הרשמה

המשחק The Sims 5 בוטל לטובת הקמת ״The Sims Universe״

המטרה: שיפור והתמקדות בתכנים הקיימים והקמת ייקום מאוחד לכל תכני הסדרה

לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר לא יכולים לחכות ל-"The Sims: Endgame"

חברת EA ציינה במהלך פגישת משקיעים כי במהלך הסתיו הקרוב היא תתחיל לבצע מספר בדיקות עבור ״Project Rene״, מה שעד לא מזמן תפקד כשם הקוד של The Sims 5. אך כעת מתברר שלא מדובר במשחק חדש לחלוטין, אלא בסוג של עדכון שאמור בסופו של דבר להתחבר למשחק הנוכחי בסדרה, The Sims 4 במסגרת ״The Sims Universe״, שהוא החזון החדש והנוצץ של EA בכל הקשור למותג.

הפרטים הראשונים אודות פרויקט ״יקום סימס״ נחשף כאמור במסגרת פגישת משקיעים שערכה EA, בה ציינה לאורה מיאלה (Laura Miele), נשיאת חטיבת הבידור והטכנולוגיה של החברה, כי בניגוד לטרילוגיה המקורית של משחקי סימס שנבנו בכל פעם מחדש וזנחו לחלוטין את התכנים שקדמו להם, כאן התכנון הוא ״לנטוש את מודל משחקי ההמשך״ לטובת השקעה והקמה של ״פלטפורמת סימס גדולה ורחבה״.

מבלי להיכנס יותר מדי למושגים מפוצצים, חשוב למקד ולהבהיר שבגדול מה ש-EA מתכננת לעשות כאן הוא להפוך את The Sims 4, יחד עם שלושה פרויקטים נוספים של המותג, לפלטפורמה אחידה ורחבה שכולה סימס. אנחנו כאמור ידענו נכון לעד לא מזמן על קיומו של Project Rene, אבל ישנם עוד מספר פרויקטים שקשורים לסימס שנמצאים כיום בשלבי פיתוח כאלה ואחרים, בהם פרויקט בשם ״My Sims״ ומשחק מובייל חדש של המותג. כל אחד מהפרויקטים האלה יתחבר למעשה לפלטפורמה חברתית אחת ומאוחדת, בה השחקנים יוכלו לשתף, לקנות ולדבר על תכנים שונים של המותג יחד עם משתמשים נוספים, או במילים אחרות - EA ממש רוצה להפוך את סימס ל-Roblox.

מיאלה ציינה שהמשחק הרביעי בסדרה, שהוא המשחק הראשי המרכזי של הסדרה כיום ימשיך לקבל תכנים ושיפורים, ושהוא למעשה מהווה את הבסיס של הפלטפורמה החדשה שנבנית כיום עבור המותג. ״אנחנו מעדכנים את הטכנולוגיה המרכזית של המשחק, נמשיך להשיק תכנים חדשים ומשמחים במשך שנים קדימה״ - זה הזמן להכניס הערת צד קלה ולציין שסימס 4 זה משחק שתכף יחגוג עשור, ושבלי קשר לזה כמעט כל הרחבה של המשחק שיצאה לשוק בשנים האחרונות גררה אחריה ״תקופה שחורה״ של באגים שדרשו עדכונים משמעותיים, ככה שדי מסקרן להבין למה מיאלה בדיוק מתכוונת כשהיא אומרת שהם עובדים על ״עדכון הטכנולוגיה״ של המשחק. בכל מקרה EA התחייבה להגדיל את צוותי הפיתוח שלה ולהקים מערך חדש לאיתור וטיפול בבאגים, כך שלנו רק נותר לקוות שהמילים וההבטחות יתבררו כאמת בהמשך הדרך.

מה דעתכם על העדכונים החדשים של מותג סימס, האם לדעתכם ״The Sims Universe״ יתברר כהצלחה? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:43 19.09.2024 | Zosha Zosha (אורח)

    כל עוד הם לא הורסים את 1-3 עם החמדנות שלהם לא אכפת לי מה יקרה.
    אני לא הולכת לשלם על זה או אפילו להוריד את זה באופן פיראטי בכל מקרה. חחח

  2. 2

    19:03 19.09.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    אבל.. זושה.. סימס 4 בעיקרון חינמי לחלוטין להורדה ישירות מסטים - את הכסף דורשים מאיתנו רק אם אנחנו רוצים הרחבות. אם כי תלכס אני בטוח שכל שחקן סימס ירצה הרחבות אז יכול להבין את מה שאת אומרת.

  3. 3

       | פורסם ע"י