל את ה----כ-----ל בחזרה. וכמוני אלפים באותו רגע עושים את אותו הדבר.

    לדעתי יוביסופט לא קלטו את מה שחברות שייצרו כבר עשרות משחקי MMO מצליחים כבר למדו על בשרן.

    וחוץ מזה, מה יקרה עוד שנה שנה וחצי שנתיים כשהם ירצו לסגור את שרתי ה-DRM שלהם כי זה יעלה להם יותר מידיי כסף?

  57. 57

    15:34 18.02.2010 | אביב אביב (אורח)

    43 יקר
    אני לא יודע כמה אתה מסתכל בתקשורת מסביבך,
    אבל היום בכל דבר יש סקס, בפרסומות בטלויזיה, בבתי הספר ואפילו בפסטיגל. אז סקס מוכר, אם עוד לא ידעת.
    ואנשים קונים את זה. לא בגלל, אבל זה מעניין אנשים.
    אפילו פה בויגיימס עשו פה פינה כזאת על זאת ממאס אפקט 2.

    בכל מקרה, זו לא הנקודה, ולא חשבתי לרגע שאנשים יקנו את המשחק רק בשביל איזה סצנת סקס כביכול, אפילו שהחברות משתמשות בזה בשביל לקדם מכירות, ומצליחות! גם אמרתי את זה בצורה הומוריסטית. אבל אני באמת חושב שלנעול חלק מהאפשרויות העיקריות של העלילה, ועוד דברים שאנשים מצפים להם מאוד, זה משהו שיעזור במלחמה בפיראטיות.
    במקרה מאס אפקט 2 זה משחק שסיימתי בתחילת השבוע, אז השתמשתי בו כדוגמה. לנעול משימות אמינות, ולנעול שדרוגים לנורמנדי.

    ורק דבר אחד שמפריע בהתבטאות שלך "עוד ילד שמושפע מהחברים הערסים שלו ומההורים המוזרים" מה קשור כאילו? למה נראה לך שבגלל שאני חושב שסקס זה משהו שמוכר זה אומר שיש לי הורים מוזרים או שיש לי חברים ערסים, או שאני בכלל ילד?
    למה להתלכלך ככה? פשוט למה?

  58. 58

    15:38 18.02.2010 | pavel831 pavel831

    PC GAMING R.I.P

  59. 59

    15:58 18.02.2010 | hy hy (אורח)

    למה אתם חושבים שDLC יעזור נגד פרטיות אפשר בקלות להוריד אותו

    שיורידו את המשחקים אם הם רוצים שיקנו יותר
    גם נראה לי שהשרת שלהם יהיה מעפן ויתנתק כול שניה

  60. 60

    16:33 18.02.2010 | vea67 vea67 (אורח)

    האקרים בני *

  61. 61

    16:34 18.02.2010 | מיכאל מיכאל (אורח)

    האמת שבתכלס לא אין לי כל כך בעיה עם זה בכללי... אבל אני פשוט יודע שUbisoft הם חברה שפשוט לא שמה קצוץ על הלקוחות שלה!! אני נשבע לכם שמאז שקניתי את HAWX לפני שנה ומשהו הצלחתי לשחק MP רק פעם אחת!! וכל פעם יש בעיות במיוחד עם השרתים. אני מקווה מאוד שהם לפחות יסדרו את זה כמו שצריך...

  62. 62

    16:38 18.02.2010 | Hollow Hollow

    יש לי רק דבר אחד להגיד מי יקנה את המשחק הזה הוא הפיראיר של החיים הוא יתן לחברות המסרחות האלה בדיוק מה שהם רוצת

  63. 63

    16:44 18.02.2010 | Stairway2Heaven Stairway2Heaven

    62, די חלאס!!

    כולכם אומרים מי יקנה אני לא קונה זה הולך להיות מגעיל שבתכלס אתם רצים לקנות את המשחקים ולא משנה מה החברות עושות.

