הרשמה

רשמים מההצגה של Bonaparte - A Mechanized Revolution ב-Gamescom 2024!

המשחק הסודי של Studio Imugi נחשף

אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות בשבילך; שאל מה אתה יכול לעשות בשביל מדינתך

חלק מהפגישות בגיימסקום הן קצת כמו ביצת הפתעה כשחברות מסויימות מזמינות אותי לראות משחקים סודיים שעוד לא הוכרזו. לרוב אני לא קופץ על הזמנות כאלה אבל השנה החלטתי לקבוע שתי פגישות כאלה. על הראשונה אני עוד לא יכול לדבר אבל אני חושב שהיא תשמח מאוד את מעריצי דיסני והשניה הייתה ההצגה של המשחק הסודי שנחשף בתערוכה והתברר להיות Bonaparte - A Mechanized Revolution מבית Studio Imugi. בהזדמנות זאת אודה ל-Cosmocover שהזמינו אותנו לביתן שלהם ב-Gamescom 2024 ולהכיר את המשחק.

במסגרת ההצגה קיבלנו הזדמנות לשבת עם במאי המשחק ולשמוע על ההשראה למשחק יחד עם הדגמה קצרה ממנו. הרעיון למשחק הגיע ממהפכות ואירועים שבהם העולם השתנה מהר מאוד כשאחד האירועים המרכזיים בהיסטוריה זאת המהפכה הצרפתית עם הרבה אנשים משפיעים. אחד מאותם משפיעים שתפסו את תשומת הלב הוא נפוליאון בונפרטה, אז באופן טבעי המשחק יעקוב אחרי דמויות בהשראתו מיקום מקביל. באותו יקום מקביל תוכלו לרדוף אחרי רעיונות ואידיאולוגיות שונות כשיש לשירותכם גם רובוטים ענקיים שנקראים קלוסולים (בסגנון Mech). זה סיפור הרקע של Bonaparte - A Mechanized Revolution ומכאן עברנו להדגמת הגיימפליי באורך 20 דקות מתחילת המשחק.

המשחק מתחיל במשבר הגדול שקיים בעם שקורס תחת העול הכלכלי הכבד מצד המלוכה, עול שבסוף מתפרץ במהומות אלימות. שזאת גם ההדגמה הראשונה של מערכת הקרבות מבוססת התורות של המשחק. השחקן יצטרך לבחור האם הוא נלחם לצד העם או עם השילטון ובהתאם הוא יקבל יחידות לוחמות נוספות. כאמור, מערכת הקרבות היא בתורות כשבכל תור נצטרך להזיז את היחידות שלנו או לתת להם פקודות שונות כמו קריאות להגברת המורל או התקפה אל עבר האויב. לאחר הקרב המהפכה מתחילה ואנחנו צריכים לקבל את ההחלטות הראשונות שלנו.

אנחנו רואים את המפה של צרפת שמחולקת לשלוש הקבוצות המרכזיות, כל אחת עם הרעיון המוביל שלה כשנצטרך להחליט למי אנחנו משתייכים. המשחק יציג הרבה דמויות הסטוריות שתפגשו ויעזרו לכם במסע שלכם עם הסברים על הקבוצות השונות והאינטרסים שלהן כשתוכן השיח עם הדמויות מבוסס על האישיות האמיתית שלהן. כך שאדם אשר תמך במשפחת המלוכה יעודד אתכם לרעיונות אלה כאשר תדברו איתו על הקמת ממשלה. לאחר שטבלנו את הרגליים בפלוטיקה המקומית יכולנו לגשת למועצה ולהגיש הצעות חוק כשהיינו צריכים לשכנע את מנהיגי הקבוצות כדי שיעזרו לנו לאשר את החוקים שהצענו, אם הם לא כל כך רוצים לתמוך בנו נוכל להשיג תמיכה רחבה יותר בדרכים אחרות כמו נאום ארוך או אפילו שוחד. 

מכאן קיבלנו הצצה למערכת הערים של המשחק, למשל של פריז. מערכת הערים מראה לנו כמה מבנים מרכזיים בעיר עם ההשתייכות הפוליטית שלהם כשאנחנו יכולים לשדרג אותם כדי לקבל מהם בונוסים או משאבים מסויימים. המשחק עצמו מתנהל בתורות כך שברגע שתסיימו את התור שלכם, המחשב ישחק את התור שלו בדומה ל-Civilization. נאמר לי שבשלב מאוחר יותר של המשחק יהיו גם התערבויות כאלה ואחרות בתוך המדינה מצד מדינות שכנות. 

ככל שהדמו התקדם הבנתי ש-Bonaparte - A Mechanized Revolution הוא משחק של פוליטיקה ודיפולמטיה יותר מהכל. אמנם יש לו מערכת קרבות, סחר ומשאבים אבל הם יחסית זניחות למערכות המכרזיות של המשחק שמבוססות על משא ומתן, שיח בין קבוצות ודיפולמטיה טהורה כדי להוביל את צרפת לאן שאתם רוצים. המשחק נמצא בפיתוח קרוב לשלוש שנים כשדמו שלו יהיה זמין ב-Steam Next Fest שיתקיים באוקטובר עם תאריך השקה ל-Early Access באיזור ינואר 2025 שיעזור לצוות לגייס עוד משאבים ופידבק מקהילת השחקנים.
מה דעתכם על המשחק? מחכים להנהיג את צרפת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י