הרשמה

נראה שה-Playstation 5 Pro תחשף עד סוף החודש וככל הנראה תושק בנובמבר

אחרי שנים של שמועות - קמפיין השיווק של קונסולת אמצע הדור של סוני החל

גרסה 5.5

טוב, למען האמת, אם עקבתם אחרי האתר לאחרונה הידיעה הבאה ממש לא אמורה להפתיע אתכם - אך עדיין חשוב לציין כי אתמול סוני פתחו באופן רשמי את קמפיין השיווק לגרסת הפרו של קונסולת הפלייסטיישן 5, ואיתו גם נפתח הסכר של המידע שלאנשים באינטרנט יש עליה.

בגרפיקה מיוחדת שהוציאה סוני לכבוד יום ההולדת ה-30 למותג פלייסטיישן, ניתן לראות את כל מכשירי הטכנולוגיה שיצאו תחת המותג ואפילו כמה אביזרים - מלבד קונסולה אחת שזרה לבנתיים. הציור הקטן מייצג את הפלייסטיישן 5 פרו לפי הכיתוב "Your first look" שהוסיפו וההדלפה משבוע שעבר, ולא נצטרך לחכות הרבה זמן עד שהציור יהפוך למציאות. הקונסולה על פי מספר מקורות אמורה להחשף עד סוף החודש, כשהשבוע האחרון לספטמבר הוא כנראה ההימור הכי אמין. העיתונאי טום וורן (Tom warren) אמנם לא אישר אף שמועה, אך טען כי כבר מה-16 בספטמבר כל משחק שיוצא לסוני יהיה חייב לעבור תג איכות של הגרסה המשודרת, למרות שהיא לא צפויה לצאת עד תקופת החגים באמריקה.

מתי בידיוק היא אמורה לצאת? ובכן, אף אחד לא מוכן להתחייב על תאריך, אך האתר המאוד אמין Insider Gaming טענו כי לפי המידע שלהם הקונסולה אמורה לצאת בחודש נובמבר. עד אז, מוזמנים לחכות איתנו עם שלל כתבות או שאתם מוזמנים פשוט ללכת לשחק Astro Bot - שווה לכם.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י