באייטם שלא ברורה מטרתו או המקור שלו מציין אבנר קשתן מ"כלכליסט" כי נינטנדו הצליחה להגדיל באמצעות ה- Wii את שוק המשחקים, לצאת מהדמוגרפיה של גברים בני 20+, ולפנות גם לנשים בנות 35 ומעלה. כעת, גם סוני ומיקרוסופט מנסות ללכת בעקבות נינטנדו, ולהוציא צורות שליטה חדשות ואינטואיטיביות שיקרצו לציבור רחב.
הכל נכון, אבל מה היה דחוף ל"כלכליסט" לדבר פתאום על משהו שידוע לנו כבר שנה? מוזר...
תגובות
1
10:42 07.12.2009 | ET2k (אורח)
ההסבר פשוט מאוד : אין יותר מה לכתוב על האייפון :-P
2
10:53 07.12.2009 | papmap
זה עלwii
חתיכת סתום
3
12:02 07.12.2009 | FoXie
נו יאידיוט הוא אמר שלכלכליסט אין יותר מה לכתוב על האייפון (וזה כאילו כל האתר שלהם) אז הם כותבים כתבה "חדשה" על הWII
4
15:23 07.12.2009 | גדעון (אורח)
סתם קטנוני, כתבת סיכום שנה, נכונה מאוד
הבעיה היא שגיימר - חיים בסרט
5
| פורסם ע"י