שרדו בעולם של זומבים במשחק תפקידים חדש בפיתוח מאחד מכותבי Vampire: Bloodlines
משחק תפקידים-אימה עם זומבים ב-setting מודרני? בקרוב לא רק בפלאש!
בריאן מיטסודה, מפתח שהתחיל ב-Black Isle ככותב ל-Torn, משחק התפקידים המבוטל של האולפן, ואחר כך עבד על Vampire: Bloodlines ב-Troika ועל Neverwinter Nights 2 ב-Obsidian, הקים אולפן עצמאי בשם Double Bear Productions (מושפע מטים שייפר ו-Double Fine Productions שלו?) לפני מספר חודשים. עכשיו הוא חושף שהמשחק הראשון של האולפן הוא כותר תפקידים במוטיב זומבים.
המשחק מתרחש בתקופתנו פחות או יותר, בזמן שמחלה מסתורית (איזה מסתורית? ראינו אותה בפעולה במאתיים סרטים ומשחקים שונים) הופכת חלקים מהאוכלוסיה לגופות המהלכות ברקבונן כשרק דבר אחד מנחה אותן: רעב לבשר חי.
פאניקה ואלימות בתגובה למגיפה תורמים להתפרקות הסדר החברתי, והעולם הופך למקום פראי ומסוכן - כאשר היעדר החוק וקריסת המוסדות שכולנו רגילים להסתמך עליהם כדי לשרוד מהווים סכנה לא פחותה מזו של הזומבים - ואולי גדולה יותר.
טון המשחק עומד להיות רציני - לא קומי או סופר-אלים - והמשחקיות מתמקדת בהישרדות בעולם פתוח, ז"א כולל פעילויות כמו מציאת מקורות מים לא מזוהמים, איתור תרופות ומזון, הרכבת נשקים ותחמושת מחומרי גלם וניהול סוג של "מחסה", בית בטוח שצריך לדאוג לבצר אותו ולאייש בו תפקידים שונים.
מבחינת טכנולוגיה, המשחק בנוי על תקציב צנוע ומשתמש במנוע של Age of Decadence, אותו סיקרנו לפני זמן קצר. לא נמסר שם וגם לא תאריך יציאה משוער - זה בטוח לא יהיה ב-2009, כמובן.
תגובות
1
12:18 09.08.2009 | Xaldin
אני היחיד שזומבים לא עושים לו את זה?
2
12:21 09.08.2009 | ududy
וזומביות?
3
12:33 09.08.2009 | r0fl (אורח)
pwned by moderator
4
12:36 09.08.2009 | לוגאן (אורח)
אפשר לבקש סליחה מאלוהים על זה
5
13:21 09.08.2009 | DK19995 (אורח)
1 לא אתה לא היחיד
6
14:02 09.08.2009 | Ariadne
Me too.
7
14:02 09.08.2009 | bot1
1 ו-5 אתם כמעט היחידים
8
14:24 09.08.2009 | yony.z
זומבים FTW.
9
14:41 09.08.2009 | Zeev (אורח)
לא מבינים? אל תשחקו. כאילו שחסר משחקים.
10
15:50 09.08.2009 | גל (אורח)
הנה הסבר למה כשיוצרים משחקי תפקידים עם setting מודרני, יותר קל מבחינה טכנית להכניס בו את נושא הזומבים:
1) זומבים יכולים לספוג הרבה נזק - כלומר, ההבדל בין נשק אחד לאחר הרבה יותר משמעותי כאשר האוייבים שלך יכולים לספוג יותר נזק מאנשים רגילים - בערך כמו ההבדלים בין נשקי melee במשחקי תפקידים עם setting היסטורי, מד"ב או של פנטזיה.
2) באופן כללי זומבים לא עושים יותר נזק מנשק חם והם הרבה יותר גמישים ומגוונים מבחינת יכולת - אחרי הכל, הרבה יותר קל לתכנן רמות קושי וזומבים "יותר חזקים" או "יותר מהירים" (אחרי הכל הם לא יורים עליך, אולי יורקים או מצליפים על הלשון אבל זה בלחץ) או כאלה "שמטפסים על קירות" וכאלה "שמתפצלים אחרי שמתים". יש הרבה יותר גיוון מאשר בני אדם עם אקדח שמתים אחרי ירייה אחת, או בני אדם עם רובה סער שמתים אחרי 2 יריות או 1 לראש. זה מאוד פופולארי במשחקי אקשן, אבל במשחקי תפקידים זה בעייתי כי אין הרבה אפשרות לפיתוח הדמויות (כולל NPCs).
3) בד"כ במשחקי זומבים יש את כל הקטע של "הישרדות". בצורה הזאת אפשר יותר לגוון בחפצים שמפוזרים בעולם (ועל הגופות). במשחקי תפקידים יש דגש חזק על חפצים ומציאתם, ולעומת זאת אם האוייבים לא היו זומבים ולא היה דגש על הישרדות כל החפצים שיהיה ניתן למצוא הם אולי כמה סוגים של נשקים, תחמושת, ותיקי עזרה ראשונה. אם כתוב שחלק מהמשחק יהיה לבצר את הבית, מבנה, או קומה בבנין מפני זומבים רעבים כבר אפשר לדמיין אילו חפצים שונים ומגוונים יהיה אפשר להכניס למשחק. עוד דוגמה - תחשבו fallout 3. חלק גדול מהמשחק זה השרדות, ולכן יש גיוון גדול מאוד בחפצים שניתן לאסוף.
תחשבו על זה רגע - מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשחק במשחק תפקידים עם setting מודרני? יש מעט מאוד כאלה. חוץ מ- jagged alliance לא עולה לי שומדבר לראש. רוב משחקי התפקידים שמתיימרים להיות ב- setting מודרני יוצאים בסוף פוסט-מדרניים , המערב הפרוע, או שמכניסים אליהם משהו אחר שהוא על-טבעי.
11
18:13 19.08.2009 | TereXes
3> zombhez
12
19:19 19.08.2009 | the man (אורח)
זה בכלל משחק על ערפדים שיצא בשנת 2004
13
21:04 19.08.2009 | solid snake123
ל10 זומבים לפעמים משתמשים ברובים כמו הFLOOD בHALO
ולעניין,אני בטוח שחברה גדולה תקנה חברה את הזכויות של המשחק אם הוא יהיה טוב
14
| פורסם ע"י