הרשמה

פרטים חדשים על הפיתוח של The Callisto Protocol נחשפים

הלחץ של המפיצה גרם להורדת הרבה תוכן מהמשחק

במאי המשחק מספר על יחסי העבודה עם Krafton

אני זוכר שלפני שנתיים התרגשתי מאוד שכקיבלתי את ההזמנות לצפות בצהגה של The Calisto Protocol כמה חודשים לפני ההשקה שלו במסגרת Gamescom 2022. בעוד שההדגמה נראתה מדהימה (כמו כל הדגמה ב-Gamescom) המשחק עצמו התברר להיות קצת פחות מדהים כשהוא קיבל מאיתנו את הציון 7. מאז ההשקה שלו עברה כבר יותר משנה וחצי שבה לא שמענו על המשחק יותר מידי אבל עכשיו אנחנו מקבלים פרטים חדשים על תהליך הפיתוח שלו. 

בראיון ל-Dan Allen Gaming חשף במאי המשחק גלן סקופילד ( Glen Schofield) את חלק מהבעיות בפיתוח של The Callisto Protocol. על פי גלן, Krafton שהפיצה את המשחק התעקשה שהמשחק יושק כשלושה וחצי חודשים מוקדם ממה שגלן רצה, כתוצאה מכך שניים וחצי מתוך הבוסים ושלושה או ארבעה סוגי אוייבים נחתכו מהמשחק. סקופילד ממשיך ומספר על כך שתחילה נאמר לו כי הוא יקבל את הזמן אך לאחר חודשיים הוא קיבל את ההודעה ההפוכה כי הוחלט שהמשחק יושק בדצמבר 2022. לצד זאת, הבמאי מספר כי 49 אנשים התפטרו מהחברה בתקופה הזאת כש-2021 הייתה שנת הפיתוח הגרועה ביותר בחייו.

Krafton הודתה בעבר כי The Callisto Protocol לא עמד ביעדי המכירות כששנה שעברה, הסטודיו המפתח פיטר 32 עובדים וגלן עזב את הסטודיו גם כן כדי לנסות הזדמנויות חדשות.
מה דעתכם על הסיפור? האם Krafton אכן היו צריכים לדחוק את הסטודיו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י