    הרי, זה מתחיל בחברה מצליחה אחת ומתפשט לכל חברות המשחקים ככה שתצא מהסרט שכאילו יש לך ברירה, הן מייצרות את המשחקים והן יכולות לעשות מה בראש שלהם ואתה תלך ותשלם מחיר מלא כן כן כמו פרייאר.

  64. 64

    17:01 18.02.2010 | ok ok (אורח)

    fail...

  65. 65

    17:11 18.02.2010 | Lunex Lunex (אורח)

    יש לי 012 אין לי סיכוי לשחק בזה >

  66. 66

    17:27 18.02.2010 | פאקמן פאקמן (אורח)

    בסוף כל בעלי המחשב יצטרכו לשחק רק בפאקמן ובמריו

  67. 67

    17:29 18.02.2010 | GDI GDI

    כל כך עצוב לראות את משחקי המחשב מדרדרים לרמה כזאת של יאוש.
    הפיראטיות גרמה לכך,אך אני לא אומר שהיא האשמה.זה לא העכבר גנב,אלה החור.כלומר שכל זה קורה לא בגלל הפיראטיות,אלה בגלל שחברות המשחקים,בעיקר בעשור האחרון, נותנות (גם אם לא שמות לב) סיבה להשתמש בפיראטיות.

    אמרתי בעבר,אך אני אזכיר והדגיש.יש שיטה שכבר קיימת ויכולה לפתור את כל המצב בלי צורך בהפסדים מצד החברות ובלי צורך להגיעה לטקסי "חרקירי" כאלו.שלמשחקים יתווספו פרסומות של ספונסרים,לפני תחילת משחק,בלובי,בטעינות,בהתחברות לשרת וכל מקום אחר במשחק שאין לו ממש שימוש יעיל.הספונסרים ישלמו לחברות המשחקים על כמות העותקים שהיו פעילים בזמן שידור הפרסומת והאורך שלה (כמו צורת תשלום ספונסר בטלוויזיה).ככה חברות משחקים יוכלו להרשות לעצמן לשחרר משחקים להורדה בחינם (וחוקית).
    בשיטה זו תמצאו שלל יתרונות:הספונסרים ירחיבו את קהל היעד שלהם,חברות פיתוח תוכל לשכוח מפיראטיות וחוסר השתלמות כלכלית (למה שמישהו יפרוץ משחק שכבר ככה בחינם ?!)ובגלל שהמשחק בחינם יהיו עוד יותר שיקנו את המשחק ושלא יוכלו להרשות לעצמם כיום.אלה שירביחו הכי הרבה אלה אנו,הגיימרים.המשחק יהיה בחינם,ובכך יהיה יותר נגיש וזמין,חברות פיתוח ירצו שנישאר הרבה זמן מול המסך,ולכן משחקים יקבלו יותר השקעה ותמיכה של מודים ועדכונים-מה שאומר משחקים טובים יותר ולא נצתרך לסבול מכל שיטות האנטי-פיראיטות-התאבדות האלו.

    אני רק שואל את עצמי-האם זה כל כך קשה לבצע את זה שהמפתחות משתמשות בשיטות כל כך לא חכמות כמו אלו!זה מה שקורה שאנשים לא יודעים לחשוב מחוץ לקופסא....

  68. 68

    17:30 18.02.2010 | Nojaw Nojaw

    62
    Do you want some cheese with that whine?

  69. 69

    17:32 18.02.2010 | ל32 ל32 (אורח)

