הרשמה

פני הרוע: פרק #2

מאת: מיקי ויהב

תמונות ואיורים: CJ

"טלפון מצלצל" - "אהה, מי שולח הודעות כול כך מוקדם? השעה רק 14:00, אנשים עדיין ישנים. יו מתפוצץ לי הראש מהמסיבה אתמול, ויש לי האנגאובר לא נורמאלי! אבל אין ברירה, אני חייב לבדוק את ההודעה. כך חשב לעצמו גיבור-העל שדמה בצורה אירונית לדמות מוכרת מסרטי הפעולה של פעם.

- "רוב ואן דאם, הינך מתבקש להגיע לפגישה של אחוות הפייס במקום הקבוע בשעה שלוש. תודה, הנהגת הפייס". "רוב קרא את ההודעה ורטן- "מה פגישה עכשיו. הרוע חוסל ותכננתי ללכת לים כדי לגלוש. פאק, להיות גיבור על זה קשה!!. טוב נו, מקלחת, קפה ויצאתי לדרך..."

רוב ואן דאם!

מפקדת הפייס: מפקדת הפייס מוקמה בתוך בניין ענקי. למתבונן מהצד נדמה היה שהבניין נטוש לגמרי ורוח חיים לא ביקרה בו במשך כמה שנים טובות. בתוך הבניין הסיפור היה שונה. כל הבניין היה צבוע בצבע לבן, ועל הקירות היו תלויות תמונות יקרות ערך. בכניסה הראשית הותקן מתקן מיוחד, שמאפשר כניסה רק בסריקה של רשתית העין. בתוך הבניין מערכת ממוחשבת איפשרה מעבר בין החדרים והמעליות אך ורק בשימוש של כרטיס מיוחד.מצלמות מוקמו בכל פינה.

המחסל הזמין את שני סגניו, חייל הנחתים לשעבר גון סינה, והגיבור האולימפי קורט אנגל, למשרדו. "גון, קורט כולם בפנים?" שאל המחסל.

"כולם המפקד חוץ מההארדיז ורוב." ענה סינה.

"עם הכמויות האלכוהול שהם שתו אתמול, אני לא מתפלא" הוסיף אנגל.

"אוקי, סינה תודיע על תחילת הישיבה. קורט שלח מישהו לבדוק מה קורה עם הנעדרים", הורה המחסל.

קורט!

סינה!

ביתו של ואן דאם בשלוש ארבעים

"וואי, אני מאחר. אבל כדי לשמור על כושר, אני חייב ללכת ברגל . וחוץ מזה אם שותים אז לא נוהגים!... "רוב יצא מהדלת והתחיל ללכת להנאתו, שלפתע הרגיש צל מאיים מעליו. באינסטינקטים ששמורים לגיבור על אמיתי. רוב קפץ קדימה, שנייה לפני שכף הרגל הענקית מחצה אותו. במבט לאחור, הבחין רוב ברובוט ענק. הרובוט היה בגודל שתי קומות עשוי כולו ברזל. שתי ידיו היו מורכבות מצבתות ענקיות, ובמרכז ראשו נמצא MVP השנוא. רוב ביום רגיל היה מתגבר עליו בקלות, אבל היום לא היה יום רגיל, היום רוב היה עם הנגאובר עצבני. MVP רדף אחרי רוב העייף במשך שדרה שלמה. רוב השתמש בכוחות המהירות שלו, אבל אלה היו מוגבלים בעקבות כמות האלכוהול הגבוהה בדמו. בניינים שלמים נפלו מכל עבר.

רוב הרגיש את שריריו מתחילים להיתפס ובחילה חלחלה לתוך גופו.אם רק היה מבקש ממישהו שיאסוף אותו או לפחות היה מודיע על מצבו הרעוע. רוב לקח פניה חדה לרחוב צדדי. אך רגע אחד של חוסר ריכוז הספיק. כאב חד פילח את גופו. צבת גדולה ואימתנית אחזה בו מצדו השמאלי של בית החזה. רוב הרגיש את גופו מתכווץ לגודל מינורי, ורוח החיים פורחת ממנו אט אט. הוא היה בטוח שהיום, זה יומו האחרון על פני האדמה...

mvp!

מפקדת הפייס:"חיילים תתכוננו לקבלת המפקד" הכריז גון סינה. המחסל נכנס אל החדר, וראה את גיבורי העל עומדים בשורה ומצדיעים. "כולם יכולים לשבת" אמר בחיוך.

"חברים אתמול היינו עדים להיסטוריה".

"אויבנו הוותיק וינס מקמהון חוסל, וכיום הוא נמצא במקום היחיד שמתאים לשטן כמוהו- הגיהינום!!". הכריז המחסל. מחאות כפיים סוערות נשמעו מכל עבר.

