היישר מכנס המשחקים GamesCom, עשרים דקות שלמות של הדגמת משחקיות מתוך Star Wars: The Old Republic, משחק התפקידים ההמוני החדש של Bioware.
חלק ראשון
חלק שני
חלק שלישי
חלק רביעי
- The Old Republic יהיה מדובב כולו- פרוייקט הדיבוב הגדול ביותר בהיסטוריה
תגובות
1
13:28 25.08.2009 | AntiCheats
טוב נו.... ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
2
13:33 25.08.2009 | CRY-TEK
זה יוצא לקונסולות?
3
13:46 25.08.2009 | Stream
לא
4
13:50 25.08.2009 | Blackmore
אני מופתע שיש אנשים שאיכפת להם מWOW CLONES
5
13:58 25.08.2009 | shaby
המממ..די קשה לגבש דעה מהסרטונים האלה, אבל הם יפים, ולשלב את ההחלטות שלך בתוך העלילה יכול להיות נחמד.
6
14:01 25.08.2009 | bot1
הגרפיקה הזאת נוראית. אני מקווה שהמשחקיות תהיה טובה
7
14:33 25.08.2009 | Stream
TOR הוא ממש לא WOW clone, לפני שאתה אומר משהו כדי שתבדוק.
8
15:38 25.08.2009 | DarkRay
זה כבר MMO ששווה תשלום חודשי! אני ממש אוהב את מה שראיתי, אבל הרפובליקה מקבלת CLONES רק בסרט השני! בשלב הזה ג'אנגו פט לא נולד עדיין!
9
15:47 25.08.2009 | danik107
yuc////bjfv gs azv hmt////ugs ahumhtu arho pryhho////
utz tukh baje
10
16:18 25.08.2009 | Blackmore
7
כל THEMEPARK MMO עם משחקיות דמויית WOW או EQ או מה שבא לך הוא WOW CLONE לא משנה כמה גימיקים יש לו
11
16:51 25.08.2009 | Stream
גימקים? המשחק הזה מביא מהפכה לז'אנר.
הסיפור בו חשוב בדיוק כמו כל שאר האלמנטים, אתה מחליט החלטות וההחלטות משפיעות, לכל קלאס יש 200 שעות משחק של סיפור.
קצת שונה מWOW.
12
17:22 25.08.2009 | saymonxster
אולי המשחק גדול
אבל יש לו חרה גרפיקה יחסית למשחקים אחרים שיצאו השנה
ואני לא מדבר על המדהימים שבהם
גם הקרבות לא ניראים הכי מרגשים בעולם
אהבתי את הקרב נגד הג'דיי אבל אי אפשר להילחם כל החיים בג'דיי לא ככה?
קיצר חייב להיות למשחק הזה משחקיות ועלילה מטורפים אם הוא רוצה להצליח משום שאם זו הגרפיקה אז בגרפיקה הוא נכשל בגדול
13
17:26 25.08.2009 | Stream
הגרפיקה שלו לא כל כך קטסטרופלית, באמת, תסתכל על WOW, הגרפיקה שלו הרבה יותר גרועה ובכל זאת יש לו 11 מיליון מנויים, אז נכון שWOW חדש יותר, אבל המשחק הזה מביא המון דברים שאין לWOW.
14
17:43 25.08.2009 | FRESHER MAW
Death to WOW
15
17:46 25.08.2009 | Stream
WOW ישן יותר* לא חדש יותר >
16
18:32 25.08.2009 | Blackmore
אתה מפספס את הנקודה. MMO אמור להיות MMO, משחק המוני. לעודד החלטות בין שחקנים והשפעה אמיתית על העולם ועל החוויה של אנשים אחרים. האלמנטים שאתה מתאר מזכירים יותר משחק סינגלפלייר. זה שיש לך בנקודה מסויימת אפשרות להרוג את X או לא להרוג את X, בסופו של דבר אתה בוחר עם לקבל את הקווסט הזה או אחר, וזה מסתכם בשורות דיאלוג שונות ולא בשינויים אמיתיים על עולם המשחק.
בסופו של זה יהיה גרסא משודרגת של הרבה החלטות כמו ללכת על ALDOR או SCRYERS בTBC. שבסופו של דבר אין לזה שום השפעה על עולם המשחק.
דווקא אני קיוויתי שילכו יותר בכיוון של SWG לפני NGE...