    לא שמעת על רוחב פס?
    על פריזים?
    אם מחשב אחר בlan שלך, בדיוק גולש בהרבה אתרים, או רואה סרט בצפייה ישירה.....
    אז הפס נתפס.
    ומה קורה כשהפס נתפס, האינטרנט איטי מאוד, ובסוף פשוט קופא, אין מה לעשות, זה טבעי שכשאתה מגיע לגבולות המהירות שלך כל שאר הדברים יעבדו מלאט עד בכלל לא.
    אז אני רוצה לספר לך משהו- כשהאינטרנט מגעגע, הכוונה בפריזים, אתה לא מתנתק מהmmo שלך או מהcod. במקום זה,יש לך לאגים.
    "דר וואס א פרובלם וויז יור קונקשן" בלה בלה בלה.....
    אבל כשהבעיה מסתדרת,הכל טוב ואפשר לשחק בכיף.
    פה, מספיקה עשירית השנייה של פריז שקורה כתוצאה ממה שרשמתי למעלה, שפשוט עוצר לך את המשחק,ומעיף אותך חזרה לצ'קפוינט.
    זה יראה בערך ככה:
    ***דוד משחק בAC2 תוך כדי שאמא שלו רואה סרטונים בhd ביוטיוב***
    ***הרוחב פס קטן, ולכן הטעינה מיוטיוב לוקחת את רוחב הפס, וגורמת לאינטרנט איטי, ופריזים***
    ***AC2 מרגיש התנתקות, ומביא את המסך הזה של הבעיית התחברות.***
    ***החיבור חוזר אחרי שניה, ויש טעינה של חצי דקה (צ'קפוינט, להזכירך) המשחק ממשיך***
    *** דוד מריץ את אציו (או איך שלא קוראים לדמות בAC2)
    2 מטר, מרים את החרב להתקפה - והופ! הודעת השגיאה***
    ***המשחק נטען מחדש - דוד רץ מטר - ושוב - בעיית השגיאה***
    וחוזר חלילה.
    מה לעשות שזאת המציאות כיום, שלא לכולם יש 50 מגה אינטרנט.
    כן, גם בעולם לא לכולם יש כזאת מהירות.
    וגם אם כן, תמיד יש לספק האינטרנט יום רע, ויש געגוע.פריזים.

  70. 70

    17:32 18.02.2010 | GDI GDI

    נ.ב-
    חשבתי,ונראה לי שיש למהלך הזה בעיה של חוקיות בכמה מדינות.זה בעצם מצב ששילמת על דבר שאתה לא יכול להשתמש בו באופן מלא,ויש מדינות שזה לא חוקי....אך יכול להיות שאני טועה.

  71. 71

    17:39 18.02.2010 | כל כך הרבה תגובות אף אחד לא יקרא את שלי כל כך הרבה תגובות אף אחד לא יקרא את שלי (אורח)

    האינטרנט שלי מתנתק פעם ב 4 חודשיים, ואצל רוב הארץ זה פעם בשבוע ולמפגרים עם אינטרנט אל חוטי שנמצא 15 מטר בעוטף בקירות פעם בחצי שעה.
    כל ההמולה פה זה פירטים חיפשו סיבה כדי שהם לא יעשו את זה וידפקו אותם.

  72. 72

    17:45 18.02.2010 | ססססס ססססס (אורח)

    שימותו עכשיו פרנציפ נוריד בכל הכוחחח
    מקסימום לא יצאו עוד משחקים למחשב.. נקנה אקסבוקס
    ''אין לחם תאכלו עוגות''
    חחחחח

  73. 73

    17:51 18.02.2010 | gameraka gameraka

    טוב זה קצת מעצבן אבל אני בטוח .
    אוי על מה אני מדבר זיין על האידיוט שחשב על ברעיון המטומום והחסר הגיונות
    כי הקטע שרק אנו הישראלים לא יכולים להתחבר תמיד באיטרנט.
    וזה אפילו יותר מטומטם שהוא לא שומר את הנקודה שבו הייתה.

  74. 74

    18:26 18.02.2010 | Soulpunisher Soulpunisher

    כנראה שמעכשיו כבר לא נסתמך על החנויות ופשוט כולם יקנו דרך Steam ודברים דומים, המחיר בארץ גם לא מספק (בחלק מסויים מהמקרים) ועכשיו גם זה? עדיף פשוט לקנות מSteam.

