הרשמה

גיימפליי ורשמים מ-Sniper Elite: Resistance ב-Gamescom 2024!

כמה רשמים קצרים מזמן המשחק שלי עם כותר הצליפה החדש

הוא אולי לא מרשים באף צורה אבל הוא פשוט כיף

אחד המשחקים שאולי חלפו לכם מתחת לראדר בכלל חגיגת המשחקים שהיא Gamescom זה הכותר החדש בסדרת משחקי Sniper Elite. המשחק החדש, Resistance, נחשף כמה ימים לפני יריית הפתיחה של התערוכה עם טריילר הכרזה ומספר פרטים על המשחק. הוא לא הופיע ב-ONL אבל הוא כן היה זמין בביתן של Rebellion שנתנו לי לשחק ולהקליט כמה דקות ממנו.

אני אגיד שסך הזמן שלי עם המשחק היה מצומצם מאוד ואת רובו רואים בסירטון גיימפליי למעלה. אני הגעתי ל-Resistance עם התרגשות גדולה, אני מאוד אוהב את סדרת המשחקים שאני התמכרתי אליה עם המשחק השני ואז עוד יותר עם המשחק השלישי ששינה את הסגנון הלינארי של השני לעולם פתוח באפריקה. נראה כי Resistance ממשיך בדרכם של המשחקים האחרונים כשהוא מציע עולם פתוח בו אפשר יהיה לבחור בעצמכם איך לבצע את המשימה. הדמו שניסיתי זאת המשימה שמוצגת בטריילר המשחק כשאנחנו צריכים לחדור לטירה מבוצרת. מבחינה ויזואלית אפשר להגיד בביטחון ש-Resistance לא יקטוף שום פרסים בקטגוריה. זה לא אומר שהוא נראה רע, הוא פשוט נראה סביר בנוף של משחקי AAA בשנת 2024. גם מבחינת עיצוב קול, הוא נשמע כמו שתצפו ממשחק מודרני אבל הפסקול שלו לא יפיל אתכם מהכיסא.

בגזרת המשחקיות אין הרבה חידושים נוספים, Resistance מחזיר אותנו לצרפת עם משימה לפגיעה בנשק סודי של הנאצים. אם זה נשמע לכם מוכר כי זה זאת לא הפעם הראשונה שנשלחנו למשימה כזאת. למרות זאת, המשחק כן מרגיש מעט יותר קשה ומאתגר ממשחקים קודמים בסדרה. ה-Ai קיבלו שיפור כשהם קצת יותר חכמים וזה מורגש ב״סקרנות״ שלהם למשמע רעשים או חייל הרוג שנמצא בסביבתם וישלח אותם לחיפושים ארוכים, בקרבות ה-Ai ישתדלו לאגף אתכם כמיטב יכולתם ולסגור את המרחק כך שיהיו אפיקטיביים יותר.

עוד אלמנט ששמתי לב אליו הוא שהצליפה היא מעט יותר מאתגרת, אם במשחקים קודמים כאשר הייתם מחזיקים את הנשימה היה ריבוע אדום שמראה איפה לכוון כדי לפגוע, ב-Resistance תצטרכו למדוד את המרחק למטרה, לאפס את הנשק בהתאם ולירות לפי השנת הנכונה בכוונת. מעט יותר מאתגר אבל אני חושב שזה לא פוגע בארקדיות שסדרת המשחקים ידועה בו. עוד דבר אייקוני של הסדרה אלה יריות ה-X-Ray שמראות לנו את הפגיעות באוייבים, אין מה לדאוג לגביהן, הן נמצאות גם במשחק החדש כמו שאפשר לראות.

אנצל את ההזדמנות להגיד תודה ל-Rebellion שהזמינו אותי לביתן שלהם ב-Gamescom 2024 כדי לשחק ולנסות את Sniper Elite: Resistance לפני שהוא מושק ב-2024.
מה דעתכם על הכותר החדש בסדרה? האם הוא מעניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י