17
21:15 25.08.2009 | InterAl
^ צודק.
bioware היא ענקית משחקי ה-rpgs לשחקן יחיד, ועכשיו היא מנסה ליצור mmorpg נוסח wow עם ערכי הפקה של משחק לשחקן יחיד, כי זה הרי מה שהיא יודעת לעשות. אבל זה לא יעבוד. משחק המוני צריך להיות המוני. הקהילה והאינטראקציה בין אנשים היא הדבר החשוב במשחקי MMORPG. ב-SWG לפחות ניסו לעשות את זה כמו שצריך, ליצור עולם שלשחקנים יש אשכרה שליטה והשפעה עליו. WOW וחיקויו (כולל הכותר הנ"ל) הם בסה"כ משחקי SP שהרבה אנשים משחקים במקביל על אותו שרת. האינטראקציה בין השחקנים מוגבלת להריגת מפלצות ביחד בלבד (והחלפת הציוד שהתקבל מהריגת המפלצות ביניהם), וההשפעה של השחקנים על עולם המשחק היא אפסית. WOW זה לא בדיוק MMORPG - הוא יותר כמו גרסה מורחבת מאוד של ה-MP של דיאבלו 2.
18
21:34 25.08.2009 | Stream
אבל זה בדיוק העניין, זה כן.
הדרך שבה תבחר לשחק את הסיפור שלך ישפיע על איך שהעולם "יסתכל" עליך.
19
21:51 25.08.2009 | InterAl
Stream, הכוונה היא השפעה על *עולם המשחק*, לא על הדמות האישית שלך. בכל מקרה, גם מהבחינה האישית, מה נראה לך שיהיה כאן? הם בסופו של דבר מנסים לחקות אלמנטים ממשחקים קודמים שלהם (והם אפילו מציינים זאת ברמיזה באחד הסרטונים שלעיל). החלטות מוסריות (שלרוב הן מאוד דיכוטומיות: להרוג לעומת להציל) שכאילו-משפיעות על המשחק שלך, וכאילו אמורות לתת לך תחושה של חופש בחירה ואי-לינאריות (וגם replay value, כמובן), אבל בסופו של דבר זה ישפיע על המשחק שלך באותה רמה כמו שב-KOTOR או ME. ביוור עושים בסופו של דבר מה שבליזארד עשו עם WOW - לקחו את הקונספט הכללי של משחקים המוניים ועשו מזה משחק שהוא בבסיסו SP עם הרבה אנשים על אותו שרת שהורגים מפלצות ביחד. בדומה ל-WOW, זה לא משחק חברתי, זה משחק "המוני" שמכוון להמונים.
20
22:25 25.08.2009 | wokinstorm
כי מעריץ די גדול של חברת BIOWARE ושיחקתי ואהבתי כל משחק שלהם KOTOR,KOTOR 2,MASS EFFECT וכו אני די מאוכזב ממה שראיתי פה בסירטונים.
21
00:48 26.08.2009 | BuFu
ל interAI יש נקודה ממש חזקה. מי שמכיר את eve online אמור להבין על מה הוא מדבר. בeve השחקנים בעצם מנהלים את העולם ושחקן יכול להגיע למשל לדרגת מנהיג של גילדת סחר גדולה ואז יש לו כוח עצום ויכולת להשפיע על שחקנים אחרים ועל העולם של המשחק באופן מאסיבי, או להגיע לדרגת פיקוד גבוהה בצבא של איזה ארגון צבאי במשחק וממש לפקד על שחקנים אחרים שהם חלק מהצבא הזה, וכן יש גם את השחקנים הזניחים יותר ש"חיים את חייהם" במשחק באופן יותר צנוע בתור סוחרים קטנים או חברים זוטרים בגילדות, אבל כל אחד יכול לבחור לשחק בדרך שונה ולעשות דברים שונים, בעוד שבWoW-סטייל mmos כולם בעצם עושים את אותם הדברים, והמקסימום שאתה יכול זה להגיע לlvl cap ותחשב חזק, אבל יהיו עוד מאות אלפים אם לא מליוני שחקנים באותה דרגה פחות או יותר.
22
12:59 26.08.2009 | Blackmore
EVE ONLINE זה בדיוק מה שאני אומר שמשחקים המוניים אמורים לכוון אליו, ממש מגניב לראות שיש קהילה בארץ.
RBlackmore
צרו איתי קשר במשחק אם בא לכם.
23
00:16 27.08.2009 | אני (אורח)
ל-8
מה שאתה רואה בסרטונים אלה לא CLONES, אלה חיילי רפובליקה רגילים. הם "דומים" ל CLONES אך ורק בשריון שהם לובשים. תוריד מהם את החליפה ומתחת יושבים אנשים רגילים לגמרי.
24
| פורסם ע"י