הרשמה

שלב הפלייאוף של STC3 יוצא לדרך

אמש החל שלב הפלייאוף של טורניר ה- STC3 המפורסם. לקבוצות שהעפילו לשלב תהיה תחרות קשה, אך יש כבר כמה קבוצות שתפסו את תשומת ליבינו.

הראשונה - קבוצת Dignitas:
קבוצת Dignitas היא קבוצה מאוד חזקה שכוללת אך ורק חמישה שחקנים. למרות מספר השחקנים הדל שלה, קבוצה זו היא קבוצה מאוד מצליחה שכמעט ואף אחד לא מסוגל לנצח. מדוע? חמשת השחקנים שלה הם מהטובים ביותר והם מתאמנים כמה שרק צריך על מנת לנצח!
כמו כן, קבוצת Dignitas ניצחה בטורניר ה- STC2, ואנו מצפים ממנה להמשיך בקצב זה למרות שהפעם התחרות קשה הרבה יותר.

קבוצת Crossed -
קבוצת Crossed הוקמה ממש זמן קצר לפני תחילת הטורניר. הקבוצה היא בעצם איחוד של שתי קבוצות גדולות וחזקות - OnD ו- Ocrana.tmn. רשימת השחקנים של הקבוצה כוללת את :
FrostBuele - הגיע למקום שני בטורניר הPlaylinc Verizon - זכה בפרס על סך 8000 דולר.
Toni - הגיע לאחר מהמקומות הראשונים בטורניר ה- fNac Trophey בשנה שעברה בפאריס ונחשב לשחקן הטוב ביותר בצ'כיה.
Dridrione - הגיע למקום ראשון במוקדמות ה- ESWC בצרפת בשנה שעברה ואחד מעשרת המקומות הראשונים ב- Playlinc Verizon
dido - נחשב כרגע לשחקן הטוב בברזיל, הגיע לעשרת הראשונים בטורניר ה- Playlinc Verizon. גם הוא השתתף בטורניר ה- fNac Trophey של שנה שעברה.

זוהי קבוצה הכוללת ללא ספק את השחקנים החזקים והמצליחים ביותר, השאלה היא איך היא תוכל להתמודד עם קבוצות יותר מגובשות ווותיקות?

קבוצת H2k-Gaming -
העתיד של קבוצת H2k נראה מזהיר ומבטיח - השחקנים טובים, הקבוצה מגובשת, והכל רץ ודופק כמו שעון. הקבוצה נפתחה זמן קצר לפני טורניר ה- ,STC2 ולכן לא העפילה לאחד המקומות הראשונים. היום מונה הקבוצה סגל שחקנים רחב ואיכותי ויש לה את היכולת ואת המוטיבציה להגיע לאחד משלושת המקומות הראשונים בטורניר.
שחקנים :
Sandder - ניצח בטורניר הPlaylinc Verizon - זכה ב- $20000.
Gnom - אחד משחקני נבחרת רוסיה, נתגלה כשחקן חזק מאוד.
tK - אחד השחקנים החזקים בהולנד. לקח מקום שני במוקדמות ה- ESWC בסוף השבוע האחרון.
Dekay - נחשב לאחד השחקנים החזקים בפורטוגל, השתתף בטורניר ה- fNac Trophey בפאריס בשנה שעברה.

קבוצת H2k מונה עוד כשישה שחקנים מאוד מצליחים ברמה גבוהה מאוד, ולכן תוכל לחפות על הרביעיה הפותחת שלה ולתת להם קצת אוויר לנשימה. נקווה שזה מה שיעזור לה להגיע רחוק.

קבוצת WebOne :
קבוצת WebOne הצרפתית הייתה עד לפני שבועיים לקבוצה החזקה בצרפת, ואחת החזקות בעולם. לאחרונה עזבו את הקבוצה שניים משחקני החמישיה הפותחת שלהם  - Selrahc37 ו- Linx0r ולכן קשה לנו להאמין שקבוצה זו תוכל לקחת את אחד המקומות הראשונים. למרות זאת, הקבוצה עדיין מונה כמה שחקנים חזקים מאוד ויש לה את היכולת להגיע למקום מכובד. כמו כן, קבוצת W1 זכתה בטורניר הSTC הראשון.

לעידכונים נוספים באתר הרשמי.

עוד בקהילת TMN:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י