  75. 75

    18:39 18.02.2010 | אלכס אלכס (אורח)

    זה ניראה קצת דפוק בקטע של השמירות אבל בדוגרי זה יגרום לפחות פירטיות.כי כל פעם שאתה צריך לשחק אתה חייב להתחבר לשרת...והשרת לא יכניס פיראטים

  76. 76

    18:41 18.02.2010 | אדון שוקו אדון שוקו (אורח)

    כמה סיבות לפירטיות(לדעתי):
    1.רוב הגיימרים הם ילדים או בני נוער בלי הכנסה קבועה ולכן אין להם את הכסף להוציא על משחק שעולה 200-400ש"ח כל פעם שיוצא.
    2.אנשים באמת לא בסדר ומורידים למרות שהם יכולים לקנות.
    3.כל אדם הגיוני בנפשו ורוחו יבין שאין לו סיבה לקנות משהו כשהוא יכול בקלות ופשטות להשיג אותו בחינם.

    קחו את הסיבות האלה ותחשבו קצת...אולי יש בהם קצת הגיון.

  77. 77

    19:03 18.02.2010 | Royliidoli Royliidoli (אורח)

    חבל שמשחקים כל כך טובים נהרסים. ״למה תמיד הטובים מתים קודם״

  78. 78

    19:21 18.02.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    76 - כל מה שאמרת נכון ומדויק מאוד!
    הדרך היחידה להימנע מפירטיות היא משחק לשחקן יחיד (שיהיה ארוך וטוב מאוד) בתוספת למולטי שיהיה מאוד פופולארי. הבעיה היא שאין הרבה משחקים עם מולטי פופולארי מאוד שיצדיק את קנית המשחק.

  79. 79

    19:23 18.02.2010 | bang bang (אורח)

    מה אתם קופצים...?! העולם היום הולך למקום שבו הכל אבל הכל מנוהל דרך הרשת, נכון שעדיין בהרבה מקומות תשתיות האינטרנט הן לא להיט, אבל זה לא צריך להפריע לאף אחד לשחק את המשחק על הפיסי... ואם אתם משחקים על לאפטופ באמצע המדבר, אז זו כבר בעיה שלכם
    אני מצטרף למגיב 12.

  80. 80

    19:48 18.02.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    ל-6 אני איתך יש לי בעיה דומה (וגם קניתי את המשחק כי מאוד אהבתי את הקודם), אני מתחבר לLIVE והמשחק קרוס לי...

  81. 81

    20:39 18.02.2010 | Xaldin Xaldin

    76-הגיימר הממוצע הוא בן 30, סטיטסטקה אומרת את זה לא אני, למרות שאני לא בטוח לגבי הסטיטסטיקה בארץ.

  82. 82

    21:18 18.02.2010 | ל81 ל81 (אורח)

    כן הבעיה שבארץ זה בעיקר ילדים ולכן זה נתפס כמו משהו של ילדים.
    כמו קומיקס ואנימה.
    גמו הרבה דברים האמת.

  83. 83

    21:27 18.02.2010 | HBK HBK (אורח)

    לא היה ולא יהיה משחק למחשב שלא ניפרץ.גם אם כול הפירטיות הזאת חברות המשחקים בחיים לא יפסיקו להוציא משחקיי מחשב כי הם לא רוצים לאבד את רוב הקהל של הגיימרים למחשב כי אז הם יפסידו פי10 מהרווחים שלהם.גם אם כול ההגנות שלהם המשחק ייפרץ.האקרים חוסכים לי הרבא כסף.xD

  84. 84

    21:55 18.02.2010 | Tal Barami Tal Barami

    אני לא מבין מה הבעיה פה... זה יוריד את הפיראטיות ב-100%.
    אז נכון שפה ושם יהיו כל מיני בעיות - על האינטרנט שלי אין לי הרבה טוב לספר.
    מצד שני, אני לא רואה איך בעיות אינטרנט בארץ קטנה שבה 90% מהמשתמשים בכלל לא יודעים שלהוריד זה לא חוקי אמורות להפריע לחברת משחקים ענקית שמשווקת לכל העולם - אם באירופה ובאמריקה אין בעיות אינטרנט, לחברות המשחקים אין מה לדאוג.

  85. 85

    21:58 18.02.2010 | roee2090 roee2090 (אורח)

    עד שליביסופט יוצא משחק נחמד הם הורסים אותו?!

