הרשמה

עדיין ללא תאריך השקה: Metal Gear Solid Delta שחיק מתחילתו ועד סופו

עוד יום עוד צעד לאחד הרימייקים המצופים ביותר בהיסטוריה של משחקי המחשב

האם ישנו סיכוי שהמשחק יגיע אלינו עוד השנה?

בשקט בשקט ובשידור מלא ביפנית שתורגם לאנגלית חשפה קונאמי עוד מספר פרטים אודות הרימייק המצופה שלה ל-Metal Gear Solid 3, שנכון לרגע זה עדיין לא ידוע מתי בדיוק יושק. החברה חשפה מספר פרטים אודות הליך הפיתוח הנוכחי של המשחק, ובין היתר טענה שנכון לרגע זה המשחק שחיק במלואו מתחילתו ועד סופו, ושהיא ״די בטוחה״ שהשחקנים לא יצטרכו לחכות יותר מידי עד שהרימייק יושק.

נכון לרגע זה קונאמי עדיין לא מוכנה לחשוף את תאריך ההשקה של המשחק, כשמפיק המשחק, נוריאקי אוקאמורה (Noriaki Okamura), ציין במהלך שידור העדכונים כי ״לצערנו אנחנו עדיין לא יכולים לקבוע את תאריך, אנחנו עובדים קשה על הפיתוח, אני מבטיח, אבל אנחנו עדיין לא בשלב שבו אנחנו יכולים להגיד שאנחנו בטוחים מתי תהיה ההשקה״. אוקאמורה הוסיף כי ״אני כן יכול להגיד לכם שהמשחק כבר שחיק לחלוטין מתחילתו ועד סופו, ככה שאנחנו יודעים שזה לא ייקח שנים. אנחנו לוקחים צעדים חשובים לאט כדי להיות בטוחים שהכל נעשה כמו שצריך״.

כל זה כמובן נחמד, וזה די משמח לדעת שגם אם אין עדיין תאריך השקה, קונאמי לפחות מוכנה להודות ולשתף שהרימייק עצמו פחות או יותר מוכן - אבל זה כמובן עדיין לא בשום צורה עונה על השאלה מתי המשחק עתיד לצאת. נזכיר כי ישנם לא מעט דיווחים ושמועות בנושא תאריך ההשקה, בהם שני דיווחים מרכזיים: אחד טוען שהמשחק יצא איפשהו במהלך שנת 2025, והשני טוען שהמשחק דווקא יגיע אלינו השנה, כשתאריך ההשקה הצפוי יהיה ב-17 בנובמבר - שזה למעשה תאריך ההשקה המקורי של Metal Gear Solid 3.

דבר פחות נחמד שנחשף בשידור העדכון הוא שהרימייק לא יכלול בתוכו את המשפט האייקוני ״A Game by Hideo Kojima״ - משפט שמלווה את הסדרה הזו מיומה הראשון. הסיבה לכך לפי אוקאמורה היא שההופעה של המשפט הזו מאז ומעולם הייתה רלוונטית למשחקים שקוג׳ימה עצמו הפיק, וכיוון שהרימייק הזה אינו מנוהל בניצוחו של קוג׳ימה, המשפט הוסר. במקום זאת ולפי הדיווחים המשחק יכלול בתוכו את המשפט ״Based on Metal Gear Solid 3״. האם זה צעד הגיוני ומתקבל? לדעת הרבה מעריצים ממש לא.

ראוי להזכיר בנוסף שלפני חודש בערך עלו מספר סקירות מקדימות למשחק על-ידי מספר מבקרים ברחבי העולם ששיחקו בפרולוג של המשחק (The Virtuous Misson). אותם מבקרים טענו שהרימייק עצמו מאוד מרשים, אבל שהוא לא מחדש או משנה באופן דרסטי את אופי המשחק ביחס למקור שעליו הוא מבוסס - בעיניי מבורך, אבל אני יודע שיש לא מעט אנשים שהיו מקווים לקבל גישת משחק מודרנית בהרבה מזו שהוצגה במקור, בהם מעריצים שמאוד ייחלו לכך שהרימייק ישנע את המשחק המקורי לסגנון המשחק של Metal Gear Solid V, שנחשב עד היום לאחד ממשחקי הסדרה האהובים ביותר.

מה דעתכם על הרימייק ועל מה שנחשף אודותיו עד כה? האם לדעתכם הוא יושק השנה או דווקא בשנה הבאה? אולי בתאריך אחר? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:18 11.09.2024 | Miko Miko (אורח)

    קונאמי והיחס שלה למותג הזה אחרי שקוג'ימה עזב זה כמו איכר שהחליט לתת לתרנגולת שמטילה ביצי זהב סטרואידים.
    לדעתי ממש לא רחוק היום שבו נגלה שהמותג הזה בשביל קונאמי כרגע הוא לא יותר מזה.
    רק יכול לקוות שאני טועה ושדלתא יהיה מצויין גם ללא קוגי'מה.

  2. 2

    21:15 11.09.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    מה שלומך מיקו?
    תראה בתור מעריץ מאוד גדול של הסדרה בכלל ושל קוג'ימה בפרט, זה בהחלט פחות נוח ומאוד מציק שהוא לא חלק מהפרויקט, אבל יחד עם זאת ההחלטה של קונאמי להשאיר את הרימייק כמה שיותר קרוב למקור עם שינויי QOL יחסית קלילים היא לפחות עבורי יריית הרגעה מאוד מאוד מאוד משמעותית וחשובה. אין לי שום בעיה שקונאמי תעשה מינימום בשביל "לסחוט כסף" מהמעריצים כל עוד התוצר שלה יהיה המקור בתוספות מודרניזציה קלות וגרפיקה מפוצצת, כל התעסקות מעבר עם הרימייק הזה בהחלט יכלה לשבש את הפרויקט, וזו ללא ספק פעם ראשונה שאני מאוד שמח שמפתחת החליטה ללכת כמה שיותר בטוח.

    אני כמובן לא אוהב את זה שהם מנדים את קוג'ימה כאילו הוא מעולם לא היה שם, אבל אני כן אוהב את זה שאוקאמורה מסביר לא מעט שהם לוקחים את הזמן כדי להיות בטוחים כמה שיותר שהתוצר שלהם יהיה מדויק, הם יודעים בעצמם מה מונח על הכף ושהרימייק הזה הולך לקבוע האם מטאל גיר זוכה לתחייה מחודשת או לא. רק הזמן יגיד כמובן מה באמת יקרה, אבל אני די רגוע, יותר משחשבתי שאהיה בכל אופן.

  3. 3

    14:01 13.09.2024 | Miko Miko (אורח)

    אם אתה מרגיש רגוע זה כבר מרגיע אותי D:
    אני אגיד את זה בחצי הלצה אבל קונאמי הם דיי האנטי תזה לקוג'ימה שמדובר בתהליך הפקה.
    עם כמה שאני סומך על המפתחים כשמדובר באחד אחד או כצוות, כחברה לצערי אין לי יותר מדי אמון בקונאמי אז אני רק מקווה שהצוות יעשה צדק עם המשחק :)
    שתהיה אחלה שבת!

  4. 4

       | פורסם ע"י