הרשמה

מכירת סוף השנה הגדולה של Impulse

 משחקים זולים (וצנועים) במכירת סוף השנה של Impulse

החנות הדיגיטלית Impulse פתחה אתמול את מכירת סוף העונה שלה ומציעה יותר מחמישים כותרים בהוזלות של 40-60 אחוזים. שווה לחפש שם מציאות, למרות, ואולי בגלל, שרוב המשחקים שם אינם מהיותר ידועים.

להלן כמה מהמציאות המעניינות יותר:

 - משחק הפלטפורמה-פעולה Trine בהחלט שווה את ה-38 שקלים שמבקשים עליו כאן (קראו ביקורת)

- המילה הסופית במשחקי אסטרטגיה היסטוריים עמוסי פרטים עד מעל הצוואר, Europa Universalis 3 Complete מגיע עם שתי ההרחבות שלו, אחת שמיקודה הוא אירופה בימי נפוליאון הסוערים, והשניה שמתמקדת במלחמת מאה השנים בין אנגליה לצרפת, הכל במחיר של 45 שקלים. הערה: ניתן להשיג בארץ ב- 55 שקלים לא כולל משלוח.

- Midnight Nowhere הכבר לא ממש חדש הוא הרפתקת אימה שפותחה ברוסיה, ומעבר לדם, ניבולי פה ועירום גם מצליחה לספר סיפור לא רע. נמכר ב-22 שקלים.

- Starscape הוא משחק עצמאי מצויין מאמצע העשור. הגנו על תחנת חלל אבודה תוך כריית האסטרואידים מסביב ובניית ההגנות שיאפשרו לכם לשרוד מסע בטריטוריות עוינות. נמכר ב-37 שקלים.

 - לחובבי הרפתקאות עם זקן ארוך שזוכרים בחיבה את Freddy Pharkas: Frontier Pharmacist של סיירה, Al Emmo and The Lost Dutchman's Mine הוא הרפתקת מערב פרוע הומוריסטית שנוצרה על ידי אנשים שמכירים את המאטיריה, מאחר והם אלה שעומדים מאחורי החידושים שיצאו בתחילת העשור לקלאסיקות סיירה King's Quest I ו-King's Quest 2. נמכר ב-30 שקלים.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:10 21.12.2009 | אהה אהה (אורח)

    בזמן האחרון לא מעניינים אותי משחקים פשוטים כאלה.
    אני יותר מדי שקוע ב- mw2 :)
    ראשון!

  2. 2

    12:03 21.12.2009 | orokusaky orokusaky (אורח)

    מבין אותך יותר מידי טוב.
    ואם ממשחקים כבר לא אכפת לנו,כנראה שבאמת התמכרנו.
    אפילו לא הספקתי לסיים את tales of monkey island

  3. 3

    14:02 21.12.2009 | יהונתן יהונתן (אורח)

    לא מצאתי משחק אחד מעניין.

  4. 4

    14:40 21.12.2009 | אה... אה... (אורח)

    1 באמת צודק, אם כל הכבוד למשחקים הישנים, השנים עוברות חברה!

  5. 5

    16:02 21.12.2009 | ududy ududy

    אני אחזור על אמת פשוטה: חדש יותר לא שווה טוב יותר. אולי כן, אולי לא, תלוי בציפיות שלך ובמה אתה מחפש. יש לכם לצעירים, וסליחה למי שלא כל-כך צעיר, נטיה לחשוב שהעולם הומצא בערך כשאתם התחלתם להיכנס לעניינים. אם אתם גם מגבילים את עצמכם לסרטים חדשים ומוזיקה עכשווית, אתם מפסידים הרבה.

  6. 6

    03:25 22.12.2009 | InterAl InterAl

    אודי, תן את חמשת המשחקים הכי טובים אי פעם. או האהובים עליך ביותר, לא משנה.

  7. 7

    04:18 22.12.2009 | ududy ududy

    חמשת המשחקים האהובים עלי ביותר נשמע פחות יומרני מחמשת הטובים אי פעם, למרות שצריך לזכור שחווית ראשוניות הן משמעותיות יותר ולכן, כמו לכל אחד עם עבר ארוך של משחקי מחשב, תהיה לי נטיה לנוסטלגיה בהרכבת רשימה כזאת. יש לי עוד הרבה הסתייגויות, בין השאר שחמישה משחקים זה לא מספיק, וגם שזה מאוד עניין של הקשר תקופתי: אם אני מסתכל על ימי בית ספר תיכון למשל, Pool of Radiance ו-Wasteland היו חוויות מדהימות, למרות שהיום הם נראים לי הרבה פחות זוהרים. לפני זה, בחטיבת הביניים, הערצתי את סדרת Bard's Tale, שהיום לא הייתי נוגע בשכמותה. לפחות אפשר ללמוד מזה את הז'אנר החביב עלי.

    אם הייתי צריך לבחור משחקים שגם מאוד השפיעו עלי בזמנו וגם, בפרספקטיבה של זמן, עדיין נראים לי מרשימים, הייתי הולך על דברים כמו Ultima VII, Ultima Underworld, Day of the Tentacle, Dune, X-Wing, ואז, כמה שנים אחר כך, את LBA 2, Thief.

  8. 8

       | פורסם ע"י