הרשמה

אוסף חדש לסדרת Tomb Raider הוכרז

Crystal Dynamics ממשיכה את החידוש לסדרת המשחקים

אוסף חידושים נוסף בזמן שאנחנו מחכים למשחק חדש

ב-14 לספטמבר 2023 Embracer Group הפילה פצצה שרבים מאוד לא האמינו שאי פעם תהיה אמיתית עם הכרזה על אוסף משחקי  Tomb Raider, ספציפית שלושת המשחקים הראשונים, שיגיע לכל פלטפורמה אפשרית ובכך גרמו אושר רב למעריצים בכל העולם אשר במשך שנים חלמו על היום שבו יזכו לשחק במשחקים הקלאסיים על משהו יותר חדש מהטוסטר של סבתא שלהם. לא רק שלא היה מדובר באוסף של פורטים אלא כל המשחקים עברו Remaster מושקע ביותר בידי סטודיו בשם Aspyr שהלך את האקסטרה מייל ונתן לשחקנים את האפשרות לבחור בין הגרפיקה הקלאסית מהפלייסטיישן 1 או בגרפיקה המודרנית יותר וכך בשליטה בדמותה של לארה. האוסף התקבל באהבה גדולה ולמרות ש-Embracer Group לא פירסמה נתוני מכירות רשמיים הם כן ציינו בדוחו"ת הכספיים שלהם כי האוסף "עלה על הציפיות".

קצת יותר משנה חלפה ובערב כיפור נופלת עלינו פצצה נוספת בדמות אוסף שני שיכיל את שלושת המשחקים האחרונים של התקופה הקלאסית של טומב ריידר: Last revelation, chronicles ו-Angel of Darkness כולם כמו באוסף הקודם עברו תהליך של רימאסטר והוא צפוי לצאת ב-14 לפברואר 2025 בדיוק כפי שהאוסף הראשון יצא באותו התאריך ב-2024 (ועם Fun Fact קטן אציין כי ה-14/02 הינו יום ההולדת של לארה קרופט). 

בעוד שאלו חדשות נפלאות למי שחיכה לשאר המשחקים, נשאלת שאלה שעלולה להשפיע על המכירות של האוסף השני באופן ספציפי - מה Aspyr עשתה עם Angel of Darkness בדיוק? המשחק אשר יצא במקור לקונסולת ה-PS2 והיה עמוס בבאגים למיניהם בצורה שהפכה את המשחק לכמעט בלתי שחיק ולא רק זה אלא שהוא גרם ל-Core Design, הסטודיו שעבד על המשחקים הקלאסיים, לפשיטת רגל וסגירת הסטודיו (משם הזכויות על הסדרה עברו ל-Crystal Dynamics) ולכן נשאלת השאלה האם מדובר כאן רק בשכבת צבע טרי או שלמעשה הם עשו את הבלתי ייאמן ותיקנו את המשחק? את זה כנראה נגלה בשבועות הקרובים כאשר יותר מידע יתפרסם על המשחקים.

Tomb Raider 4-6 Remastered יצא ב-14 לפבוראר עבור המחשב וקונסולות הדור הנוכחי.
מה דעתכם על האוסף? האם תקנו אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

ארז אבני - כתב תוכן

ארז אבני - כתב תוכן

משחק על: PS5, Xbox Series X, Switch, N2DSXL, PS Vita, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: אף אחד, תמיד יש מישהו טוב יותר

המשחק שהגדיר לי את הילדות: פוקימון על שלל הגירסאות

כשאני לא משחק אני: צופה באנימה, סרטי קולנוע, קורא ובעיקר מחפש את התחביב הבא

מסר לעולם: זקן סיני חכם פעם אמר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י