הרשמה

שחקן חיזוק: Black Ops 6 צפוי להוביל מיליוני מנויים ל-Game Pass

האם Call of Duty הוא מנוף הצמיחה של השירות?

כותר הענק של מיקרוסופט מגיע לשירות בפעם הראשונה

המשחק החדש מבית המותג האהוב, Call of Duty: Black Ops 6 הושק בסוף השבוע האחרון ובפעם הראשונה לסדרת Call of Duty, המשחק זמין כבר עכשיו בשירות ה-Xbox Game Pass. אנליסטים העריכו כי המשחק צפוי להביא איתו כמות ענקית של עוד 4 מיליון מנויים חדשים לפלטפורמה - אבל שהצד השני של המטבע הוא שזה עלול לעלות לחברה במכירות.

Black Ops 6 יהיה הכותר הראשון של Call of Duty שמגיע למנוי ה-Game Pass כבר ביום הראשון של השקתו. אפשר לראות את זה כנסיעת מבחן מצד מיקרוסופט, שרכשה את Activision ב-69 מיליארד דולר לפני שנתיים, וכנראה מצפה שהמהלך האסטרטגי הזה יתחיל לשאת פרי. אנליסטים שהתראיינו ל-GameIndustry.biz טענו שההשקה של Black Ops 6 תוביל לעלייה משמעותית של מנויים ב-Game Pass אבל שהיא תפגע במקביל במכירות המשחק, בהערכה של עד כ-6 מיליון עותקים, וזאת בהתבסס על ההשערה ש-25% מהמנויים הקיימים ב-Game Pass כבר רכשו את המשחק בכל מקרה.

מהצד השני, אנליסט המשחקים הראשי של Ampere היה מעט פחות אופטימי לגבי הציפייה לגדילה במנויים וטען שאנו עתידים לראות גדילה של כ-10% מנויים בלבד - כלומר בערך 2.5 מיליון משתמשים. "מיקרוסופט תסחור במכירות תמורת קהל גדול יותר, שיוכל לייצר עוד מכירות בתוך המשחק עצמו", אמר. "Call of Duty הוא קודם כל Live-Service, ורק אחר כך משחק מן המניין. העובדה הזו יוצרת שאלות לגבי היווצרות המונטיזציה של Black Ops 6". 

ד"ר סרקן טוטו מ-Katan Games הוסיף: "אף אחד לא יודע מה הציפיות של מיקרוסופט לצמיחת Game Pass בתקופה שלאחר ההשקה, אבל אם Black Ops 6 לא יעמוד ביעדים שלו, ההשלכות עלולות להיות די קודרות. אני תוהה אם המשחק יצליח לשמר מנויים לטווח הארוך, או שנראה נפילה במספרים לאחר ההייפ הראשוני מהמשחק". ובאשר לאופן בו השקת Black Ops 6 למנויי ה-Game Pass עשויה להשפיע על פלייסטיישן, במיוחד לאור העבודה שסוני עבדה קשה בשנים הקודמות כדי למצב את עצמה כמקום היחיד לשחק בו Call of Duty אחרי עסקאות רבות עם Activision Blizzard, האנליסטים מטילים ספק רב בטענה שהקהל של פלייסטיישן עלול להיפגע. "אלו שבבעלותם שתי הקונסולות, עלולים להתנדנד ולשחק לבסוף ב-Xbox. אבל זו לא תהיה החלטה קבועה, שכן אנחנו חיים בעידן ה-Cross Platform."

אם אכן השקת Call of Duty: Black Ops 6 תוביל למיליוני מנויים חדשים ב-Game Pass, אנחנו בהחלט נשמע על זה מצידה של מיקרוסופט. רק לאחרונה דיווחה החברה על צמיחה לא רעה של 34 מיליון מנויים "בתשלום מלא", לעומת הדיווח האחרון שהיה ב-2022 וכלל רק 25 מיליון מנויים.
מה דעתכם? האם Black Ops 6 יהיה המשחק שיטה את הכף לטובת מיקרוסופט, לעומת ה-Playstation Plus של סוני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י