"בזכותך העולם הוא מקום טוב יותר" צעק אחד הגיבורים. המחסל שידוע במזגו קר הרוח, לא יכל שלא להתרגש וסומק הופיע על לחיו. מזל שהם לא יודעים על העזרה הקטנה שקיבלתי, חשב.

"כולכם מקבלים יום חופשי, לכו תיהנו" הודיע המחסל בצעד שנוי במחלוקת. הרי ב3 השנים האחרונות, לא היה לגיבורים אפילו יום חופש אחד.

 

ברחוב: קורי עכביש נחתו מכל צדדיו של הרובט הענק. הקורים היו חזקים ועבים. לא היה סיכוי להיחלץ מהם, גם אם אתה רובוט ששוקל 2 טון. MVP איבד שליטה לגמרי, והרובוט נחת בתנועה מהירה על הקרקע. רוב שוחרר מהאחיזה וראה את חברו הטוב שלטון, גיבור כהה עור סטייל 50 סנט, מחייך חיוך ניצחון בפוזת הגיבור האהובה עליו. רוב לא האמין למראה עיניו.

הפוזה והחיוך נשארו, אך שלטון ברגע אחד, הפך כולו לזהב. ראשו של רוב התפוצץ מכאבים, אבל גם במצב זה. רוב הבין הכול. פינלי, גיבור אירי בעל שיער בלונדיני קצוץ וגוף של פועל בניין, והשליילי (סוג של מקל קסמים) המזהיב שלו נשלחו כתגבורת. הרשע לא מת יחד עם וינס, הוא כאן והוא פועל בצורה תקיפה מתמיד. מישהו צריך להזהיר את כולם!!!, מוחו של רוב קדח. רוב תכנן לרוץ למפקדה, אך משהו מאחור טפס אותו. ידי הברזל של כריס מאסטרס, הידוע בכיניו "מפתח הגוף", אחזו את רוב בחוזקה.

"פינלי בוא ניקח אותו חזרה למפקדה כשבוי". הורה כריס."טוב" ענה פינלי באכזבה."אבל חבל, רציתי לריב קצת", הוסיף.

פינלי!

מפקדת הפייס: קורט התפרץ לחדר שבו נכחו סינה והמחסל. "ברט אתה לא חושב שהיית פזיז מדי עם ההחלטה?", צעק אנגל. "לא", ענה ברט בביטחון. "אוקיי, אז יש לי חדשות בשבילך", השיב אנגל בעצבנות. "הרשע עדיין כאן". "רוב ושלטון בידיהם של HHH ושיין". "וכרגע לא ידוע מה מצבם של ההארדיז. אבל אני מניח שגם הם שבויים" אמר קורט וכל גופו רעד.

"ברט המצב קשה מתמיד. החבר'ה באופוריה ולא מוכנים לקרב. אולי כדאי שננסה ליצור קשר עם ה"אגדה", אמר סינה."רעיון מעולה גון, אבל האם נוכל למצוא אותו!?".

" עבר שניים מאז שהוא נראה בניו יורק בפעם האחרונה". "ובכלל לא בטוח שהוא יסכים לעזור אחרי הטרגדיה שחווה", הוסיף קורט."אנחנו לא צריכים את ה"אגדה", רק אמונה ורוח קרב" ענה ברט.

"אנגל, כנס את כל גיבורי העל ותודיע על מצב חירום".

"סינה, תכין לי תוכנית קרב" הורה ברט.

"הם רוצים מלחמה, הם יקבלו אחת שלא ראו מעולם" הכריז ברט וניצוץ בעיניו.

"ברט הביטחון העצמי המופרז שלך, עוד יגרום לסוף של כולם...", אמר קורט ויצא מהחדר בטריקה.

אי שם בעולם: כמדי בוקר מאז המקרה המצער, קם ה"אגדה" לעוד יום של ייסורים עצמיים. הוא הדליק נר נשמה חדש. לזכרה של הנשמה הטהורה, שנהרגה בשיא פריחתה. הוא ישב על הכיסא במרפסת והביט על הנוף המרהיב. המחשבה להציל את העולם, לא חלפה בראשו...

לפרק הקודם בסדרת "פני הרוע"

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:28 02.08.2007 | mister WOW mister WOW

    אתם גדולים... מצפמה לפרק הבא

    אתם פשוט ענקיים בכתיבה..
    מצפה מאוד לדעת מה יקרה עם רוב המסכן...
    ועם הארדיז..
    ואני רוצה לשאול שאלה.
    ריק פלייר הוא הייל או פייס?

  2. 2

    06:36 17.01.2009 | כרק3' כרק3' (אורח)

    יחרות מזדינים

  3. 3

       | פורסם ע"י