הרשמה

כמעט וקיבלנו משחק המשך ל-GTA 3, ועוד אחד בטוקיו

מסתבר שהייתה תקופה בה אחד הכותרים הגדולים בעולם כמעט ולקח כיוון שונה לחלוטין

המשחק שיכל היה להיות

נראה שאחת מסדרות המשחקים הפופואלריות בעולם Grand Theft Auto שקלה כמה מהלכים נורא מעניינים בעבר, כאלו שבדיעבד יכלו לקחת אותה לכיוון אחר לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים היום. לפי הדיווחים, Rockstar שקלה לפתח המשך ישיר ל-GTA 3 שייקח חלק בטוקיו עצמה, ואחרי ששמעתי על זה – אני חייב להודות שאני לא יכול להפסיק ולדמיין את זה.

הדיווח הזה מגיע אלינו דרך TimeExtension, שהספיקו לגעת בכמה מהסימנים המסחריים של הסטודיו מאותן השנים, בין היתר: GTA Tokyo, GTA Bogota ו-GTA, Sin City, שרמזו על משחקים אפשריים ביפן, לאס-וגאס ואפילו קולומביה. לאחר הדלפת קוד המקור של GTA V בדצמבר של השנה שעברה, מסתבר שהשמות המסחריים האלו לא נרשמו לחינם, ושבין כלל הקבצים שהודלפו נמצאו כמה ראיות מפלילות בנוגע למשחק שהחל פיתוח בפועל לקונסולת הפלייסטיישן 2, הלא הוא GTA Tokyo.

בהמשך הדיווח של TimeExtension שדיברו עם ''מקור אנונימי'' שעבד בעברו ב-Rockstar, אותו המקור הצליח לספק הצצה קלה למאחורי הקלעים של מה שקרה באותה התקופה של סביבות שנת 2003 בסטודיו ועל השיקולים השונים לכיוון אליו תתקדם סדרת המשחקים שהייתה כבר אז שם דבר. המקור עצמו דיווח שהסטודיו אכן שקל משחק GTA שיבוסס בטוקיו, לאחר שסאם האוסר, אחד ממייסדי החברה המקוריים ביקר בעצמו ביפן לעתים תכופות במהלך קידום המכירות של GTA 3. לבסוף, הוחלט שכנראה ועדיף להישאר עם מה שהם יודעים הכי טוב.

"בדיוק באותה תקופה שוחרר GTA 3 והם נסעו הרבה לטוקיו על מנת לקדם את המשחק," המקור האנונימי מרחיב. "זו נראתה עיר מעניינת לקיים בה משחק חדש, אבל בסוף היום, הדבר הסתכם בענייני לוגיסטיקה. להביא את כל צוות המחקר לשם לזמן מספק על מנת למפות את כל העיר ולהבין את התרבות והסאטירה המקומית במושגים של מה יכול לעבוד בעלילה מתאימה לעיר הזו. לגרום לכל הדברים האלו להתחבר ביחד היה קצת יותר מדי והחלטנו שיהיה נכון יותר להישאר עם הערים שכבר הספקנו להכיר במהלך המשחק."

מה שקיבלנו בסוף בשנה העוקבת היה GTA San Andreas, ללא ספק אחד ממשחקי ה-GTA המוצלחים ביותר, אם לא המוצלח ביותר, אבל אין ספק שהסקרנות בנוגע למה יכל להיות עם כותר שמתרחש בטוקיו מגרדת לי. אבל היי, אולי יום אחד?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:25 28.08.2024 | רמי רמי (אורח)

    מחכה לסיקור של נינטנדו

  2. 2

    15:19 28.08.2024 | אורח אורח (אורח)

    לא יהיה סיקור לכנס של נינטנדו?

  3. 3

    16:34 28.08.2024 | בני בני (אורח)

    מקונן כבר היה מוציא כתבה וחצי על הנינטנדו דיירקט...

  4. 4

    20:00 29.08.2024 | Big Danny K Big Danny K

    כל הקטע עם GTA זאת הסאטירה על ארצות הברית
    ברגע שהמשחק יוצא מארה"ב זה כבר לא GTA

    (ולא, ההרחבות ל-GTA 1 בלונדון לא נחשבות)

  5. 5

       | פורסם ע"י