הרשמה

סדרת משחקי The Sims מקבל תוכנית ריאליטי

רשת השידור האמריקאית ברעיון חדשני במיוחד

האם כולנו נמצאים בעצם בתוך תוכנית ריאליטי גדולה?

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר עיבודים טלוויזיוניים למשחקים, למעשה לא מזמן ריכזנו עבורכם את ההכרזות האחרונות במפגש של משחקים עם עולם הטלוויזיה. אך השבוע אנחנו לומדים שתעשיית הסדרות אינה מעוניינת רק במשחקים בעלי סיפור ועלילה מורכבת כמו משחקי Fallout, אלא גם בהפקת סדרות ריאליטי שמושפעות באופן ישיר מעולם המשחקים. חברת EA וערוץ TBS האמריקאי הכריזו השבוע על סדרת ריאליטי חדשה שתכלול את מיטב שחקני The Sims כאשר הם יתחרו על פרס כספי בשווי של 100,000 דולרים. ברוכים הבאים למשחק הריאליטי The Sims Spark'd.

אז איך זה יעבוד? התוכנית תעקוב אחרי 12 מתמודדים שיקבלו משימות שונות בתוך The Sims 4. את המתמודדים ישפטו 3 שופטים "מומחים" כשלבסוף הם יחליטו למי להעניק את הפרס הכספי. עד כה זה נשמע פשוט מאוד אך ההבדל הוא שבמקום לבצע משימות "רגילות" במשחק, המתמודדים יצטרכו לבנות לדמויות המשחק שלהם סיפורים עם עלילה מפורטת ומרגשת, כשהסיפור הטוב ביותר על פי השופטים ינצח. הרי אין באמת דבר כזה תוכניות ריאליטי בלי סיפורים קורעי לב, נכון?

מפיקי התוכנית מבטיחים, "The Sims Spark'd זו לא עוד צפייה במשחק. ההבדל בין צפייה בתוכנית לצפייה ביוטיוב, היא שזו תעסוק בשחקן ובתהליך קבלת ההחלטות שלו. התוכנית תציג את סיפור חייהם האישי של המתמודדים וכיצד אלו משפיעות על תהליך קבלת ההחלטות והרעיונות למשחק. פורמט התוכנית יציב בפני המתמודדים אתגרים שונים שאותם אפשר להקביל למציאות." הפרק הראשון של The Sims Spark'd ישודר מחר (17.7) בערוץ TBS אך סביר להניח שיהיה אפשר למצוא אותו גם באינטרנט.

מה אתם חושבים על הרעיון? גאונות או גימיק מטופש? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י