הרשמה

ירידת רמה: מה קרה לסדרה של Uzumaki?

רק חיכינו 5 שנים...

אחרי פרק אחד מצויין לאנימה שנמצאת בהפקה כ-5 שנים, הפרק השני יוצא לירידה דרסטית באיכות, מה קרה?

אם אתם מחפשים מנגת אימה אייקונית, לא תצטרכו לחפש יותר מדי כי כנראה שהשם ג'ונג'י איטו (Junji Ito) יעלה לא פעם ולא פעמיים בדיונים כאלה. בין העבודות המוכרות ביותר שלו ניתן למצוא מנגות כמו Tomie, Gyo, אבל המנגה המוכרת ביותר ככל הנראה תהיה Uzumaki. המנגה המצליחה של איטו זכתה בשנת 2000 לאדפטציית לייב אקשן שלא הופצה בצורה רחבה במערב, אבל השנה קיבלנו אדפציית אנימציה שהופקה על ידי Toonami של Adult Swim האמריקאית. הפרק הראשון יצא לשבחים רבים מהקהל הרחב, אבל עושה רושם שהפרק השני סבל מלא מעט בעיות שונות שגרמו לאיכות האנימציה להיפגם.

מבט זריז על הכתוביות של הפרקים יראה כבר שבין הפרק הראשון לשני נעשה שינוי בסטודיו שעובד על האנימה מסטודיו Fugako ולסטודיו Akatsuki וגם הבמאי הספיק להתחלף, אנחנו לא יודעים מה זה אומר על הפרקים הבאים בסדרה אבל עושה רושם שמשהו בהפקה של האנימה לא עובד כמו שצריך. ג'ייסון דמרקו (Jason Demarco) שמפיק את האנימה כתב ברשת Blue Sky "ידענו שזה יקרה, אני לא יכול להיכנס לפרטים אבל האופציות שעמדו בפנינו היו: לבטל את האנימה ולא להעלות כלום, להעלות רק פרק אחד ולהשאיר את האנימה לא שלמה או לסיים את מה שהתחלנו עם כל התקלות, מתוך כבוד לעבודה הקשה החלטנו ללכת על האפשרות האחרונה."

דמקרו המשיך ואמר "אחרי כל ההמתנה הזאת, לגיטימי שאנשים יכעסו, לצערי אני גם לא יכול להגיד להם על מי לכעוס, אבל מישהו אכן אשם במה שקרה, ואנחנו היינו צריכים לעשות את הטוב ביותר שלנו כשהכל התפוצץ, אחרים אולי היו בוחרים באופציה אחרת, אנחנו עשינו כמיטב יכולתינו עם הכלים שעמדו לרשותינו. פעם נוספת, אנשים רבים עבדו קשה על האנימה ואני לא חשבתי שהטעויות של בן אדם אחד או שניים צריכים להביא לכך שהיא לא תראה אור יום. אולי היה מדובר בבחירה לא טובה, אני לא יודע. אבל לאנשים האלה יש סיבה טובה להיות מתוסכלים וכועסים, אבל שמח שאתם מביעים באנימה עניין."

מיותר לציין שלא מעט פעמים קיבלנו טיזרים לאנימה הזאת, היא היתה נראית מאוד מבטיחה בהתחלה וכאשר הפרק הראשון יצא, עשה רושם שכולם יהיו מרוצים, כעת לא מעט מאיתנו מפחדים לדעת מה יהיה המצב של שני הפרקים הבאים של האנימה (מזכיר כי מדובר במיני סדרה של 4 פרקים בלבד). עד שנקבל את שני הפרקים האחרונים, מוזמנים לספר לנו מה אתם חשבתם על הירידה באיכות, האם אתם החלטתם להפסיק לצפות בסדרה? מקווים לעליה כלשהי באיכות בשני הפרקים האחרונים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י