  86. 86

    22:04 18.02.2010 | ל84 ל84 (אורח)

    זה רק יגביר את הפיראטיות, כי זה יפרץ תוך שבוע.
    מה גם שבכל העולם יש לפעמים פריזים באינטרנט, אין מה לעשות.

  87. 87

    23:00 18.02.2010 | Igi Igi (אורח)

    ל-80: גם לי היה קורס, רק שבמקרה מסויים כן הצלחתי להתחבר ל-GFWL איזו פעם וזה הוריד לי עדכון, ונראה שהבעיה תוקנה. רק שמאז אני לא מצליח להתחבר שוב, לא לחשבון אונליין לפחות.

  88. 88

    23:02 18.02.2010 | alon116 alon116

    תורידו את המכירים יא טיפשים!!! זה ההההההפתרון נגד פירטיות, כל הגיימרים שאני מכיר (20 בערך) כווולללםםם רוצים לקנות משחקים, אבל המשחקים פשוט יקרים מידי, אז הם פשוט מורידים, לחסוך 300 שקל.

    אני אומר לכם, בשנייה שהם מבינים את זה ומבצעים את זה, הם יכפילו את הרווחים שלהם פי 3.

  89. 89

    16:43 19.02.2010 | ek355 ek355 (אורח)

    ממש חבל...

    שמתם לב שבתמונה של האתר האחרון כתוב rock paper shotgun pc gaming since 1873

    כבר עדיף box או לחסל את כל ההאקרים.

  90. 90

    18:57 19.02.2010 | JitoN JitoN

    90

  91. 91

    21:29 19.02.2010 | Dr.Panic Dr.Panic


    "זה למה אני אוריד את המשחק ולא אקנה אותו"
    אתם רואים מה אתם כותבים?

  92. 92

    16:50 20.02.2010 | dekel dekel (אורח)

    אם זה ימשיך, המצב יהיה הרבה יותר גרוע מ mw2 העדיפות להוריד תהיה הרבה, אבל הרבה יותר גדולה מאשר לקנות את המשחק, וישתדלו לפרוץ אותו כמה שיותר מהר (בין כו וחו הוא יפרץ) ממשחקים רגילים, מה שיגרום להידרדרות במחירות המשחקים ורק יעלו את הפיראטיות.
    אמרתי את דעתי :)

  93. 93

    16:55 20.02.2010 | dekel dekel (אורח)

    ל6
    צודק בהחלט, אני הורדתי Bioshock 2 אבל גם כשמורידים צריכים להיות מחוברים ל windows live....

  94. 94

    17:01 20.02.2010 | ל-12 ל-12 (אורח)

    ל-12, אם מתנתק האינטרנט המחשק הלך, אבל אם מתנתק האינטרנט לחצי דקה, המשחק לא הלך (לפחות אצלי ב-css וב mw2 זה ככה) ולאומת זאת מספיק שהאינטרנט נתקע לשנייה- הלך על המשחק...

  95. 95

    19:46 20.02.2010 | Tom C Tom C

    לא הבנתי אבל במה זה יעזור להם?

  96. 96

    19:46 20.02.2010 | Tom C Tom C

    לא הבנתי אבל במה זה יעזור להם?

  97. 97

    20:12 20.02.2010 | שניה... שניה... (אורח)

    אז המשחק פשוט לא שומר שום התקדמות אוטומטית ואנחנו ניאלץ להתחיל את המשחק מהשמירה שלנו?
    מזה החרא הזה?!?!

    אני ממש מקווה שיפרצו את זה, תיכננתי לקנות ת'משחק אבל כמו שזה נראה?
    פאק יו, יוביסופט.

  98. 98

    01:07 22.05.2010 | אבישי אבישי (אורח)

    חבר'ה אבל אל תשכחו מי אשם,אנחנו כמובן(כל אלו שמורידים פיראטי).המסכנים פשוט ניסו תוכנת הגנה מסוג שונה וקיוו שלא יצליחו לפרוץ את זה.

  99. 99

       | פורסם ע"י